Ezt a " tuningot" a motorosok is csinálják néha,nem tudom h miért......biztosan nem jártak még fékpad közelében!!! Amúgy a versenyről cdak annyit,h az eső ellenére 10-1 ig vannak akik 4* -5* tudtak menni....ahhoz kápest ez nem is olyan kevés ! Máshol- nagyobb verseyeken- ez a szám még akkor sem mindig jön össze ha egész nap jó idő van....
Egyszer, egy friss honda civic tulaj, "szakembör" fejtegette az őt szájtátva hallgató kisebb "szakembörök" előtt, hogy "ő bizony leszereli a kipufogót középtől a végéig, így ugye nyer vagy 15 kg, és ez már tudományos, hogy így már nyitott rendszere lesz amitől a kocsija kibas....ottul gyors lesz" nem bírtam hallgatni tovább, csak annyit mondtam neki hogy fülsértően hangos lesz, mint egy repedt fazék és ha ránézne az az időmérő órára látná hogy nemigen lett gyorsabb sem. Rám nézett megvetően aztán elvitte a rajongói sörözni....
A motorosoknak is egyre kevesebb időt adnak, inkább csak kitöltik az időt, amíg a spéci családi autókat felkészítik a következő futamra , pl. kiszerelik az üléseket, hogy még gyorsabb legyen...
Azt nem hiszem,hogy visszafizették volna,mert azért tudott menni mindenki,aki akart,persze biztosan nem eleget.Én soronkívüli belépőt vettem,ami igaz,hogy drága,viszont dél,és kettő között hatszor tudtam menni.Mindenki volt motorral,aki tavaly is járt.
Vége az első Lacházi versenynek! Nagyon jól sikerült! Igaz én is csak hallottam, de a tavalyi évhez képest semmi sem változott.... Csalások sorozata volt nem csak a motorosoknál, de az autósoknál is! Egy autó versenyző meg is göngyölte a másikat mert szabálytalan autóval állt a rajthoz! Ide jututt ez a sport egy pár szemtelen csaló ember miatt...
Én sem a magyar rendőröktől félek ők jóindulatúak a motorosokkal.
Viszont küldföldön nagyon kemények és erősen fog a ceruzájuk. Felkészültek, általában mindenféle műszerrl ha rendes ellenőrzést akarnak tartani.
A külföldi rendőrök jól felszereltek,biztosan van náluk szolgálati szögmérő is. Amúgy én már bármit el tudok képzelni,mert a németek is nézik pl. az autók hasmagasságát,és ugranak a forgalmik.
Én még az életben nem halottam olyat, hogy a rendőr szögmérővel nézegette volna az irányjelzők láthatóságát.
Az oldalról készült fotóid csalókák, de szerintem nálad sincs meg a 80°. Esetleg úgy, hogy legugolsz, és úgy nézed 80°-os szögből.
Igen, a hátsó doboz mint utas háttámla nagyon praktikus, de nem szép.
Az indexre vonatkozóan rossz hírem van, nem szabályos a tied, de gondolom ezt selytetted.
Ezt a 6/1990. KöHÉM rendelet szabályozza. A láthatósági szögnek hátulról befelé a motor középvonala felé 20 foknak (ez megvan nálad is) , kifelé viszont 80 foknak kell lennie! (Ez a te esetedben max 15-20 fok a doboz takarása miatt.) Azaz majdnem teljesen oldalról is látszania kell az indexnek. Erre figyelj, mert ha egy nagyon kekec rendőrbe futsz, az megbüntet érte, és ha ez külföldön van, akkor igen borsos lehet az ár és esetleg nem is enged tovább menni.
A hátsó gyári indexek nálam szerintem elég nagy szögben láthatóak maradnak hátulról.
Azt nem tudom, hogy mi a hivatalos adat arra, hogy hány fokos szögben kell láthatónak maradnia...
Ezzel a 3-dobozos szettel tavaly 6 napra mentem utassal.
A háttámlás doboznak nekidőlve az utas szinte úgy tud ülni, mint egy GoldWing-en.
A Givi hátsó doboz tartó konzolján lévő kapaszkodók is nagyon jók.
Ha valahol nagyobb tempóra kapcsoltunk, csak akkor dőlt előre az utas.
Igen, jól látod, ez nem a legolcsóbbkombináció.
Úgy voltam vele, hogy nem engedek sem a szépségből, sem a praktikumból, sem a szabályosságból. Sajnos ennek viszont meg kell fizetni az árát. Viszont nem egy szezonra terveztem, enni meg nem kér, így úgy éreztem megéri a befektetést. A motorozás nem olcsó hobbi, mint tudjuk és sajnos jártam már meg azzal, hogy olcsóbban akartam megúszi, dupla annyi lett a vége. Szal én a minőségre utazom gey ideje már, az árakon meg a külföldről rendelésekkel fogok meg valamennyit.
Ehhez a sztthez is van egyébként hátsó doboz is, amit ugyanígy lehetne színre fújatni, meg van a konzolhoz passzoló platni is, de egyenlőre azt nem akarom, az nem tetszik. Kevesebb táskával is mentem már hosszabb útra utassal is, meglátjuk mennyire szuperál ez a kombináció. Aztán ki tudja mit hoz a jövő, még az is lehet, hogy egyszer utánfutót is kap.
Ezeket a cuccokat anno én is néztem, de az árak miatt letettem róla.
Ha jól számolom, akkor a fényezéssel együtt több mint 200e-ben volt neked ez.
Én az oldaldoboz projektet 61e-ből oldottam meg. Igaz, hogy nem ilyen szép, mint a tiéd.
2x28e volt újonnan a Givi E360-as doboz (40 literesek), 5e-ért vettem 2db használt Givi M5 plattnit.
A konzolok rozsdamentes acéllemezből készültek (3D-ben megterveztem, a cégnél ingyen kivágták és meghajlították nekem).
Kb. 15 perc alatt fel lehet szerelni a rendszert, amikor kell (és le is ennyi).
Tavaly egy 2400km-es túrán bizonyított a cucc.
Kocsik közötti előre surranás felejtős...
Viszont küldföldön nagyon kemények és erősen fog a ceruzájuk. Felkészültek, általában mindenféle műszerrl ha rendes ellenőrzést akarnak tartani.
Nálam más a helyzet. A konzolon ott a kiegészítő index, ami hátrább van mint a doboz hátulja, emiatt látszik oldalról is. Nálam is csalóka a kép.
Az oldalról készült fotóid csalókák, de szerintem nálad sincs meg a 80°. Esetleg úgy, hogy legugolsz, és úgy nézed 80°-os szögből.
Az indexre vonatkozóan rossz hírem van, nem szabályos a tied, de gondolom ezt selytetted.
Ezt a 6/1990. KöHÉM rendelet szabályozza. A láthatósági szögnek hátulról befelé a motor középvonala felé 20 foknak (ez megvan nálad is) , kifelé viszont 80 foknak kell lennie! (Ez a te esetedben max 15-20 fok a doboz takarása miatt.) Azaz majdnem teljesen oldalról is látszania kell az indexnek. Erre figyelj, mert ha egy nagyon kekec rendőrbe futsz, az megbüntet érte, és ha ez külföldön van, akkor igen borsos lehet az ár és esetleg nem is enged tovább menni.
Azt nem tudom, hogy mi a hivatalos adat arra, hogy hány fokos szögben kell láthatónak maradnia...
Ezzel a 3-dobozos szettel tavaly 6 napra mentem utassal.
A háttámlás doboznak nekidőlve az utas szinte úgy tud ülni, mint egy GoldWing-en.
A Givi hátsó doboz tartó konzolján lévő kapaszkodók is nagyon jók.
Ha valahol nagyobb tempóra kapcsoltunk, csak akkor dőlt előre az utas.
Úgy voltam vele, hogy nem engedek sem a szépségből, sem a praktikumból, sem a szabályosságból. Sajnos ennek viszont meg kell fizetni az árát. Viszont nem egy szezonra terveztem, enni meg nem kér, így úgy éreztem megéri a befektetést. A motorozás nem olcsó hobbi, mint tudjuk és sajnos jártam már meg azzal, hogy olcsóbban akartam megúszi, dupla annyi lett a vége. Szal én a minőségre utazom gey ideje már, az árakon meg a külföldről rendelésekkel fogok meg valamennyit.
Ehhez a sztthez is van egyébként hátsó doboz is, amit ugyanígy lehetne színre fújatni, meg van a konzolhoz passzoló platni is, de egyenlőre azt nem akarom, az nem tetszik. Kevesebb táskával is mentem már hosszabb útra utassal is, meglátjuk mennyire szuperál ez a kombináció. Aztán ki tudja mit hoz a jövő, még az is lehet, hogy egyszer utánfutót is kap.
Ha jól számolom, akkor a fényezéssel együtt több mint 200e-ben volt neked ez.
Én az oldaldoboz projektet 61e-ből oldottam meg. Igaz, hogy nem ilyen szép, mint a tiéd.
2x28e volt újonnan a Givi E360-as doboz (40 literesek), 5e-ért vettem 2db használt Givi M5 plattnit.
A konzolok rozsdamentes acéllemezből készültek (3D-ben megterveztem, a cégnél ingyen kivágták és meghajlították nekem).
Kb. 15 perc alatt fel lehet szerelni a rendszert, amikor kell (és le is ennyi).
Tavaly egy 2400km-es túrán bizonyított a cucc.
Kocsik közötti előre surranás felejtős...