Aki ismer tudja milyen jó dolguk vannak nálam a motoroknak
Már folyamatban van a "rendberakás", megkapja az eddig elmulasztott törődést aztán együtt elsétálunk/elgurulunk a naplementébe
Hibáztál, az RSV MELLÉ kell egy Busa, nem helyette!
Hidd el, tudom mit beszélek
Az egyenes kormánnyal majdnem choppeRes lesz az üléspozíció és a világból ki tudsz motorozni vele.
Nehány tapasztalatot szeretnék kérdezni Tőletek busa tulajoktól. Az XX után egy RSV-re ültem át és sajnos mellé "lőttem". Nem vagyok egy teljesítmény hajhász ezért nem is azzal van problémám hanem a kényelemmel. 100km után minden baj elő vesz. Ezért mennie kell. Vagy 2008 utáni Busa cél vagy Zizi1,4 szintén 2008 körüli vagy utáni ABS-es példány. Tudom, hogy itt a busa fórumon a busa lesz a befutó de van valakinek pro és kontra a 2 típusra? Bármelyik lesz, túra kormány és bubis plexit szeretnék rá, így mennyire motorhozható egy hosszabb túrán, ha van esetleg valakinek ilyen kombóval?
már fáj tesó, súlyosan de még bírom. ha legközelebb jössz hozzánk, míg megiszod a kapuccsinót, én rántok egyet a kawáddal lacházáig meg vissza. (majd jó forróra csinálom )
zotya, még nem tudom mi lesz az L7 színválaszték. . asszem a gyöngyházfehér jól állna nekem. . szerinted?
az nem szívató,mivel nem karburátoros, csak az alapjárati fordulatot emeli...
pld az Xx-nél ez automatikus , a x11 en mégis visszatértek a manuálishoz téboly ..
Nehezen, barátom, nehezen. Minden nap egy kicsit jobban vagyok, csak hiányzik a motor. Mindent megnézek, a saját videóimat unom, már annyiszor néztem. Mindenki motorozik, csak mi nem. Ráadásul, a fiam, kölcsönkérte a sólymot, megröpteti Szlovénia, majd Horvátország tengerpartja felé, így még a garázsban sem tudom simogatni . Remélem, azért, még az idén rá tudok ülni egy kicsit. Veled mi a helyzet, kitaláltad már milyen színű lesz a következő ?
Köszi
Nem is a váltásnál zavar, hanem elinduláskor szar.
Én nem értem az előző tulaj(oka)t, a kartól fém cső megy le, de a 2 oldalt összekötő cső már a gyári. Jó kis összetákolt motort vettem
Ja, az utolso tulaj azt mondta, nem is kell az indításhoz szivató. Ja, mer 1300ra volt feltekerve az alapjárat...
Az ilyen miért nem vesz egy robogót??
Köszi, fém fékcső részben van már, csak a 2 oldalt összekötő cső gyári. Mielőtt megkérdezed, lövésem sincs, hogy az előző tulaj azt miért nem cserélte ki...
Hát lamellacsere lesz a vége gondolom...
A köztes fémgyűrűket is cseréljem?
Ha jól tudom az ilyen esetekben megváltja a gyár az adott feltételek alapján az államtól az adatokat. Törzskönyvek adatait kérik ki minden olyanét ami az adott feltételeknek megfelel. így elvileg minden forgalomban lévő motor gazdáját el tudják érni. Legalábbis szerintem ez a logikus.
Es nem is az előző tulaj küldte at, habár rendes gyerek!Es nem is Suzuki szervizben szervizeltetem, hogy látnak ott a rendszerben, nekem egy ember nyúl , nyúlt idáig minden motoromhoz! gondolom azért 2008 -ota sok Busa, ill. Gixer cserélt mar gazdát ! Ezért a nyilvántartásban nézhetnek utana a jelenlegi gazdáknak !
hatesz! A fékre próbáld ki a fém fékcsövet mert valószínű, hogy a gyári folyamatos erősebb fékhatásnál tágul és ezért veszíthet a fékhatásból! A betéteket is ellenőrizd azért! A Kuplungodra javaslom a lamella cserét!
Sziasztok! Újra jelentkezem pár megtett km után.
Hát a gép brutális! Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki...
Ja de, 2 dolog:
1. Fék:
Az ügyes előző tulaj úgy gondolta, átfesti arany színűre az első féknyergeket. Jutott is mindenhova a festékből, majdnem minden dugattyú pereme festékes lett. A gumitömítések sem úszták meg. Összegezve: nemcsak szar volt a fékhatás de folyamatosan be is fogott a fék.
Megvolt a teljes felújítás, most már fasza a fék. Vagyis az lenne, de még mindig nem 100%os, többszöri légtelenítés után is elég hosszú úton jár a fékkar. Tudtok ajánlani valamit erre?
1. Kuplung: eléggé a kar végén kezd fogni a kuplung. Ezzel tudok valamit csinálni? Nem csúszik de elég szar így elindulni. Elég rövidek az ujjaim és 4es álláson is nagyon kinn van a fogáspont. Hallottam, higy van valahol egy csavar, amin lehet állítani a fogáspontot a Suzukiknál. Tud valaki ebben segíteni? Vagy cserélhetem a lamellákat...
Előre is köszi a válaszokat!
Ja és tegnap vettem észre, hogy csodálatos kék LEDes helyzetjelzőt tett a lámpába, ami még ráadásul villog is (gondolom valami szar kínai):
Motorjaim:
Már folyamatban van a "rendberakás", megkapja az eddig elmulasztott törődést aztán együtt elsétálunk/elgurulunk a naplementébe
Hidd el, tudom mit beszélek
Az egyenes kormánnyal majdnem choppeRes lesz az üléspozíció és a világból ki tudsz motorozni vele.
Nehány tapasztalatot szeretnék kérdezni Tőletek busa tulajoktól. Az XX után egy RSV-re ültem át és sajnos mellé "lőttem". Nem vagyok egy teljesítmény hajhász ezért nem is azzal van problémám hanem a kényelemmel. 100km után minden baj elő vesz. Ezért mennie kell. Vagy 2008 utáni Busa cél vagy Zizi1,4 szintén 2008 körüli vagy utáni ABS-es példány. Tudom, hogy itt a busa fórumon a busa lesz a befutó de van valakinek pro és kontra a 2 típusra? Bármelyik lesz, túra kormány és bubis plexit szeretnék rá, így mennyire motorhozható egy hosszabb túrán, ha van esetleg valakinek ilyen kombóval?
Válaszokat előre köszönöm.
zotya, még nem tudom mi lesz az L7 színválaszték. . asszem a gyöngyházfehér jól állna nekem. . szerinted?
pld az Xx-nél ez automatikus , a x11 en mégis visszatértek a manuálishoz téboly ..
Nem is a váltásnál zavar, hanem elinduláskor szar.
Én nem értem az előző tulaj(oka)t, a kartól fém cső megy le, de a 2 oldalt összekötő cső már a gyári. Jó kis összetákolt motort vettem
Ja, az utolso tulaj azt mondta, nem is kell az indításhoz szivató. Ja, mer 1300ra volt feltekerve az alapjárat...
Az ilyen miért nem vesz egy robogót??
1. a fém fékcső tényleg segít (nekem is volt)
2. A kuplungot felejtsd el, nagy fordulaton váltáskor nem kell!
Hát lamellacsere lesz a vége gondolom...
A köztes fémgyűrűket is cseréljem?
Én a második tulaj vagyok,így hogyan fogok értesülnia visszahívásról?Gondolom az első tulaj nem fog engem keresni ez ügyben!
Hát a gép brutális! Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki...
Ja de, 2 dolog:
1. Fék:
Az ügyes előző tulaj úgy gondolta, átfesti arany színűre az első féknyergeket. Jutott is mindenhova a festékből, majdnem minden dugattyú pereme festékes lett. A gumitömítések sem úszták meg. Összegezve: nemcsak szar volt a fékhatás de folyamatosan be is fogott a fék.
Megvolt a teljes felújítás, most már fasza a fék. Vagyis az lenne, de még mindig nem 100%os, többszöri légtelenítés után is elég hosszú úton jár a fékkar. Tudtok ajánlani valamit erre?
1. Kuplung: eléggé a kar végén kezd fogni a kuplung. Ezzel tudok valamit csinálni? Nem csúszik de elég szar így elindulni. Elég rövidek az ujjaim és 4es álláson is nagyon kinn van a fogáspont. Hallottam, higy van valahol egy csavar, amin lehet állítani a fogáspontot a Suzukiknál. Tud valaki ebben segíteni? Vagy cserélhetem a lamellákat...
Előre is köszi a válaszokat!
Ja és tegnap vettem észre, hogy csodálatos kék LEDes helyzetjelzőt tett a lámpába, ami még ráadásul villog is (gondolom valami szar kínai):