Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fiveurban!

A Nagymester Én vagyok! Ugyis mondhatnám hogy a mesterek között a legnagyobb (legalábbis a családban )

Csöle a vitz nagymester vagy inkább Viccman de lehet igy is irni: Witzmann!
na vagyok megint...egyebkent en es meg ket jo barat felmentunk a matraba, siraly volt..igaz en le le szakadtam......nem huztam neki...a gep istenkiraly...
István kb hány km volt benne a sportlégszűrő?
NA azé Unicumot is szívogatok néha...
Csöle=Vámpir Nagymester(vérszivó)
Na akkó ehhö tartsa megát kend!
Bocs nem tudtam hogy nyilvánvaló!
Ez kérdés volt?
de még mennyire
Osztom én is Fiveurban véleményét. A motorja szériaállapotban egy álom, sima járású, nyomatékos, nem rángat. Igaz, hogy hangosabb a motorhang, mint egy Hondánál, de ez ilyen. Van 100.000 mérföldet futott bontatlan példány is Amerikában. Egy dolgot nem szabad bele tenni: sport levegőszűrőt. Az enyémet ez nyírta ki(a henger és a dugógyűrűk elkoptak). A fék az 2007-ig elég gyenge, igazándiból egy új főfékhenger kell rá, akkor sokat javul a nyomáspont érzékelés, az adagolhatóság és a fékerő. A futómű gyári állapotban utcára szinte tökéletes, ha a széria beállítások nem tetszenek, bármit bele lehet tekergetni. Nem versenymotor az biztos, de azért pályán is kellemesen lehet vele szórakozni- kérdezd meg ezzel kapcsolatban Zmenyus nevű topiktársunkat. Túrázni is jó vele, napi 6-800 kilométer sem okoz gondot. Sokszor gondolkoztam, hogy mire lehetne lecserélni, de nem jut eszembe semmi, ami megfogna. Vegyél Busát. Ennyiért (akár használt akár új legyen) ilyen jó motort máshol nem igen kapsz.
Csaó
Csöle te vagy a Nagymester?
SziA! Minden überf@sza?
megjöttem
Szia!
Nekem is nagybandi után lett busa. Én egy szezon alatt, 14 ezret tettem bele, bárminemű hiba nélkül. Bandit után nem olyan vészes a különbség, de meg kell barátkozni vele. Én eddig csak jót tudok mondani róla. Imádom!
Hát jólesz ha jövő hónapban kitalálsz valamit... Különben én a helyedben inkább most adnám el még 100-al kevesebbért, mint jövőre még 3-400-al... Ezt gondold végig...
Ozone!

Amit írtál az bármilyen motoron megtörténhet, semmi köze a busához!
A busa jól kezelhető, megbízható, stabil motor! Ebben a kategóriában a király. Ajánlom mindenkinek, aki komolyan gondolja a motorozást. Azt látom, hogy te is 30 felett vagy, ha itt körülnézel szinte mindenki...
Általában nem húszévesen vesznek ilyen motort.

Motorboltos ismerős panaszkodik a fékekre, és hogy motorikusan sem igazán olyan, mint amilyennek "lennie kellene"...Előtte Hondája volt, talán ez adhat alapot az "igénynek".

Ezt pedig meg sem hallottam....
Maistear! Jó látni téged MOTORON!
Ozone! Itt vagyunk tizen páran Busások, de nem esünk többször mint bármelyik más típusú motorral közlekedő!
A motorja elnyűhetetlen, végtelen tartalékokkal,a féket szokni kell, de még közüllünk senki nem esett el a fék miatt!
Nem dícsérem tovább mert nincs rá szüksége!
Dönteni viszont neked kell akarod-e vagy nem,ha megveszed az első időszakban ( a Bandit után) óvatossan bánjál a jobboldali micsodávan
Alpha! Tudsz róla hogy a világ legszebb motorját birtokolod!
Cép a gép és a ruhád is megy hozzá
és jó estét mindenkinek!
jaaa es itt probalom megfertozni Maistear-t:

Es Maistear laba lassan hajlik......busara
Sziasztok!

Új olvasó, de nem kifejezetten új motoros vagyok, és némi őszinte információra volna szükségem.
Jelenleg egy 1200-es Banditot motorozok, viszont már régebben megfordult a fejemben, hogy bizony-bizony Hayabusa kellene, hogy álljon a garázsban, mert mégiscsak ez lenne a vágyaim netovábbja.
Mivel télen motorozni nem nagyon lehet/érdemes, így inkább az agyamat pörgetem, hogy mi lenne a megoldás.
Igen, szeretnék egy Busát, viszont ismerősök körében annyi "rosszat" hallani róla, plusz van még egy-két "közvetett" élmény, ami billegteti a mérleget erősen.

Kérdésem annyi lenne, hogy TI, akik Busát használtok több-kevesebb ideje, milyen előnyeit és hátrányait tudnátok felsorolni?

Pár gondolat amit eddig tudok:
- közvetlen ismerős 4 éve kora tavasszal jó időben vigéckedés nélkül lekukázta a Busát egy Matizzal mindössze 50km/h sebességnél ( a Matiz szabálytalanul befordult előtte balra, Ő pedig telibeverte az orrát ). A Matiz eleje is kuka lett, de a Busa még inkább. A srác azóta vett egy másikat, azt még nem törte meg legjobb tudomásom szerint.
- szintén közvetlen ismerős a vadonatúj egy hónapos Busát amortizálta le, miután befordult az utcájukba, viszont a gázkar nem kúszott vissza zárt állásba, mikor visszaengedte, így beleszállt egy autó hátuljába.
- Motorboltos ismerős panaszkodik a fékekre, és hogy motorikusan sem igazán olyan, mint amilyennek "lennie kellene"...Előtte Hondája volt, talán ez adhat alapot az "igénynek".

Hirtelen ennyi szösszenet jutott eszembe, az biztos, hogy akiről hallottam, hogy Busát vett, rövid időn belül összefüggésbe hozta a vasat az aszfalttal, természetesen nem a jó értelemben.
Ettől függetlenül nagyon jó motornak tartom, és hajlanék is rá, hogy belevágjak, de ahhoz tudni érdemes egysmást...

Kíváncsi lennék a véleményetekre, pusztán azért kérdezem, mert valahogy nincs idő átböngészni azt a 600 oldal tartalmat amit eddig ez a fórum megszült:)
Csak még egy saját dolog: A Banditom most lesz 3 éves, új volt mikor megvettem, most 24.000 km van benne, de eddig a benzinen kívül semmit nem kellett beletennem. Vigyázok rá, kímélem, olyan, mintha új lenne, még a gyári gumik vannak rajta, tehát nem az agyament motorosok közé tartozom, viszont szeretem a sebességet és a nyomatékot...:)
Úgy érzem, megértem már arra, hogy Busa legyen a lábaim között:)
Remélem, Ti is hozzásegítetek ehhez.

Üdvözlettel:

ozone
hay everybodri!
Szep volt a mai nap is...es szerencses...ime a kepek: