Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen. Elősször magas fordulatszámon kezdett csúszni. Reménykedtem h ezt még kibírja de sajnos nem. :-(
Hát Őszinte részvétem!
Én is szívesen mentem volna a túrára! De nincs motorom!
Majdnem fizikai fájdalmat éreztem amikor Bátyámék elindultak a találkozóra!
Remélem akinek van motorja az már rajta van és megy!
Én meg ülhetek itthon... azt hiszem becsavarodok
Ma és holnap csak a motorszakkiállításon, hétfőtől a legközelebbi motoralkatrészt is árusító motorkereskedésben.
http://www.biker-world.hu/kate...(GK75B
)&hivo_cat_id=74&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=74
Lehet, h nem lamellák kellenek mert annak előjelei lettek volna (először magas fordulaton csúszik, majd egyre kissebb terheléstől, és a végén kakukk), szétszeded meglátod.
Ma és holnap csak a motorszakkiállításon, hétfőtől a legközelebbi motoralkatrészt is árusító motorkereskedésben.
http://www.biker-world.hu/kate...(GK75B
)&hivo_cat_id=74&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=74
Lehet, h nem lamellák kellenek mert annak előjelei lettek volna (először magas fordulaton csúszik, majd egyre kissebb terheléstől, és a végén kakukk), szétszeded meglátod.
Részvétem...
Milyen a moci? Évjárat, km?
Szétment a kuplungom
A bátyámmal elindultunk ma reggel Pestre a motoros túrára. Épp egy autót előztem mikor hirtelen kiforgott a motor tiltásig majd lassulni kezdtem. Még szerencse hogy alapjáraton (kb30-al) hazáig még kibírta. Kicsit ideges lettem. Szép napos időben megyünk túrázni erre a motor úgy gondolja nemakar menni. Nem szép dolog. Van valakinek ötlete hol, mennyiért tudok szerezni bele új kuplunglamella szettet? Ja és minél gyorsabban?
Dinnye mintha kevesebbért vette volna őket.
A tárcsák nagyon húzós áron vannak, szóval szerintem a 35.000 egész jó ár két kicsit kopottért...
Az utángyártott tárcsa újonnan kb 30-35e / db! nah az a kemény...
Mindegy, nekem már nem kell többet vennem erre a moccra .
A tárcsa huzós!
Csütörtökön viszem én is műszakira, onnan meg szelephézagkontroll + karbiszinkron.
még annyit, hogy a féktárcsák, ami volt a mocin 3,5 mm vastag volt, és ezek amiket felrakott 4,4mm vastagok... Ezekkel megint el lehet menni pár 10 ezer km-t .
féktárcsa pár 35.000,-
fékbetét 2 pár: 12.000,-
olaj 2000/liter (4 liter = 8000,- )
szűrő 1800,-
mivel új(a másik RF-ről bontott) féknyergeket kellett feltenni (szerencsére ezeket ingyen kaptam) kellett bele fékolaj is: 1000,-
és munkadíj 5000,-
Hozzáteszem, hogy jó fej volt, és végig magyarázta, hogy mit hogyan csinál, hogy tanulhassak Ott voltam nála 3/4 5-től fél 9ig .
Jahh
engem is érdekelne...
Mi mennyi...
És mit mennyiért kaptál?
A szervizes beszámoló mára maradt.
Cseréltük a féktárcsákat, fékbetéteket elöl.
A fékbetéteket viszont kurva nagy szívás volt cserélni, mert féknyergestül kellett az egészet cserélni... A féknyeregben egy kis zárócsavar, aminek igazából csak lezáró (kb kupak) szerepe volt, nem lehetett lecsavarni, annyira becsavarták... Szóval azzal szopott elég rendesen Dani mire, azt mondta (miután lenyírta az egész csavar fejét), hogy cseréljük a féknyergeket, mert volt nála épp egy szétbontott törött RF, Ennyi mázlim volt... Ha nem lett volna, akkor nagyon megszívom. Mind2 féknyerget cseréltük, mert mind2-n ugyanaz a kis csavar túl volt húzva, és nem jött ki ...

Szerencsére az olajcsere már viszonylag rendben ment, bár itt is az olajszűrő túlságosan rá volt húzva, és kb az is le kellett operálni . Bele is ment egészen pontosan 3,5 liter olaj...
A maradékot elhoztam, majd lehet utántöltögetni .

Ezen kívűl állítottunk a láncfeszességen, megbuheráltuk az indexet, mert el van törve a búra, befolyt a víz, és berosdásodott az egész ház, majd persze már érintkezni se akart szegény izzó. De ezt is sikerült megoldani.

Next körben lesz gyertyacsere is, mert azt nem tudni, hogy mikor cserélték.
Na meg ugye a gumi... Ez is maradt a következő körre...
Ennyi
jól néz ki, grat
Sziasztok.
A Yamaha yzf-r6- hoz mit szóltok?
800 kiló körül meg lehet fogni egy szépet, aránylag kevés km-el.
Yamahákrol vm?
Azért a suzuki sv 1000s elég szép félig naledként.
A kiállítás nem volt egy nagy szám. Szokásos: suzuki gsxr minden mennyiségben no meg honda cbr-ek.
Két dolg érdelt. A honda vfr800 és a suzukisv1000. Sajnos sv-ből csak 650-es volt bár abból 3 fajta(idomok terén). A gsxr-ek eleje viszont nagyon zúzós lett.
Eddig bírtam! Nem tovább!
Január 27 óta épp elég volt. Negyedik 10 másodperces indittózásnál elindult.
A Motor Revü legújabb számát lapozzátok át ha van rá lehetőségetek! Érdemes.
Íme a bukó:
mutass róla képet! kíváncsi vagyok!
Ma viszem szervizbe (Dani...hoz) a mocit.
Este beszámolok, hogy milyen volt
lehet, h jó, de nekem nem tetszik, 1. mert naked 2. mert nincs szép formája...
Gratulálok! Minden rendben ment?