Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

D1000es motorral? És azért mennek ugyyn olyan időket?? Igen most h mondod ez logikus.....és igen mindíg csak a másik csal.....de nem mindíg rinyálni kell mint a kislányok hanem oda kell menni meg kell óvni..( csak gondolom fosás van h a másik visszaóv?? Jjjaaaaaa).... de a szájalás az profi szinten megy ....hajrá hajrá.........csak így tovább........sztem hanyagoljuk ezt a témát mostmár.....te sem vagy az a nagy versenyző sztem.....na minden jót
Persze az, hogy D1000res motorral mennek utcai kategóriába... Meg elvágják a telórugót mert anélkül esélyük sincs.. Tavaj ha van egy mérőszalagjuk a gépátvevőknek most más lenne az állás! De volt aki a zx9 nek a lengővilláját cserélték ki zx12re persze kizázrták... Azóta se ment oda... Mert máshogy nem megy ennek a csapatnak. Na ez a szégyen...
Gondolom.....de hidd el sokminden más a szánalmas........na mindegy
Vitáznék én, de nincs miért! Csak szánalmasan nézem, hogy vicces motorral álnak a rajthoz... És nem a zzr14 ről beszélek...
Hellósztok!!
Hát újra köztetek!!Igaz 2008 utánit akartam de sajna nem volt olyan ami igazán megtetszett!Kipufogót nem ér cikizni már meg van rendelve rá egy másik dobpár!!
Urak,ez örökös téma volt és lesz is!Amíg a gépátvétel nem túl komoly ,meg a " nyeremény " is gyakorletilag egy kupába kimerül,addig ez csak a nagyfiúk hétvégi játéka.......de az mégfurcsább,hogy akik mindig harsányan csalással dobálóznak,hogyhogy soha nem óvnak - óvtak???? Mert valószínűleg félnek a visszaóvástól......de van olyan versenyző is aki nem cswk a saját motorjával jó,de szinte bármire ráül és tud nyerni!- sőt,ha motort cserélne valakikkwl még akkor is kikapnának tőle!!!- ha nem hiszitek ,járjatok utána....... amúgy ezért tartom tisztább kategóriáknak a D1000 és super D1000- meg superstreetet!Amúgy meg béke veletek és versenyezzünk
3mill alatt el lehet hozni?
Most épp melyik nem gyári??
Ha a konkurencia egy rollerrel indulna az se lenne gyári nektek....
A 2004 es busa ugyan olyan időt ment kb mint a 2013as vagy 2014 zzr.....??? Érdekes....
A coco 9,6 ot ment annó gyári állapotába cirka 100kgmal.l ahogy az adatok mutatják a mostani pilóta könnyebbnek tűnik min 25kgmal
Mi a probléma akkor most???
Na ezért írtam h hiszti......
Aki első lesz az persze csal csak TI NEM SOHA......
Ha 5 tized lenne az időkülönbség akkor még meg is érteném.....de ezt???
Tudom nehéz azt mondani egy másiknak h ggratulálok....igen ehhez fel kell nőni....de a fikázódáshoz nem az jól megy....
Gondolkodj el ezen egy kicsit....
Ez nem hiszti! Csak tele van a töke mindenkinek, hogy minden évbe valami vicces motorral neveznek be és nem szégyellik magukat! De volt kitől tanulniuk...
Olyan full gyári Cocó motorja mint a konkurenciáé!
Olyan ültetett géppel mit a “fullgyaribusa” azzal lehet....
Ezt a sok kibaszott hisztit ami itt van.....
Mi volt a baj lacházán kunmadáron?
Kunmadáron 1.lett. A Gyula nem?
Na,Gyuszika indul a szuperD1000- be?????
Gondolom, ha kb. ezer fordulattal többet forog akkor többet is eszik. Minőségi olajra nem érzékeny? Nekem a ZZR 1400 az volt! Sőt ha már itt tartunk a K1200S-is azt gondoltam jó elmegy az eddig használt olajjal és láss csodát Motorex olajjal elképesztőt változott pozitív irányba! Kisimult úgy a váltó és a motor járása, hogy beszarás! (Nem a reklám helye, de így van)
A motor kezelhetőségéről mit mondasz, nem hirtelen, ideges természetű? Mert én valahol ezt olvastam... van benne ABS? Fékek milyenek? Mert a régi gyári busa nagyon szar volt...
Szélvédelem? Kényelem (mikor kezdesz el rajta "zsibbadni")? Súlypontja milyen, fent van vagy lent, középen (nehéz áttenni szűk kanyarokban)?
Pc5 öt keresünk 1 ső gen Busához! Mert ha nem találunk akkor Gyula a Cocó motorjával kell, hogy menjen Lacházán, Kunmadaradon a mindent szabad kategóriában!
4. szezont kezdem vele,1 szezon átlagosan 17-18 ezer,a blokkba 70 ezer lehet,a váz kerekek stb. 100 ezer fölött,olajat Repsol 10-40 ét használok,még kibirja az ötezret,nem kell utántölteni,utasnak kényelmetlen, / Busához képest/ első gumi kopásra érzékenyebbkemény temponál,1 vezetéktörésem volt eddig,de csak a légkörinyomás érzékelőről tört le,ugyanugy ment tovább csak világitott az FI. Amerikai kivitel,ülés alatt a kipuff,hátul +1 -es lánckereket használok.Tavaly ellenőriztünk szelephézagot /40 ezernél/mind határértéken belül volt.700-1000 fordulattal magasabban forog mint a Busa,.2004 utánit érdemes venni,sokkal jobb az első féke/radiális Nissin van rajta/
https://totalbike.hu/hirek/2018/05/15/megvan_a_homokos_sebessegi_rekord/
Írnál még egy pár sort a Zx-12-ről?
Köszönöm!De ma mégegyszer neki indultam és mükődik a kuplung kiemel.Újból légtelenitettem és volt valahogy a rendszerben egy levegő buborék.Ahogy az kijött egyből tökéletes lett.
Sziasztok!Azt hallottam,hogy május 27-én lesz egy Balatonos Busa túra.Nem tudom erről ti tudtok valami?Mert szeretnék én is menni rá ha lehet.
Szia! Egry Gabi Barátomnak minden van! ;) Ha érdekel átküldöm a számát!
a kawával 60 ezret ? azzal a ktm sárgával vagy mással is ? de magasabban van a tömegközéppontja a 12-nek. a busának mélyen van.súlypontja.
Szia!
Privátban írnál róla valamit?
Esetleg fotók?
Miért van kivonva a forgalomból?
Milyen sűrűn van beindítva?
Mennyit kérnének érte?
Stb...
Előre is köszönöm!
Az enyém 10-nél megáll,még pályán is,normál lendületes haladásnál 7.5-8l.A 12-esnek rövidebb a tengelytávja,könnyebben fordul mint az 1. gen Busa,mélyebbre dönthető,valamivel könnyebb a sulya is.Én Busával 25 ezret Kawával 60 ezret mentem,van tapasztalat,akik ismernek tudják hogy szeretek sietni,de felesleges kockázatot azért nem vállalok.