Ne bonyolíccsad üveggyertyával meg gázelemzővel stb.!!
Taschner videói között van pár ami a karbik beállításával foglalkozik, autószerelőként azokból egyértelmű infót kapsz.
Elvileg a tűszelep pöckének meg kellene tartania az úszót függőleges terhelésnél, de rendszerint nem cserélik ha még elzár rendesen de nem tartja meg.
Nyomáspróba is fontos felszerelés előtt.
Szinkronizáló órák majd megmutatják merre tekergesd a csavarokat.
Autószerelő vagyok van gáz analizátorom de az még kevés ide mert a kipu. végén a 4 henger együttes értékét tudom mérni.
Ha valamelyik henger kilóg a sorból elszúrja a mért lambda értéket és értelmetlen a mérés, beállítás..
Vagy hengerenkénti mérési lehetőség kellene, vagy egy régi bosch mot250 ami tudott henger teljesítményt mérni miközben lambdát is mért,
én már 10 éve eladtam... (ezt már párszor megbántam most +1)
Az üveg gyertya szimpi lenne, még apámék használtak olyat :)
Lehet még kapni ? Indikátor folyadék is van még hozzá ?
Igen, csak hozzá kell érni, de ne nyomja be a rugót a tűszelepen. Ezért elvileg nem olyan szögben kell tartani a karburátort mint a képen. Olyan szögbe kell tartani hogy majdnem himbálódzon az úszó, de épp megáll határozottan amikor hozzáér a tűszelephez, de még nem nyomja be a kis rugót. Jobban nem tudom körbeírni
A pilot csavar az nem egyszerű téma. A gyári kb 2-2.5, de nem mond sokat. Korrekt beállításhoz kellene gázanalizátor, más híján üveggertya, más híján tapasztalat alapján fülre, vagy hagyni gyári álláson. Menni menni fog, de olyan lesz amilyen.
Pont hozzáérjen de ne nyomja be.
1,5 az még akár elég is lehet de szerintem kevés.
Szinkronhoz mindenképp szerelőhöz kell vinned, Ő majd tudja hova csavargassa őket.
Az egész elég összetett folyamat, bízzad szakemberre!
Igen ezt tudom... De az nem egyértelmű számomra hogy a tűszelep végén lévő rugó útját bele kell e számítani ?
Bár ha szó szerint veszem akkor just in contact vagyis csak épp hogy hozzáérjen a tűszelep végéhez az úszó ?
Ha beállítom így 6,9-re jó szokott lenni ?
Még egy dolog a pilot "kaja" csavarokról szó nem esik. Az enyémen 1,5 menetre voltak nyitva, erről van infó hogy
miként lehet beállítani ?
Köszi
Ez a melegen három hengerezős, sokat evős probléma miatt szétszereltem a karbi soromat...
Igazábol konkrét problémát nem találtam de előttem vki kék würth motor tömítővel rakta össze őket.
Ebből darabkák összegyűltek az úszó házban ami dugulást okozhattak.
Van ipari ultra hangos mosóm amivel újjá varázsoltam őket rendkivül látványos !
Rendeltem felújító készleteket ha megjön rakom össze őket és remélem a legjobbakat.
Úszó szint állítást csinált már vki ? Melyik módszer a leg eredményesebb ?
Köszönöm
Nem semmi, hogy bírod derékkal és testrészekkel a túrát? Nekem napi 150-200km után teljesen megsemmisül a testem az RF-en pedig nem vagyok egy nagy és hosszú végtagú srác.
Taschner videói között van pár ami a karbik beállításával foglalkozik, autószerelőként azokból egyértelmű infót kapsz.
Elvileg a tűszelep pöckének meg kellene tartania az úszót függőleges terhelésnél, de rendszerint nem cserélik ha még elzár rendesen de nem tartja meg.
Nyomáspróba is fontos felszerelés előtt.
Szinkronizáló órák majd megmutatják merre tekergesd a csavarokat.