Én nem cáfolok meg semmit,mert fogalmam sincs róla.Amúgy sem vitatkozom veled,csak beszélgetünk. Csak azon gondolkodtam,hogy én tavaly áprilisban az összes pályán (Tököl, Kiskunlacháza,Fertőszentmiklós,Kunmadaras) futottam stabilan 9.5-öket,viszont egyszer nagyon erős hátszélben sikerült egy 9.3-at,és két 9.4-et futnom,viszont nyilván a 9.5 a reális.
A te ezresed hány lovas volt,mert az adatlapodon néztem,hogy nagyon jó időket,és sebességeket tudott.Könnyítve volt?
Nem, akkor már nyugdijba ment több 1000 motorral induló D1000 es pilóta! De 1 akkor is 100 %, hogy Repekik Józsi volt a bajnok 2016 ban egy új Busával! De D 1000 ben a sebesség csúcs 263 km/ h val, es az időcsúcs 8.95 sec. al 1000 es motorokhoz kötődik! A pilóta súlya igen fontos nagyon, mint a motoré is!
Józsival pont most nálunk eggyütt ebédelünk! 1 a regi busaról beszélgettek es ha felhoztad, 2015 ről is lehet akkor beszelgetni! És meg kell nezni a D 1000 sebesség es idő csúcsot milyen motor tartja! Gyerekek ez fizika!
Még szerencse,hogy csak ez fáradt el nem a főtengely vagy váz...hihetetlenül sokat bírnak ezek a busák + 60-70 lóerővel meg min.70000 km a háta mögött...nem tudom,hogy az ezresekről is majd uez elmondható lesz 20 éves korukba....
Dotka,Taszárra nem jössz mi?
A te ezresed hány lovas volt,mert az adatlapodon néztem,hogy nagyon jó időket,és sebességeket tudott.Könnyítve volt?
A 407 már rendben van.