A motorokkal egyenlöre jok vagyunk!Mivel nagy álltalánosságba,szemböl fotoznak(autopályák,stb).De félö,hogy elöbb-utobb,erre is kitalállnak valamit!
A "legjobb",hogy már müködik(január elsejétöl) az M7-esen,az "átlagolos" mérés!És ha minden igaz,megtudja külömböztetni a személyautot,és ateherautot(hosszuság szerint).Na ez már gáz!
Tehátha csapatni akar az ember fia,lemegy egy alsobbrendü utra!
Még valami,ezek a sebességhatárok,korlátozások,"régi" tipusu autokra lettek kitalállva(trabant,lada,wartburg,stb.)Szerintem a mai autokkal(nem a telljesitmény miatt,hanem biztonság miatt) nyugodtan lehetne emelni a határokopn(francia,olasz,spanyol) ezekben az országokban mostantol pályán 170-nel lehet menni!
na, jogászi ÉS rendőri szemmel:
-az ittas vezetős résszel egyetértek.
-az objektív felelősség bukni fog, mert alkotmányos alapelvbe ütközik, ugyanis nem az elkövetőt bünteti. Max 1 évet adok a szabályozásnak, és változtatni kell.
Milka segíts!
Most már csak azt mond meg, mi az a busa?
A "legjobb",hogy már müködik(január elsejétöl) az M7-esen,az "átlagolos" mérés!És ha minden igaz,megtudja külömböztetni a személyautot,és ateherautot(hosszuság szerint).Na ez már gáz!
Tehátha csapatni akar az ember fia,lemegy egy alsobbrendü utra!
Még valami,ezek a sebességhatárok,korlátozások,"régi" tipusu autokra lettek kitalállva(trabant,lada,wartburg,stb.)Szerintem a mai autokkal(nem a telljesitmény miatt,hanem biztonság miatt) nyugodtan lehetne emelni a határokopn(francia,olasz,spanyol) ezekben az országokban mostantol pályán 170-nel lehet menni!
Alig vagytok páran.........
Se fradista nem vagyok, se meg nem csalnám az én kicsikémet.
-az ittas vezetős résszel egyetértek.
-az objektív felelősség bukni fog, mert alkotmányos alapelvbe ütközik, ugyanis nem az elkövetőt bünteti. Max 1 évet adok a szabályozásnak, és változtatni kell.