Ezzel a pereccel , nem mondom hogy megnyugtattál ! Váltási nehézségek , vagy valami előjele volt neked ? Mert itt ebben az esetben semmi különös nincs a váltóval , pontos , csendes kapcsolások , nincs sebesség kidobálás , nincs két sebesség közé kapcsolás , csak mikor odabaszod neki , mintha a görgők kettétörnének a lánc csapján , és átugorna a fogaskeréken egy-két fogat !?
Nekem nem volt,akkora darabokat tört le (2-4...mm) ami leült az aljára és nem ment el a mágnesig.Elvileg még megvan a váltó dobok fel képet ha kezembe kerül.A léptetővilla meg simán kettétört,elfordult az egyik darab és megszorult.Szerencsémre körforgó után voltam kis sebességgel így nem volt perec csak tolás a garázsig.
Szia.Nekem a SRAD csinálta ezt miután ledarált a váltó fogaskerekeiből egy keveset.A következő a léptetővilla, aztán megszorul a váltó és lehet tolni ha szerencséd van és nem esel nagyot.
Szevasz, az enyém eladó, fent van a hahu-n. Arany színű, nem makulátlan egy eldőlés miatt, de az árát úgy alakítottam, hogy bele fér egy új fényzett gyári idom.
Srácok , nem megcsúszik , felpörög , hanem rántásszerűen valami mint ha átugrana , mint amikor a bicikli szalajszt ! Csak maxi gázon mikor odabaszod neki !
Szerintem mégis inkább váltó lehet, a léptetővillák szoktak ilyeneket csinálni. A kuplung inkább magasabb fokozatokban szokott megcsúszni, bár én nem nagyon értek ezekhez a masinákhoz.
Hy Busások ! Kellene egy kis segítség nekünk is ! Lacika barátom 1-es Busája csinál fura dolgot ! Szóval mikor odabaszok neki és jön a tüzijáték , olyan történik , mint amikor a bicikli lánc szalajt egyet-kettőt ! Ezt 1-2-3. ba is csinálja mikor megkapja a full nyomatékot ! Amit eddig gyorsba megnéztünk , lánc szett hibátlan nem ugrik át , gondoltunk kislánckerék hibára , útközben csak azt tudtuk megnézni , hogy fogak megvannak . Most a kislánckerék dekni levéve , minden ok , a kihajtó tengely is , anya nem lazult meg . Motor olajban 400 km. Azt is leengedtük , mágnesen semmi reszelék ! Ha a sebváltó lenne , azt csinálhatja több fokozatban is ? 1-2-3. ban is ? Egyszerre ritkán megy el több fokozat , és reszelék sincs a mágnesen ! Viszont fokozatot nem dob ki semelyik fokozatban sem , csak mint amikor a lánc átugrik , és húz tovább ! Váltásoknál semmi , aztán mikor megint odabaszom nyélgázra megint "ugrik" ! Ötlet ? A mocin fokozat kijelző is van !
Nekem a ZX 12 csinált ilyet,a külső légköri nyomásérzékelőről letötr 1 vez. Rövidzár,hibakod,katalogus,és tudod mi a hibás,ha szerencséd van,szakember kell hozzá.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Hayabusa 2002. Indulás után pár km kivillan piros F1 lámpa. Motor leállítom újraindít nem világít. Aztán van hogy 10km van hogy 80km mire újra világít. Menet közben semmi váltotás. Nem gyengül, nem lassul nem változik a hang. Semmi. Valaki találkozott ilyennel? Mi lehet a baj? Válszokat előre is köszönöm
Ez az írás szerintem valósagon alapul. Vagyis mivel 2020. január elsején életbe lépnek az euro5 károsanyag kibocsátási normák, akkor várható az új generáció piacra lépése (a jelenlegi modell az euro4-er sem teljesíti).
A 2019-es tavaszi tokiói motorshown várható az új generáció bemutatása, első prototípusa, a piaci megjelenése pedig 2020 lehet.
Én azért elég sok új ezrest látok.Pl. R1-est iyt,pedig az is 5-6 milla.De majd vesznek a németek,és az osztrákok,én meg majd hozok onnan használt K8-as Busát olcsón.
Valamiért lemaradt a vége...
Szóval még azt akartam írni, hogy nem valószínű, higy olyan sokan vesznek majd Magyarországon 6milliónál is drágább új motort
Én meg abban bízom,hogy kijön az új,mindenki megveszi,és pacra dobnak egy csomó K8-ast,amitől lemennek a használt árak,így én majd olcsón vehetek megint egyet.
Térkép : https://goo.gl/maps/pgbkVK2fVB22
A 2019-es tavaszi tokiói motorshown várható az új generáció bemutatása, első prototípusa, a piaci megjelenése pedig 2020 lehet.
Szóval még azt akartam írni, hogy nem valószínű, higy olyan sokan vesznek majd Magyarországon 6milliónál is drágább új motort
Ezek csak spekulációk, majd meglátjuk.