Hyperspace69!
nekem már leállt többször is!Nem volt perec...de IZGALMAS VOLT!
...leállt egy pillanatra,majd visszaadta az elektronikát,és full húzott!
Menya jött rá,hogy a riasztó szarakszik,mert nem volt stabil a mocim popsijának az átépítése alatt,és ahogy rámentem egy bukkanóra,már leállt,és a köv pillanatban visszaadta azt a 140-160-as tempót amit toltam neki,mert siettem át a városon...időre kellett mennem,és késésben voltam nagyon,akkor volt a tüntetés a Taxisblokád évfordulójának a napján....
Hú baze...1x probáltam vezetni kispolákot...nem semmi volt. Nem fértek el a lábaim a pedáloknál és egyszere nyomtam a gázt meg a féket...és erős kényszert éreztem az első ülés kivételére.
jah az volt,de már nincs meg,,,,ö is megöregedett kezeim között 4 évig volt táram utazásom során még irben is volt kint velem 1 évet,,,azért fájt a szivem kicsit mikor el adtam de,már elég macerás volt .....
Én meg nem tudok,fözni,felszolgálllni!Nem érthetünk mindenhez!Én szerelöhöz csak akkor viszem,ha tul drága szerszám kéne a javittáshoz,vagy végképp nemértem(voltmár ilyen).
A Hayabusán a tévhittel ellentétben a "szívatókar" nem szívató, mivel minden injektoros rendszer autómata szívatós, ezzel a karral csak a fordulatot emeled meg, hogy a túl alacsony alapjárat ne károsítsa a motort.
tehát ez a pillangó szelep csak gyors talpalás és pc vel kéne beállitani normálisan vagy ez a tökéletes eljárás?
mivel nekem beálltották szerelök mindig a mocim,én sosem szereltem,ha nem tetszett valami másnap rögtön ott voltam hogy nem jó,és mit csinál még,igy kicsit macerás gyerek vagyok tény de meg kérdem hogy ez normális amit csinál? és ha azt mondja nem akkor uccu neki megcsinálni....
mivel én nem szerelek mocit nem tanultam csak igy hogy mondják mi hol megjegyzem,és ha rá kényszerülök megcsinálom,de se szerszámom,igy nem fogok neki semminek,pl:lánccsere,meg ehhez hasonlók,morotblokk,
fékbetéteket,olajat,kisseb bekötések,kütyüket én is bekötök,de kint is példa nem találtam 1 boltban forrsztót,,wazzze hogy csináljak igy meg valami vezetékelést,ennyit erröl...
kocsimba hangtechinkát szerelek,nekem csak ládát csináltak,,
kékesités váltó mellett ablak emelö,börözés hangszóró körül lábnál,elsüllyeszteni kicsi csipogó magasat leg láthatatlan helyekre,teljesen körbe fényezni a kocsit belülröl,nagyon jó hangulata lesz tölle az embernek utazásban,nem az a tök sötét,nem állandóan az a szar vakító fehér fényt kapcsolgatni,
Még valami!A négyhegeres soros vasaknál,az alapjárati fordulatszám ,1100-1150 között a jo!Van rendesen olajnyomás,és kevésbé zakatolos,csattogos a járása!
Ugyanugy mint más "átlagos" vason!Valszeg baloldalt,az idomzat mögött kell legyen valamitekerentyü!Itt jegyezném meg,persze csak halkan meg szerényen,hogy az XX mindazt amit irtál(dusittás,levegö hömérséklet,stb) alapbol elvégzi az ember helyett!
Nekem mutatták hogy kell.Van egy csavar,amivel lehet állitani.Jobb oldalon a burkoltnál lehet benyúlni egy nagyon vékony és hosszú cs.húzóval. Ha látom tudom hogy van.
zakatolás!
nos mivel a busaúr nem autómata szivatós,,ezért a te kezdeben van a kulcs mit csináljon!
és ne képzeld egy forró meleg nyári nap és egy hideg téli nap ugyan az levegöhömérséklet!
tehát ezeket mind állitani kéne ALAPJÁRAT ,,,,,de ezt ha mindenigaz csak pc-vel lehet állitani mert én még nem állitottam de menya tudja tuti hogy kell...nekem átlagos 20 és télen is 10 fok volt kint,szóval nekem a nyári és téli beállitásom ugyan az....
üdv
tényleg hogy lehet busán alapjáratot állitani?
nekem már leállt többször is!Nem volt perec...de IZGALMAS VOLT!
...leállt egy pillanatra,majd visszaadta az elektronikát,és full húzott!
Menya jött rá,hogy a riasztó szarakszik,mert nem volt stabil a mocim popsijának az átépítése alatt,és ahogy rámentem egy bukkanóra,már leállt,és a köv pillanatban visszaadta azt a 140-160-as tempót amit toltam neki,mert siettem át a városon...időre kellett mennem,és késésben voltam nagyon,akkor volt a tüntetés a Taxisblokád évfordulójának a napján....