1995-ös a motor. Fekete a színe. 34rezer km van benne, most volt olaj csere, lánccsere. Olyan fasza állapotban van, hogy minusz 5ben is indult pöccre. Csak túrára használtam, nincs semmi baja. kímélve volt. Az eladás oka?:) Hát, 2 évet nyúztam, és még simán elmennék vele. Csak ilyen család tervezés miatt kocsira váltok:)
Igen, látszatra sincs sok különbség és igen, hangra sem, stb. Csak tényleg a legtöbben kb. 1 év után ott tartanak, hogy nagyobbra csere. Én pedig ezt anyagilag nem tudom megengedni, hogy majd jövőre esetleg váltsak, ha kinövöm. Viszont árban kb. ugyanott vannak a 400-asok és a 600-asok, sőt, sokszor olcsóbb a nagyobb. A járulékos költségek pedig nem annyira számottevőek.
Tényleg, lehet azt tudni, hogy neked mi az eladás oka? =)
Illetve mikori évjárat, hány km, milyen állapot?
Sztem a600-as se brutális, eléggé nyugodtan adja le azt a teljesítményt, és sztem ha 2 személlyel túrázna, akkor lehet hogy az jobb lenne.
(de ez csak egy szubjektív vélemény.)
Az RF 400as és 600as "kasznija" szinte ugyan akkora. aki meglátta a 400asom, az nem hitte el hogy 400as. És van rajta egy igen brutál püff, és a hangja is inkább 600asra hasonlít. viszont a 600ast kezdő motornak ovatosnak ajánlom. Én nem ültem volna fel egy 600asra kezdésnek.
Köszi az eddigi válaszokat!
Fogtechnika: igen, láttam, hogy eladó, számításba is vettem, csak első körben még mindig a 600asok felé kacsintgatok, de majd elválik, mit hoz a jövő.
Apropó 400ccm: ez fizikai méreteiben különbözik a 600-astól? Illetve mondjuk nem motorikusan mi a különbség 400-600-900 között?
Nekem 94-es Rf 600 van a garázsban most 52000km-el, 36000-al vettem tavaly tavasszal, mondjuk hogy kezdőként.
Szimóztam előtte 8 évig, de nem volt semmi nagyobb vasam.
Szerintem kezdésnek nyugodtan megveheted a 600-ast, mert abszolút nem durva a teljesítményleadása, olyan mint egy kezesbárány.
6000-ig szinte nem is vadul, ott csak "elpöfög".
6-9000 között kezdődik a móka, és efölött meg megjön a power.. .
Ha nem húzod neki, akkor nem ijeszt meg, ha pedig 9 fölé forgatod akkor úgyis számítasz rá hogy meglódul.Voltam vele pályán, és nem ott is jól viselkedett.
Nekem kényelmes(192cm 80 KG), 180KM-t egyhuzamban simán végig tudok rajta ülni, ha lassan, ha gyorsan megyek.2 személyel is jól gyorsul 160-180ig, és szerintem a szélvédelem is OK.Ezzel jártam pesten dolgozni is, városban is jól lehet vele szlalomozni a kocsik között, akár még lassan is.
meghibásodásom egyenlőre nem nagyon volt, láncot kellett cserélnem, kiégett az első izzóm de ez sztem azért volt mert olaszban 3 évet állt félig kilógva a szabad ég alá.Típushiba nálam még nem nagyon jött ki, esetleg a túlméretezett hűtőt ha megemlíthetem talán, de azt nagyon hidegben le kell egy kicsit takarni, és meg van oldva a probléma.
Egyre vigyázz, ha megtöröd a burkolatot, akkor a kopoltyúkat piszok nehéz beszerezni.
Remélem tudtam segíteni.
Egy jóideje jelen vagyok már az oldalon, mint passzív látogató, de most gondoltam tollat fogok (vagy miaszösz) és kérdezek. =)
Szóval motorvásárlás esete forog fenn a tavasszal nekem, mint abszolút kezdőnek. Sokat nézelődtem már, olvasgattam teszteket, néhány fórumot is. Fizikai adottságaimból kifolyólag (187cm) legalább egy 400-as motor a cél, de mivel a hirdetések kb. 90%-a az ilyen kategóriákban úgy végződik, hogy "az eladás oka: nagyobbra váltás", a 600-asok felé tendálok inkább.
Tehát 400-600ccm közöttiek játszanak, főleg túrázásra. De inkább sportos túrázásra, szóval túra, sport túra és supersport kategóriában indulnak a versenyzők. Az egyik kiszemelt pedig egy RF lenne, igazság szerint ez van most a dobogó tetején: mert sokan dícsérik, kezesnek mondják, erős, (szerintem) szép, teljes idomos (ezek jobban bejönnek), stb.
Amiért pedig konkrétan ide írtam: tanácsokat, tapasztalatokat szeretnék kérni, mennyire jó az RF? =)
Egyébként '94-'96 közötti, 35-50e km futásteljesítményű 600-asokra vadászok első sorban és főleg ilyenek érdekelnének, hogy:
- mennyire megbízhatóak?
- meddig bírják (kb. hány ezer km felettivel nem szabad már kezdeni?)?
- mennyire kezelhetőek (egy kezdőnek is ajánlanátok?)?
- van-e valami jellegzetes típushiba, meghibásodás? Ha igen, ezek milyen komolyak, gyakoriak, javítás drága, stb.?
- alkatrészellátottság?
- kényelem, hosszabb túrákra is okésak?
- 2 személynek tényleg kevés lenne a 400ccm?
Szóval ilyesmik. A konkurencia pedig (csak hogy esetleg akinek van összehasonlítási alapja): házon belül Bandit, GSXF (kevésbé esélyes az ár miatt), GSXR (szintén), SV (szintén), azután Kawasaki ZZR, ZXR (talán), Zephyr (550), Honda CB, CBR, Yamaha FZR. Ezek is 400-600 közöttiek, kiéve az SV ugye, csak az is kevésbé valószínű.
Minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek, köszönöm előre is! =)
lesz egy kis fényezés módosítás a motorom majd s végre van egy JÓÓÓÓÓ festő aki megfogja csinálni nekem nincs is messze garázsszomszédom! Remélem a találkozóra kész lesz! Ti csináltok valami módosítást?
Az uw-n van annyi hely amennyi egy ilyen laphoz elég , meg van sajátom is amiből tud linkelni . A frontpage-el szoktam dolgozni egy használható lapot tökéletesen lehet vele csinálni .
A honlap tuti ötlet. Nekem nincs erre időm de az lenne a legjobb. Lehetne benne a részletes kivitelezés leírása szükséges szerszámok anyagok. ... alap dolgok mint polírozás, idomok repedéseinek javítása, matricázás és a műszaki dolgok amikhez persze egyáltalán nem értek . Főleg a látogatók töltenék fel információkkal és képekkel is persze. Nekem van egy törött dekniről egy képsorozat ahogy kijavítottam. Leírnám a lépéseket, szerszámokat. Szerintem mindenki csinált már valamit a saját motorján amit megoszthatna a többiekkel. Nagyon fontos, hogy ne ömlesztve legyen hanem kategorizálva. Ez nem egy kis melő összehozni de biztos nagyon praktikus lenne.
Tényleg, lehet azt tudni, hogy neked mi az eladás oka? =)
Illetve mikori évjárat, hány km, milyen állapot?
(de ez csak egy szubjektív vélemény.)
Köszi az eddigi válaszokat!
Fogtechnika: igen, láttam, hogy eladó, számításba is vettem, csak első körben még mindig a 600asok felé kacsintgatok, de majd elválik, mit hoz a jövő.
Apropó 400ccm: ez fizikai méreteiben különbözik a 600-astól? Illetve mondjuk nem motorikusan mi a különbség 400-600-900 között?
Nekem lenne egy eladó RF 400. ha érdekelne, akkor írj, és leírok rólam mindent. Ezzel kezdtem, tökéletes tanuló motor!
Nekem 94-es Rf 600 van a garázsban most 52000km-el, 36000-al vettem tavaly tavasszal, mondjuk hogy kezdőként.
Szimóztam előtte 8 évig, de nem volt semmi nagyobb vasam.
Szerintem kezdésnek nyugodtan megveheted a 600-ast, mert abszolút nem durva a teljesítményleadása, olyan mint egy kezesbárány.
6000-ig szinte nem is vadul, ott csak "elpöfög".
6-9000 között kezdődik a móka, és efölött meg megjön a power.. .
Ha nem húzod neki, akkor nem ijeszt meg, ha pedig 9 fölé forgatod akkor úgyis számítasz rá hogy meglódul.Voltam vele pályán, és nem ott is jól viselkedett.
Nekem kényelmes(192cm 80 KG), 180KM-t egyhuzamban simán végig tudok rajta ülni, ha lassan, ha gyorsan megyek.2 személyel is jól gyorsul 160-180ig, és szerintem a szélvédelem is OK.Ezzel jártam pesten dolgozni is, városban is jól lehet vele szlalomozni a kocsik között, akár még lassan is.
meghibásodásom egyenlőre nem nagyon volt, láncot kellett cserélnem, kiégett az első izzóm de ez sztem azért volt mert olaszban 3 évet állt félig kilógva a szabad ég alá.Típushiba nálam még nem nagyon jött ki, esetleg a túlméretezett hűtőt ha megemlíthetem talán, de azt nagyon hidegben le kell egy kicsit takarni, és meg van oldva a probléma.
Egyre vigyázz, ha megtöröd a burkolatot, akkor a kopoltyúkat piszok nehéz beszerezni.
Remélem tudtam segíteni.
Egy jóideje jelen vagyok már az oldalon, mint passzív látogató, de most gondoltam tollat fogok (vagy miaszösz) és kérdezek. =)
Szóval motorvásárlás esete forog fenn a tavasszal nekem, mint abszolút kezdőnek. Sokat nézelődtem már, olvasgattam teszteket, néhány fórumot is. Fizikai adottságaimból kifolyólag (187cm) legalább egy 400-as motor a cél, de mivel a hirdetések kb. 90%-a az ilyen kategóriákban úgy végződik, hogy "az eladás oka: nagyobbra váltás", a 600-asok felé tendálok inkább.
Tehát 400-600ccm közöttiek játszanak, főleg túrázásra. De inkább sportos túrázásra, szóval túra, sport túra és supersport kategóriában indulnak a versenyzők. Az egyik kiszemelt pedig egy RF lenne, igazság szerint ez van most a dobogó tetején: mert sokan dícsérik, kezesnek mondják, erős, (szerintem) szép, teljes idomos (ezek jobban bejönnek), stb.
Amiért pedig konkrétan ide írtam: tanácsokat, tapasztalatokat szeretnék kérni, mennyire jó az RF? =)
Egyébként '94-'96 közötti, 35-50e km futásteljesítményű 600-asokra vadászok első sorban és főleg ilyenek érdekelnének, hogy:
- mennyire megbízhatóak?
- meddig bírják (kb. hány ezer km felettivel nem szabad már kezdeni?)?
- mennyire kezelhetőek (egy kezdőnek is ajánlanátok?)?
- van-e valami jellegzetes típushiba, meghibásodás? Ha igen, ezek milyen komolyak, gyakoriak, javítás drága, stb.?
- alkatrészellátottság?
- kényelem, hosszabb túrákra is okésak?
- 2 személynek tényleg kevés lenne a 400ccm?
Szóval ilyesmik. A konkurencia pedig (csak hogy esetleg akinek van összehasonlítási alapja): házon belül Bandit, GSXF (kevésbé esélyes az ár miatt), GSXR (szintén), SV (szintén), azután Kawasaki ZZR, ZXR (talán), Zephyr (550), Honda CB, CBR, Yamaha FZR. Ezek is 400-600 közöttiek, kiéve az SV ugye, csak az is kevésbé valószínű.
Minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek, köszönöm előre is! =)
Üdv,
Pistabaaa^
Eladó az RF 400asom. Aki venne, vagy hasonló, persze jó áron, írjon:) Tökéletes. minusz 5ben pöcre indult!
elöre is köszi
kissb
Az alábbi oldalt annó én csináltam szerintem szerkezetileg használható .
http://w3.enternet.hu/rjozsef/... mik
MR.RF féle polírozós technika legyen benne mindenképp