Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Világos, és teljesen egyértelmű, ha jobban belegondolok. :)
Adott egy majdnem kétszer akkora blokk, mint a jelenlegi 750-es...ne várjam már el tőle, hogy a kétszer akkora blokk ugyanannyit, sőt, kevesebbet fog fogyasztani gyorshajtással...Max ha feleannyira húznám neki, akkor talán kijönne az a fogyasztás. :D :)
Basszus, akkor nincs más választás, mint 200 kW-os elektromos motort venni...csak azoknak meg a hangja nem tetszik. :D :D :)
Nekem is az első generációsnál volt, hogy 17,5 litert evett!

Amúgy a ZZR 1400-is nagyon jó motor (2006 utánit szabad csak venni)!
Ja, és hatazrenként gumicsere.
Hali!
Mikor még volt mivel, addig én is gyorsan mentem ahol csak lehetett, főleg kawákkal, 270+ .
A nagy köbcenti miatt viszont volt, hogy 100km után tankolnom kellett, mert porzott a tank. 12-18 liter simán becsorgott.
És a fizika a suzukira is érvényes, valamiből teljesítményt kell csinálni. Kis fogyasztású nagy köbcentis sport motorról, csak Andersen bácsi tudna írni. Vagy csak 100-zzal mész, de arra egy 250-es is elég.
Maico685: Hihihi, igen, jogos, ez lesz. :D Veszek már én is egy "egyhármas" Suzukit, a szomszédnak is olyan van. :D :D
x300: Így már világos, ez (is) lenne a cél. Jelen pillanatban csutkagázon élek, de csak a "kis teljesítmény" miatt, és így azért nyeli a benyát a kis 750-es, mint az a bizonyos kacsa a nokedlit. Sok gyorsulás-fékezés nem szokott lenni, általában mindig szépen kijönnek az előzések, szóval ez a normál üzem 5-6 liter ez tetszik, de még a 7 liter is nagyon csábító, és egyáltalán nem sok. :)
K9 Busa normál üzemben 5-6 liter, autópálya folyton csutkagázzal ( gyorsulás amíg lehet , forgalomtól függően, utána fékezés) 8-9 liter. Én az M1- en járok, ott a nagy forgalom miatt ritkán tudok 250 fölé gyorsulni, Így eszik 7 körül. 66000 km után is tökéletesen működik.
Nekem az öreg is,meg a K8 is 7.5 körül evett.Mindenképpen Hayabusát vegyél,már csak a neve miatt is,mert sokkal jobban hangzik,mint a ZZR 1400.
Nekem van egy eladó főtengelyem,ugyan könnyített,de hibátlan! Ha érdekel....
1 gen busa fő tengő.. Nyugvokal.. Hajto csapágyakal érdekel... Esetleg egybe block.. De csak garival... Taschner garage... 06202751778
Hmm...érdekes.
bartokatosz: Igen, 180-200 között közlekedem (remélem nem rendőr vagy), persze csak városon belül. (Minek írnám, ha nem úgy lenne. Sietős munkám van, nem érek rá pöcsölni.) Egyébként jellemzően Szolnok-megye 4-es főút, Budapestig M5, Szolnok-Kecskemét-Szeged szakaszon, Szolnok-Debrecen, szintén 4-es főút, stb.., és 70%-a nem pályán. :D Engem is inkább a K8 vonz, a pénz "nem számít", épp azért kérdem, hogy vegyek egy első szériásat, vagy szánjam rá a több pénzt a 2. szériára, mert többet ér? (Mondjuk eleve ha abból indulok ki, hogy az első szériásak már 20 évesek, a 2.-nak az eleje is meg már 10 éves, akkor mindenképp 2. széria...).
RR Man: 6-7 liter? Hú, basszus, akkor ezt kicsit benéztem, azt hittem, hogy 200-as cöcörgős tempónál nem feltétlenül eszik 4-5-nél többet. :D :D Mondjuk pont ezért is kérdeztem rá a hozzáértőktől, Tőletek, hogy mit várhatok el fogyasztásügyileg. Mondjuk már eleve az is egy nagy könnyebbség lehet a motor részéről, hogy nem hajtom szarrá adott tempónál...
S3rGiO33: Mint írtam nem, nem csak autópályán, mindenhol ennyivel megyek. Ha cöcörögni akarnék, akkor beülnék a kocsimba, és azzal mennék, azt 120-140-nél fentebb nem hajtom... :D :D Igen, az tény, hogy nem ugyanaz a stílus, ugyanakkor sportmotort nem akarok (sokat közlekedek, szóval kell a "kényelem"), és egyedül a ZZR1400 meg a Hayabusa az, aminek az üléspozíciója még hasonlóan kényelmes, ugyanakkor sportmotor (tehát nem egy Yamaha Fazer 1000, vagy egy Suzuki DL, vagy egy GSX-Naked). :D És nem, a stílus nem megy át, lévén a Bugyborék sokkal brutálisabban gyorsul, ergó az a fő szempont, hogy kényelmesebben tudjak 180-200 között közlekedni (üres úton 220-240) úgy, hogy ne kelljen széthajtani a motoromat... :)

Köszi a segítséget, már kezdem látni az irányt, és lassan, de biztosan felsejlik a fény az alagút végén. :D :P
Ez jól hangzik!Egyszer ki kéne próbálnim egyet.K8-nál biztosan nem jobb,már csak a 10-éves fejlesztési lemeradás miatt sem lehet.
190/55-ös gumit használunk,Az enyémen van kormányleng. csillapito,300-nál ugyanolyan stabil mint a Busa,6000 fölött jobban pörög,és a rövidebb tengelytáv még más aproságok miatt sokkal könnyebben fordul,és mélyebbre dönthető. Csak az 1 gen. -nál jobb,K 8-asom még nem volt.
Szia!
Sajnos közben változott a helyzet,és már nem aktuális.
Üdv: Csaba
Szia.
A blokk is eladó.
Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Jó a ZX-12?A 200-as hátsó gumival kezelhető,vagy csak egyenesen kell vele menni?Hogy megy a 1 gen. Busához képest?
a 60%-al igen optimista voltál...
Kollega a Gixer mint olyan a GSX-R sportmotorokat jelenti / 600,750,1000,1100,és a Busa/ahol a 600-asok is 115 lonál kezdődnek,ezekhez képest a GSX-F turamotor.Ha igaz a tempo amit irsz /bár kétlem/ezeken a magyar utakon és forgalomban szerintem jobb ha kicsit visszaveszel belőle ha sokáig akarsz motorozni.Busákrol: az 1 gen.-ok 60 % hulladék,ritkán ki lehet fogni egy jot,ha száguldozni akarsz ZX-12-t vegyél,tapasztalatbol mondom.a K-8-asok az igaziak,csak hát az áruk,és azok között is van már széthajtott,nagyon meg kell nézni!
szia

a kollega szigoru volt veled
nyugodtan vedd azt amelyik tetszik. a kettes busa csuszokuplungos es sokkal jobb a valto is, a fek es szelvedelem, ulespozicio csak picit jobb mint az elso generaciosnak.
fogyasztas nekem volt mar 10-12 de az csak horvatban es 260+al, illetve egyszer mentem egy 50kmt itt palyan szinten erosen s az sem volt 10 alatt. de sok km atlagat tekintve 6-7 kozt eljarsz 200 km/h val.
nem fogsz meghalni az baromsag es nem sok neked. hidd el ha felulsz egy solyomra az alazat is megjon amikor megerzed az erot
Örülünk hogy ott voltatok és tetszett
Hi.
Fogyasztást nézni egy motornál...hát...főleg ahogy olvasom nem épp kíméletes módon hajtva

Ez gondolom csak valami vicc akart lenn, "Jelenleg a 750F-fel (93 lóerő) 180-200 között közlekedem"? Csak autópályán vagy mi?

Sztem busa fölös lenne neked, össze sem mérhető a kettő, ha ugyan azt a stílust vinnéd át a busára mint most (kétlem hogy így vezetsz) akkor sokáig nem húzod
De ha mindenképp busa, akkor elég lesz neked az 1.gen Busa is ilyen célokra
Sziasztok Busások!
2 gyors kérdésem van Hozzátok!

-750F Gixerről akarok Bugyborékra szállni, de töprenkedem, és vegyesek a tapasztalatok is: K8-ast keressek, arra váltsak, vagy az első széria is jó lehet? (K8 az alapelgondolás, de az ugyebár többe kerül.)
-Fogyasztásügyileg hogy méri a Busa? Jelenleg a 750F-fel (93 lóerő) 180-200 között közlekedem, inkább hosszabb távon (vagy még gyorsabban), de sajnos a motor mérete miatt is ebben a sebességtartományban 9-10ezret pörög, ezzel egyenes arányban viszont bevágja a 100 kilométeren a 8-9 litert, amit soknak tartok. Gondolom a Busa 200 környékén sokkal kevesebbet forog, kérdés hogy kevesebbet is fogyaszt vajon?
Köszi a segítségeteket előre is! :D
Sportdob pár eladó Busára.E szabvány,db killer,felfogatók.80eft. Tel:70-3179083.
Irigy vagyok,nagyon fasza kis gurulás lehetett!
Hellósztok!!!

olyan kérdésem lenne hogy az első és a 2. generációs Hayabusának a 3 csavaros kipufogódob felfogatása ugyanaz a méret -e?köszi előre is!
Köszi ! Foglak keresni !