Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mindenki raktam fe néhány vidit a volt RF600-asom ról akit érdekel nézze meg csá
Okay, köszi az infókat. Pár kérdés még ment a megadott címedre. =)
1995-ös a motor. Fekete a színe. 34rezer km van benne, most volt olaj csere, lánccsere. Olyan fasza állapotban van, hogy minusz 5ben is indult pöccre. Csak túrára használtam, nincs semmi baja. kímélve volt. Az eladás oka?:) Hát, 2 évet nyúztam, és még simán elmennék vele. Csak ilyen család tervezés miatt kocsira váltok:)
Igen, látszatra sincs sok különbség és igen, hangra sem, stb. Csak tényleg a legtöbben kb. 1 év után ott tartanak, hogy nagyobbra csere. Én pedig ezt anyagilag nem tudom megengedni, hogy majd jövőre esetleg váltsak, ha kinövöm. Viszont árban kb. ugyanott vannak a 400-asok és a 600-asok, sőt, sokszor olcsóbb a nagyobb. A járulékos költségek pedig nem annyira számottevőek.

Tényleg, lehet azt tudni, hogy neked mi az eladás oka? =)
Illetve mikori évjárat, hány km, milyen állapot?
Sztem a600-as se brutális, eléggé nyugodtan adja le azt a teljesítményt, és sztem ha 2 személlyel túrázna, akkor lehet hogy az jobb lenne.
(de ez csak egy szubjektív vélemény.)
Az RF 400as és 600as "kasznija" szinte ugyan akkora. aki meglátta a 400asom, az nem hitte el hogy 400as. És van rajta egy igen brutál püff, és a hangja is inkább 600asra hasonlít. viszont a 600ast kezdő motornak ovatosnak ajánlom. Én nem ültem volna fel egy 600asra kezdésnek.
Hey!

Köszi az eddigi válaszokat!
Fogtechnika: igen, láttam, hogy eladó, számításba is vettem, csak első körben még mindig a 600asok felé kacsintgatok, de majd elválik, mit hoz a jövő.

Apropó 400ccm: ez fizikai méreteiben különbözik a 600-astól? Illetve mondjuk nem motorikusan mi a különbség 400-600-900 között?
Szia Pistabá!

Nekem lenne egy eladó RF 400. ha érdekelne, akkor írj, és leírok rólam mindent. Ezzel kezdtem, tökéletes tanuló motor!
Hi.

Nekem 94-es Rf 600 van a garázsban most 52000km-el, 36000-al vettem tavaly tavasszal, mondjuk hogy kezdőként.
Szimóztam előtte 8 évig, de nem volt semmi nagyobb vasam.
Szerintem kezdésnek nyugodtan megveheted a 600-ast, mert abszolút nem durva a teljesítményleadása, olyan mint egy kezesbárány.
6000-ig szinte nem is vadul, ott csak "elpöfög".
6-9000 között kezdődik a móka, és efölött meg megjön a power.. .
Ha nem húzod neki, akkor nem ijeszt meg, ha pedig 9 fölé forgatod akkor úgyis számítasz rá hogy meglódul.Voltam vele pályán, és nem ott is jól viselkedett.
Nekem kényelmes(192cm 80 KG), 180KM-t egyhuzamban simán végig tudok rajta ülni, ha lassan, ha gyorsan megyek.2 személyel is jól gyorsul 160-180ig, és szerintem a szélvédelem is OK.Ezzel jártam pesten dolgozni is, városban is jól lehet vele szlalomozni a kocsik között, akár még lassan is.
meghibásodásom egyenlőre nem nagyon volt, láncot kellett cserélnem, kiégett az első izzóm de ez sztem azért volt mert olaszban 3 évet állt félig kilógva a szabad ég alá.Típushiba nálam még nem nagyon jött ki, esetleg a túlméretezett hűtőt ha megemlíthetem talán, de azt nagyon hidegben le kell egy kicsit takarni, és meg van oldva a probléma.
Egyre vigyázz, ha megtöröd a burkolatot, akkor a kopoltyúkat piszok nehéz beszerezni.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv mindenkinek!

Egy jóideje jelen vagyok már az oldalon, mint passzív látogató, de most gondoltam tollat fogok (vagy miaszösz) és kérdezek. =)

Szóval motorvásárlás esete forog fenn a tavasszal nekem, mint abszolút kezdőnek. Sokat nézelődtem már, olvasgattam teszteket, néhány fórumot is. Fizikai adottságaimból kifolyólag (187cm) legalább egy 400-as motor a cél, de mivel a hirdetések kb. 90%-a az ilyen kategóriákban úgy végződik, hogy "az eladás oka: nagyobbra váltás", a 600-asok felé tendálok inkább.
Tehát 400-600ccm közöttiek játszanak, főleg túrázásra. De inkább sportos túrázásra, szóval túra, sport túra és supersport kategóriában indulnak a versenyzők. Az egyik kiszemelt pedig egy RF lenne, igazság szerint ez van most a dobogó tetején: mert sokan dícsérik, kezesnek mondják, erős, (szerintem) szép, teljes idomos (ezek jobban bejönnek), stb.

Amiért pedig konkrétan ide írtam: tanácsokat, tapasztalatokat szeretnék kérni, mennyire jó az RF? =)

Egyébként '94-'96 közötti, 35-50e km futásteljesítményű 600-asokra vadászok első sorban és főleg ilyenek érdekelnének, hogy:
- mennyire megbízhatóak?
- meddig bírják (kb. hány ezer km felettivel nem szabad már kezdeni?)?
- mennyire kezelhetőek (egy kezdőnek is ajánlanátok?)?
- van-e valami jellegzetes típushiba, meghibásodás? Ha igen, ezek milyen komolyak, gyakoriak, javítás drága, stb.?
- alkatrészellátottság?
- kényelem, hosszabb túrákra is okésak?
- 2 személynek tényleg kevés lenne a 400ccm?

Szóval ilyesmik. A konkurencia pedig (csak hogy esetleg akinek van összehasonlítási alapja): házon belül Bandit, GSXF (kevésbé esélyes az ár miatt), GSXR (szintén), SV (szintén), azután Kawasaki ZZR, ZXR (talán), Zephyr (550), Honda CB, CBR, Yamaha FZR. Ezek is 400-600 közöttiek, kiéve az SV ugye, csak az is kevésbé valószínű.

Minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek, köszönöm előre is! =)

Üdv,
Pistabaaa^
Üdv.
Eladó az RF 400asom. Aki venne, vagy hasonló, persze jó áron, írjon:) Tökéletes. minusz 5ben pöcre indult!
hajrá :)
kicsit egy szinüvé meg a kopoltyúkon lesz varia
mit értesz fényezés módosítás alatt? a hibákat kell javítani, vagy valami extra lesz rajta?
majd érdekelne milett festev hogyan, menniyért.
elöre is köszi
kissb
Azért a bulira mindenkinek szép legyen ám a RöFije
lesz egy kis fényezés módosítás a motorom majd s végre van egy JÓÓÓÓÓ festő aki megfogja csinálni nekem nincs is messze garázsszomszédom! Remélem a találkozóra kész lesz! Ti csináltok valami módosítást?
Az uw-n van annyi hely amennyi egy ilyen laphoz elég , meg van sajátom is amiből tud linkelni . A frontpage-el szoktam dolgozni egy használható lapot tökéletesen lehet vele csinálni .

Az alábbi oldalt annó én csináltam szerintem szerkezetileg használható .
http://w3.enternet.hu/rjozsef/... mik
puszta esztétika, de ezért cseréltem le az enyimen! De lehet megcsinálom, hátha jól jön egy tartalék
Bq kérte a LANDon.
Van tárhelyed és Drupal-lal tudsz dolgozni?
A honlap tuti ötlet. Nekem nincs erre időm de az lenne a legjobb. Lehetne benne a részletes kivitelezés leírása szükséges szerszámok anyagok. ... alap dolgok mint polírozás, idomok repedéseinek javítása, matricázás és a műszaki dolgok amikhez persze egyáltalán nem értek . Főleg a látogatók töltenék fel információkkal és képekkel is persze. Nekem van egy törött dekniről egy képsorozat ahogy kijavítottam. Leírnám a lépéseket, szerszámokat. Szerintem mindenki csinált már valamit a saját motorján amit megoszthatna a többiekkel. Nagyon fontos, hogy ne ömlesztve legyen hanem kategorizálva. Ez nem egy kis melő összehozni de biztos nagyon praktikus lenne.
fasza, ezt is támogatom
MR.RF féle polírozós technika legyen benne mindenképp
Jó ötlet, és mi lenne fenn?
köszi a tippet, megfontolom, de ezek után lehet, örülnöm kéne, mert az enyém nem is olyan rossz állapotú