Szeretnék egy listát csinálni az otthon elvégezhető javításokról, praktikákról. Gondolok itt az esztétikai megjelenésre és a műszaki paraméterekre. Ha valami ötletetek van írjatok. Szívesen fogadom.
Festékboltban kapható műgyanta , azzal szépen javítható . Átkened vele utána csiszolod és fested . Annyi lehet esetleg zavaró benne , hogy a gyanta üveg keménységűre köt és nem lesz "puha tapintású" a kapaszkodód .
Hazahoztam a kapaszkodókat, nekem sem éppek, de az egyik jobb álapotu mint a másik, rafkos volt az előző tulaj, mert betekerte valamilyen fekete szalaggal, nem bontottam ki hogy mien állapotúak, de a motoron felszerelve a jobb oldali jobb álapotú nemsokára felrakom a képeket
Köszönöm a linket , jelenleg fúvókavadászat folyik megmértük a fúvókákat és kiderült , hogy fainul felvannak dörzsárazva így köze sincs a beleütött értékekhez .
Szia!
Nemtom, hogy keresel e még alkatrészeket a motorhoz vagy sem, de ha a bandit forumot megnézed ott egy srác árulja ki a 400 VC banditját! Lehet hogy valamilyen alkatrészt tudsz hasznosítani!
Ha nem akkor bocsi!
Hali http://www.sportmotor.hu/motor...
Meg tudja mondani valaki, hogy milyen viszkozitású olaj van gyárilag az RF900 telójában? Illetve hány ccm kell bele? (ez mondjuk lehet rá is van írva nem néztem)
Nekem elég puhának tűnt. Igaz az előfeszítése ki van tekerve (le van engedve az eleje) de szeretnék keményíteni rajta. Az autómba 30-as Fuchs - nálam csak ez van ezt forgalmazzuk - motorkerékpár teleszkópolajjal csináltam a keményített gátlókat, ez a legsűrűbb. Hát tényleg sűrű lett, a nyomófokozati szelepen vissza is kellett állítani a hézagolásokkal de még így is drasztikusnak mondható. Ennyire durvát nem szeretnék, de most olyan takony lágy az egész
No a kuplungom orvosolva lett, nem hagyott nyugodni a dolog. Szétszedtem alsó és felső munkahangereket, karmantyúkat végignéztem semmi kopást nem láttam. Ki lett takarítva, szilikonnal lefújkálva, összerakva, új fékolaj, légtelenítés és hibátlanul műxik.
61Laci: köszönöm szépen de ma beszéltem a kakasdiakkal és nem aktuális a kapaszkodó
de köszi még1X!
Sziasztok!
SOS kérés: Akinek 600 as RF je van le tudná nekem mérni, hogy mekkora a bal felső "kopoltyúja" (szerelő nyílás)!
Egyálltalán megeggyezik a 400 aséval?
Előre is köszi!
Misi
kicsomagolva
hát egyik sem jó állapotú jól takart ez a ragasztó
Hazahoztam a kapaszkodókat, nekem sem éppek, de az egyik jobb álapotu mint a másik, rafkos volt az előző tulaj, mert betekerte valamilyen fekete szalaggal, nem bontottam ki hogy mien állapotúak, de a motoron felszerelve a jobb oldali jobb álapotú nemsokára felrakom a képeket
Köszönöm a linket , jelenleg fúvókavadászat folyik megmértük a fúvókákat és kiderült , hogy fainul felvannak dörzsárazva így köze sincs a beleütött értékekhez .
Nemtom, hogy keresel e még alkatrészeket a motorhoz vagy sem, de ha a bandit forumot megnézed ott egy srác árulja ki a 400 VC banditját! Lehet hogy valamilyen alkatrészt tudsz hasznosítani!
Ha nem akkor bocsi!
Hali
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nekem elég puhának tűnt. Igaz az előfeszítése ki van tekerve (le van engedve az eleje) de szeretnék keményíteni rajta. Az autómba 30-as Fuchs - nálam csak ez van ezt forgalmazzuk - motorkerékpár teleszkópolajjal csináltam a keményített gátlókat, ez a legsűrűbb. Hát tényleg sűrű lett, a nyomófokozati szelepen vissza is kellett állítani a hézagolásokkal de még így is drasztikusnak mondható. Ennyire durvát nem szeretnék, de most olyan takony lágy az egész
61Laci: köszönöm szépen de ma beszéltem a kakasdiakkal és nem aktuális a kapaszkodó
de köszi még1X!
Jelenleg ezt néztem ki! Sztem király
Igazából már meg is rendeltem, pénteken hozza futár
Lemértem az enyim hosszát, csak én hülye a magasságát nem!
Alul 22-23 cm felül 13 cm
Mind1 megóggyuk.
SOS kérés: Akinek 600 as RF je van le tudná nekem mérni, hogy mekkora a bal felső "kopoltyúja" (szerelő nyílás)!
Egyálltalán megeggyezik a 400 aséval?
Előre is köszi!
Misi