Szerintem meg váltófogaskerék lesz... Sajnos sok 1 ső generációs busa szenved ezzel... Nekem 18 vagy 20 ezer km nél jött elő... Léptető villát is kicseréltük és a 2 es 4 es fogaskerekeket is.... Ugyan ezek voltak a jelenségek mint itt is.
Hali! Van a kuplungnál egy szerkezet ami visszaváltáskor , ha túl nagy nyomaték és sebesség érné a motort csúsztat, hogy ne tudjon szétpörögni hírtelen motorféknél a motor. Az elképzelhető, hogy ez rakoncátlankodik, gyorsításkor is. Mivel ez is kopó alkatrész, lehet, hogy cserés. A láncod nem ugrikát, hacsak nem sima a lánckerék. A sebességet vagy nem veszi, vagy kidobálja, de nem csúszik meg a fogaskerék, lévén fogaskerék, és nem dórzskerék. Még esetleg a kapcsoló körmösk, de annak kicsi a valószínűsége.
Én mechanikusnak éreztem , de körbejárjuk , mivel eddig semmi kézzelfoghatót nem találtunk , pl lánc , fogaskerekek , kihalytótengely minden ok , olaj szintén , semmi reszelék ill. forgács nincs a mágnesen . Körbe zárjuk az elektromos lehetőségeket is , megnézzük mégegyszer a műszereket is , más nem kamerával , ha lenne perec legalább lesz egy népszerű vidi !
Látod ezt az Fi lámpát nem figyeltem , sőt a műszerfalat sem , bevallom , mert mikor jelentkezik ez a probléma , eléggé elfoglalt voltam a fedélzeten , ugyan is 123 ban nyélre vágni egy Busát nem egy ráérős nézelődős szitu mikor a dög emelgeti a buksiját , de csak így jön elő ez a kerékpár szalajsztására emlékeztető érzés !
nem tudok róla, persze ettől még lehet, vannak itt komoly szakemberek, majd ők hozzászólnak. Én nem nagyon értek a Hayabusához, ezt már párszor a pofámhoz verték.
Hétvégén a Hungaroringen a Mentő motorosokat sikerűlt támogatnom! Jó érzés töltött el, hogy nekem sikerűlt a legmagasabbra licitálni és ezzel is az összeggel hozzájárúlhatok a munkájukhoz!
Biztos hogy nem a kapcsolókörmök a hibásak? Minden sebességi fokozatban csinálja vagy mindig ugyanabban ? Én mernék egy kis pénzt tenni arra, hogy a kapcsolókörmök koptak meg.
Nem egészen , átnéztünk mindent , mentem vele egy igénybevételest hogy én is tudjam miről van szó , aztán Lacika elmagyarázta a Busának mi fog következni , nevezetesen megkapott minden extrát amit csak lehetett , ha akar akkor szakadjon ketté , és ezzel el is távozott előre , mi meg loholtunk utána ! Sejtheted ! Pápára érve lenyugodott , fagyi a csillagszeműnél , aztán haza ! Most körbejárjuk amit lehet , aztán majd kiderül !
Az f@sza ! Egy kérdés , van a Busán borulás érzékelő ami leveszi a gyújtást vagy valami hasonló ami beleszólhat a tiltásba , esetleg az utólagos fokozatkijelző , vagy bármi ? Ebbe a Busába már nincs tiltás , ki lett véve de még az csináltatta akitől Lacika barátom vette ! Szóval 300 felett már csak a fordulatszámláló megy , de az még elég szépen ! Csak ez a qrva rángatás ! Legalább szakadna ketté valahol / ne 300-nál / hogy tudni lehetne konkrétan ! Az sem lenne kutya , ha valahogyan meglehetne optikával közelíteni a váltó kerekeket , vagy a blokk alján látni lehetne fogdarabokat !?
https://m.facebook.com/story.p...