Huuuuuu!
Énis elolvastam adatlapod!Bátorvagy!
Szerintem erös kezdés,de rajta hát!Az Angol turát a helyedben ugy ahogy van elfelejteném!Mi álltalában 400-500 km-et megyünk egy nap,és hidd el pont elég!De ezt napmint nap,több napon kersztül,hát nemhiszem hogy élveznéd!Söt nemhiszem hogy végig csinálnád!Én már voltam egy pár többnapos turán(2000-3000-km 5 nap alatt),az utolso napok,nem volt egy leányálom!Pedig jo párszázezer licsi van már mögöttem motorral!
Ráadásul a magasság/sulyarányod se a legjobb(és ezt nem bántásbol irom).
Százszonak is egy a vége,én nem mennék a helyedbe hosszabb turákra! www.kep.tar.hu/milkamu itt láthatsz egy-két fotot,többnapos turákutáni arcokrol!
Az lehet hogy az érintgwetös jo megoldás,de nem tökéletes!Mert "csak" lábon nem vihetö a járgyány!És mint tudjuk egy motor ellopásának,ezer,meg egy trükje van!
A Pager,érzékel,emelést,dölést(hossz,és keresztirányu),gyujtás ráadást,stb.Ráadásul van benne egy saját inmobilázer(XX-ben van gyárilagis,de én eztis aktiváltattam),és a hatotávolságon belül,még leis tilthatod az egész vasat!
Ja megasztán ha mégis valahogy viszik,letudod követni a vasat8hatotávolságon belül).Ilyenkor szokták mondani,hogy mivan ha kikerül a hatotávbol,vagy leárnyékolják!Ezt szabitázsnak veszi a Pager(ha megszakad az összekötetés a távirányittoval),és azonnal élesit minden védelmi rendszert,még akkoris ha nem volt élesitve!Ja és eszement rezgésbe,sipolásba,fényorgiába kezd a nálad lévö távirányitto(mert ugye hangal,fénnyel,rezgéssel jelez).
Szoval per-pillanat,a piacon lévö motoriasztok közül,ez a legjobb megoldás!
Még valami,ami fontos,nyugalmi(megfigyelési) idöszakban,az áram felvétel 0 azaz nulla amper!Ez se elhanyagolhato!
Sztem senki nem akart rábeszélni egy 600-ra. Monsjuk nem is olyan rossz ötlet. Az ilyen nagy dögökkel nem aza a gond, hogy az ereje kezelhetetlen. Sőt. Sztem lehet, hogy egy lineárisabb teljesítményleadású 1000-es mocit könnyebb kezelni, mint egy kihegyezett 600-at. Na jó, nem könnyebb, de nem annyival nehezebb. Inkább a súllyal és a manőverezőkészséggel van a gond. Azt vezetsz, amit kedved tart. Én is láttam már olyat, hogy vki nagy géppel kezdett és jól megtanult motorozni. A lényeg, hogy ésszel.
Nem vagy te olyan!Vagy..... Egyébként szokás kérdése!Először mikor a busszal voltam én is fostam! Viszont hamar bele jöttem és jobban tetszett mint az ithoni!
Kimentem levegőzni egy kicsit, és kezdek megbarátkozni a gondolattal, hogy D-kategoriát is leteszem
Angliai munka meg csúszik akkor és hallgatok a csapatra
De az hogy adjam el a motort és nézzek egy 600-ast nem fog menni
Szerintem egyelőre felejtsd el ezt az angol túrát. Ennyi tapasztalattal a hátad mögött nem szabad belevágni, főleg nem egy Hayabusa nyergében. Tudom, hogy az embert hajtja a kalandvágy, de hidd el, nem éri meg. Mivel egyből egy közel 250 kilós erőgépen kezded, ezért a motorozás technikai részével sokkal nehezebben kerülsz kapcsolatba, így eleve a tanulási időd is hosszabb és veszélyesebb.
Egy ilyen hosszú úton rengeteg új helyzettel fogsz találkozni. A hosszú sztrádás szakaszok miatt a figyelmed lankad és mivel eleve hasalós motoron ülsz, sokkal jobban fogsz fáradni, mint amit most meg tudsz ítélni. Ehhez képest a tempód egyre gyorsabb lesz, mert a motor bírja, az út meg többnyire jól belátható. Gondolom nyáron mennél, tehát ehhez még add hozzá a meleg miatti tompaságot.
Angliában fordított oldali közlekedés van, amit még kocsival is életveszélyes megoldani, nem hogy egy lényegében kezdő motorosnak egy ekkora gépen.
Az lenne a javaslatom, hogy előbb túrázgass egy kicsit Magyarországon. Menj el egy-két kanyargósabb részre és óvatosan(!) kezdd el tanulni a kanyarodást, meg úgy általában a motorkezelést. Rá fogsz jönni, hogy nem is olyan könnyű motoron megtenni több ezer, vagy akár csak több száz km-t. Ráadásul az autopálya az egyik legunalmasabb, legfárasztóbb műfaj. Ha már benne van a csuklódban vagy 15,000 km, akkor érdemes lehet belevágni egy hosszabb túrába, de szerintem egy angliai túra nem a következő 12 hónap műsora kellene, hogy legyen.
Hidd el, a baj egy pillanat alatt megtörténik és akkor már nem lehet visszacsinálni... Legyen eszed, a saját érdekedben.
A kapaszkodós tanáccsal elkéstél szinte a púp fogott meg :) de én nem fogok úgy menni mint te majd csak 2 év múlva és akkor se úgy... , eleve mire megszokom a bal oldalas közlekedést addig eltelik vagy fél év
Vissza válltás (gázfröccs nélkül) ---› minek használni a féket :) aham... csak amikor vizes az aszfalt, táncolt a feneke egyből... Akkor a fehér aszfalt a Tesco parkolóban, nagy gáz = snake (hideg volt már) de ekkor majdnem a csokit ráztam ki a nadrágom szárából... mind a tapasztalatlanságnak köszönhetem
Az meg hogy nem estem el Metzeller papucsoknak
Az egyszeri 2 órás Auschanos gyorstalpaló után másnap 11 ker. hegyen lakom, kellemes ott gyakorolni. Szóval minden tiszta őrültségnek tűnik tudom....
http://maps.google.com/
ez a link .....
nem fog senki sem kritizálni elhiheted,ez nem az a csapat,bátor és vakmerö vagy!
csak kérdésmeddig mész el!
jó tanács-sokat motorozz egyedül,senki ne üljön a hátad mögött,ne motorozz olyanokkal akik nagyon kenik,föleg ne a hátuk mögött,csak is elköttük,diktáld mindig a saját tempód...mivel no experience,ez elég lassú legyen.
apám leirásod szerint pont egy alakt vagyunk söt az én verseny súlyom majdnem 10kg al több,edzélmert a busa fog téged uralni a 250kg és a 176lovával több másodperceken keresztül akár 2G is kaphatsz tölle
az pedig fizikálisan 180KG ot kell kapaszkodnod a kormányhoz,,,,
MINDIG TUDÁSODHOZ KÉPEST VEZESD MOTOROD!
ezt pedig sok km rel fogod jobbá tenni,sok oktató filmet néztem én is,
Énis elolvastam adatlapod!Bátorvagy!
Szerintem erös kezdés,de rajta hát!Az Angol turát a helyedben ugy ahogy van elfelejteném!Mi álltalában 400-500 km-et megyünk egy nap,és hidd el pont elég!De ezt napmint nap,több napon kersztül,hát nemhiszem hogy élveznéd!Söt nemhiszem hogy végig csinálnád!Én már voltam egy pár többnapos turán(2000-3000-km 5 nap alatt),az utolso napok,nem volt egy leányálom!Pedig jo párszázezer licsi van már mögöttem motorral!
Ráadásul a magasság/sulyarányod se a legjobb(és ezt nem bántásbol irom).
Százszonak is egy a vége,én nem mennék a helyedbe hosszabb turákra!
www.kep.tar.hu/milkamu itt láthatsz egy-két fotot,többnapos turákutáni arcokrol!
A Pager,érzékel,emelést,dölést(hossz,és keresztirányu),gyujtás ráadást,stb.Ráadásul van benne egy saját inmobilázer(XX-ben van gyárilagis,de én eztis aktiváltattam),és a hatotávolságon belül,még leis tilthatod az egész vasat!
Ja megasztán ha mégis valahogy viszik,letudod követni a vasat8hatotávolságon belül).Ilyenkor szokták mondani,hogy mivan ha kikerül a hatotávbol,vagy leárnyékolják!Ezt szabitázsnak veszi a Pager(ha megszakad az összekötetés a távirányittoval),és azonnal élesit minden védelmi rendszert,még akkoris ha nem volt élesitve!Ja és eszement rezgésbe,sipolásba,fényorgiába kezd a nálad lévö távirányitto(mert ugye hangal,fénnyel,rezgéssel jelez).
Szoval per-pillanat,a piacon lévö motoriasztok közül,ez a legjobb megoldás!
Még valami,ami fontos,nyugalmi(megfigyelési) idöszakban,az áram felvétel 0 azaz nulla amper!Ez se elhanyagolhato!
Helyes döntés...
Sztem senki nem akart rábeszélni egy 600-ra. Monsjuk nem is olyan rossz ötlet. Az ilyen nagy dögökkel nem aza a gond, hogy az ereje kezelhetetlen. Sőt. Sztem lehet, hogy egy lineárisabb teljesítményleadású 1000-es mocit könnyebb kezelni, mint egy kihegyezett 600-at. Na jó, nem könnyebb, de nem annyival nehezebb. Inkább a súllyal és a manőverezőkészséggel van a gond. Azt vezetsz, amit kedved tart. Én is láttam már olyat, hogy vki nagy géppel kezdett és jól megtanult motorozni. A lényeg, hogy ésszel.
Angliai munka meg csúszik akkor és hallgatok a csapatra
De az hogy adjam el a motort és nézzek egy 600-ast nem fog menni
Szerintem egyelőre felejtsd el ezt az angol túrát. Ennyi tapasztalattal a hátad mögött nem szabad belevágni, főleg nem egy Hayabusa nyergében. Tudom, hogy az embert hajtja a kalandvágy, de hidd el, nem éri meg. Mivel egyből egy közel 250 kilós erőgépen kezded, ezért a motorozás technikai részével sokkal nehezebben kerülsz kapcsolatba, így eleve a tanulási időd is hosszabb és veszélyesebb.
Egy ilyen hosszú úton rengeteg új helyzettel fogsz találkozni. A hosszú sztrádás szakaszok miatt a figyelmed lankad és mivel eleve hasalós motoron ülsz, sokkal jobban fogsz fáradni, mint amit most meg tudsz ítélni. Ehhez képest a tempód egyre gyorsabb lesz, mert a motor bírja, az út meg többnyire jól belátható. Gondolom nyáron mennél, tehát ehhez még add hozzá a meleg miatti tompaságot.
Angliában fordított oldali közlekedés van, amit még kocsival is életveszélyes megoldani, nem hogy egy lényegében kezdő motorosnak egy ekkora gépen.
Az lenne a javaslatom, hogy előbb túrázgass egy kicsit Magyarországon. Menj el egy-két kanyargósabb részre és óvatosan(!) kezdd el tanulni a kanyarodást, meg úgy általában a motorkezelést. Rá fogsz jönni, hogy nem is olyan könnyű motoron megtenni több ezer, vagy akár csak több száz km-t. Ráadásul az autopálya az egyik legunalmasabb, legfárasztóbb műfaj. Ha már benne van a csuklódban vagy 15,000 km, akkor érdemes lehet belevágni egy hosszabb túrába, de szerintem egy angliai túra nem a következő 12 hónap műsora kellene, hogy legyen.
Hidd el, a baj egy pillanat alatt megtörténik és akkor már nem lehet visszacsinálni... Legyen eszed, a saját érdekedben.
Vissza válltás (gázfröccs nélkül) ---› minek használni a féket :) aham... csak amikor vizes az aszfalt, táncolt a feneke egyből... Akkor a fehér aszfalt a Tesco parkolóban, nagy gáz = snake (hideg volt már) de ekkor majdnem a csokit ráztam ki a nadrágom szárából... mind a tapasztalatlanságnak köszönhetem
Az meg hogy nem estem el Metzeller papucsoknak
Az egyszeri 2 órás Auschanos gyorstalpaló után másnap 11 ker. hegyen lakom, kellemes ott gyakorolni. Szóval minden tiszta őrültségnek tűnik tudom....
Köszi a linket!
Üdv ›Edu‹
ez a link .....
nem fog senki sem kritizálni elhiheted,ez nem az a csapat,bátor és vakmerö vagy!
csak kérdésmeddig mész el!
jó tanács-sokat motorozz egyedül,senki ne üljön a hátad mögött,ne motorozz olyanokkal akik nagyon kenik,föleg ne a hátuk mögött,csak is elköttük,diktáld mindig a saját tempód...mivel no experience,ez elég lassú legyen.
apám leirásod szerint pont egy alakt vagyunk söt az én verseny súlyom majdnem 10kg al több,edzélmert a busa fog téged uralni a 250kg és a 176lovával több másodperceken keresztül akár 2G is kaphatsz tölle
az pedig fizikálisan 180KG ot kell kapaszkodnod a kormányhoz,,,,
MINDIG TUDÁSODHOZ KÉPEST VEZESD MOTOROD!
ezt pedig sok km rel fogod jobbá tenni,sok oktató filmet néztem én is,
sok érdekes dolgokra tanit meg a fickó,videókkal,leirásokkal
http://www.gportal.hu/gindex.p...
üdv zo
Csá Menya ez nem egy XX a filmen?