Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dani sok mindent tanított nekem, jó volt ott lenni, amikor szerelte a mocit, végig magyarázta, hogy mit hogyan kell, és én meg tanultam jó nebuló révén (na hol a vicc a mondatban? )
Szóval az ilyen kopásokban már jó vagyok :) Az olajcserét is nagyszerűen elsajátítottam Na meg a lánc feszesség állítást is . Így elsőre tényleg nem is rossz

Tetszik a moci(NAGYON ), csak azt sajnálom, hogy nem tudok vele menni most... Egész héten a garázsban pihen a szar idő miatt... ezért is voltam már nagyon szomorú reggel...
Holnap megyünk rokon látogatásba 200 km-re, és azt terveztem, hogy mocival megyek le, de ilyen időben nem lehet, elszomorodtam, végre lett volna alkalom 1 jó kis túrára... Barátnőm azért megnyugtatott, hogy ha majd jó idő lesz, akkor elmegyünk egy másik hétvégén . (innen is látszik milyen könnyű engem megvígasztalni )

IGEN én is nagyon várom a közös túrákat!
Szerintem csatlakozni fognak, jól összerázzuk a bandát
UGYE?
Nooby!
Tetszik, hogy ilyen lelkes vagy... GejzaR-re emlélkeztetsz! De azért tényleg nézesd meg a mocit rendesen!

GejzaR!
Te meg már kész profi vagy úgy látom! Belejöttél mint kiskutya az ugatásba! Hogy tetszik a moci? Hajtod rendesen? Alig várom már, hogy együtt csapathassuk nyáron!
Megyünk ide-oda Szlovákia, Mecsek stb...
Remélem többi Rf-es társunk is csatlakozik hozzánk?
ezt még be fogod fejezni, ugye?
Én itt a fórumon ismerkedtem össze 1 szerelő sráccal, akihez elvittem a mocit vásárlás előtt átnézetni. Utána hozzá mentem szervizelni, mert kellett tárcsa, betét, olaj, szűrő. Tárácsákat 1 bontott RF-ről kaptam, ami a szerelőnél volt.
A kritikus érték egyébként 4 mm tárcsa vastagság, de ez rá is van írva a tárcsa közepére. Az enyém 3,5mm volt amikor leszedtük, és a bontottról pedig 4,4mm-eset tettünk rá... Az új tárcsa 5 mm.
A fékbetéten is van ilyen kis rovátka, hogy meddig kophat...
Mást eddig nem kellett hozzá szereznem, de jó hogy van ilyen pécsi emberke .
Mondjuk új cuccokat nem érdemes egy 14 éves motorra rakni szerintem, mert túl drága, és mivel már 14 éves, ezért vannak hozzá bontott cuccok itt Mo-on is. Idomokat meg le lehet gyártatni itt is...
hát a váza úgytudom mindegyiknek (400-600-900) ugyanaz , a 600as..
GejzaR!

Köszönöm a tippeket!

Nos...kezdem a láncszettel...úgy 35körül van kompletten...!

Öööö....fékbetétek, tárcsák....nos ezeket bízom majd szerelő ismerősömre, ugyanis annyira nem tudom ezeknél, hogy milyen a kritikus kopás, és mi számít jónak(még a kisXt-m elől is dobfékes....okozott is néhány gatyába csinálós pillanatot.. )!

A gumik közepes állapotúak, azok még elmennek egy ideig, viszont az annyira nem gáz, használtakat elég jókat tud haverom jó áron!

De persze a sráccal az átnézetés után szükség esetén alkudunk az árból!

Mégegyszer kössz a tippeket!

AMúgy neked sikerült könnyen alkatrészeket szerezni? Mert egy motorosbolt tulaj rokonom szerint manapság már nem olyan gáz a belpiacos moci sem(vmi japán céget/muksót említett Pécsen, hogy japánból rendel cuccokat, és postán küldi utánvéttel....mindent mindenhez)
Szia Trupac!

Vajon miért van benne 400-as blokk?
Sziasztok !

Társulok én is az RF-es táborba..:) Küldök is egy képet az enyémről,igaz hogy 600ast ír rajta,de 400as..
Nemtudjátok véletlen Szeged környékén lesz és ha igen mikor lesz motoros találkozó ?
Hát hihetetlen,sehogy se hogy hétvégére jó idő legyen..

Üdv
Szia Nooby!
Megnézted a féktárcsákat, fékbetéteket is? A tárcsát az én mocimon is most kellett cserélni (39.300 km volt benne) Elvileg ez volt az első tárcsacseréje, mert az újak kb 40e-t bírnak... Ehhez hozzá kell venned, hogy ez nagyon nem olcsó dolog... Szóval ha nincs cserélve a tárcsa rajta, akkor számolj azzal, hogy egy utángyártott tárcsa (új) az 30-35e Ft per DARAB. A fékbetétek, amiket új tárcsánál szintén cserélni kell kb 6000 per pár. Azaz ha nem bontóból veszed a tárcsákat, akkor ez összeadva (ha csak elöl kell cserélni a 2-t) kb 70-80 ezer pénz... (Én bontós tárcsákat vettem, így is 47e Ft volt a tárcsák+betétek)

Érdemes a gumikat is megnézni, mert ha ezt is cserélni kell, akkor az is sokba kerül...
Egy új gumi szett kb 70.000. Lehet külföldről behozott kicsit kopott gumit is venni, úgy kb 25-ből megvan előre, hátra...

Azt írtad, hogy lánckerék+lánc kellene rá... Nos ez is drága, szerencsére nekem ezt még nem kell cserélnem, így nem tudom mennyibe kerül, de a lényeg az, hogy nézd meg ezeket mert igen jelentősen növekedhet az ár ha ezeket cserélni kell...

És akkor jöhet az olaj, olajszűrő csere is, mert az kb kötelező a motorvásárlás után, csak hogy tudd milyen olaj van a mocidban...

Remélem segítettem kicsit
Jah...még annyit akartam, hogy az idomsérülés javítva lett, idomheggesztve van, csak fényezni kell...meg a jobb oldali idomon a felső légbeömlő van leszedve, mert letört az alja....az is hegesztésre vár....szóval minden megvan, és nem lett cserélve idom rajta....elvileg :)
Üdv minden Rf tulajnak és motorosnak!

Már egyszer írtam ide a fórumba...akkor egy mociról kértem ki a véleményeteket, mégpedig a következőről:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

Nos azóta megnéztem a motort, és tetszett!
A motorjából nem hallottam kiszűrődni semmi rendellenes zajt, egyenesfutása jó(szal a váznak valszeg nincs semmi baja)
A tulaj mondta, hgoy egy kereszteződésben fektette meg úgy 20km/h-val, mert nem adták meg neki az elsőbbséget...ebből fakad az idomsérülés! Amúgy még egy láncszettcsere lehet ráfér, mert mondta, hgoy ő még nem cserélt(de legalább őszinte volt!)

A moci a környéken van...egykét haverom ismeri is a tulajt és a motort, és szerintük is elég jó állapotban van az idomsérüléstől eltekintve!

A sráccal bezséltem, és kiegyeztem vele, hgoy 450ben odadja....már csak egy szerelő ismerősömmel kell megnézetni a biztonság kedvéért, és ha ő is rendben találja, akkor szerintem belépek az Rf tulajok körébe!

Szóval remélem a szerelő is rábólint(bár a tulaj is szerelő, szóval csaknem kókányolta össze a gépet!), és akkor végre meglesz életem első komolyabb mocija, mire már 4éve várok!:)

Wow...nálunk már süt a nap:D hehe...lehet, mek egy kicsit mocizni:D

Nah...szép napot, császtok
Ez most tényleg nagyon sz@r idő!
Nincs jó kedvem nekem sem.... volt egy moci amit kinéztem csak elvitték előlem!
MIÉRT!?
kezdek bekattanni...
MIKOR LESZ MÁR JÓ IDŐ?
Megvan a friss műszaki. 8800HUF-ba fájt, de itt nem szarakodtak a sportdob miatt.
Jövő héten viszem szelephézag , karbiszinkronállításra. Idomot már le is szedtem.
Hát ja, nem olcsó.
De ha belegondolsz, veszek vm 5-600 körül
Átírás minden.
+tárcsa+betét+olaj+szűrők, meg ki tudja még mi.
Ezt meg friss műszaki, friss szerviz.
átírást is bevállalják akkor tök jó vok szerintem.
Azért a busától félhetsz is...
Tényleg jól néz ki!
Mondjuk nekem drága... de biztos szupi kis moci az
Ő lenne az: http://www.hasznaltauto.hu/1927142_suzuki_gs_2004

Árba benne van a firss műszaki+12ezres szervíz.
Full hitelre menne, most kértem ajánlatot.
Még akúdozok.
Keddre kaptam csak az okmányirodába időpontot sajnos. De már nemsokára benne lessz az A is...
Velem mizu?
Hát én is nézegetem a vasakat, de előlem is vittek már el egy jó üzletet!
Viszont most tudnék egy nagyon jó vételt! Egy HAYABUSÁT, de fosok tőle!
A röfi hangja meg olyan mint egy kisértet.... kisért az én fejemben is!
A gs 500 nál azért arra figyelj, hogy ne a butított 30 valahány lóerőset vedd, hanem az 50eset!
Egyre közeledik a mocivétel, és egyre törelmetlenebb vok....
Amiket kinézek mocik, és megnézném őket, folyton elviszik, mire mennék......
Most van 1-2 szép gs500f, egész szépek...
Veletek mizu?
Zorro: A röfi hangját még mindig hallom a fülembe, ssak koncentrálnom kell!
gratulálok
Hokizom lehet amire gondoltál
Nekem lövésem sincs....
A helyzet az, hogy a kipuffogóra várok és kész (Laser titán dobok) már nagyon várom.
A helyzet az, hogy csizmát kellene vennem.
A múltkori esetnél kiszakadt az elejéből a koptató.
Hol tudok még akcióban Forma F1-et venni?
Ötlet?