http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
ha nektek nem probléma felteszem a banditot akit érdekel vagy esetleg tud olyat akit érdekel az nyugodttan hívjon .
Azt tudni kell hogy a motor az Németországban van.
Hát ez attól függ mennyire szaladsz bele az "igazi tokos németbe", és nem fog hepciáskodni! De ha ő beleírta a hirdetésbe, hogy sérülés mentes akkor annak az kell lennie, mert ez büntetendő ide kinn!
Nekem az a rutinom, hogy fogom a hirdetést és Print screen-el lefotózom és akkor akkor van bizonyítékod, ha probléma merül fel!
Ha van modod es idod artani nem fogsz azzal ha megnezed..sot lathatod azt is ha esetleg csuszott vagy serult volt. ragasztottak e az idomot vagy uj stb stb.
Nagyon nagyon köszi a sok hasznos tanácsot .még egy kérdés lehet hülye kérdés de az oldal idom leszedjem mikor megyek megnézni mert én úgy gondolom hogy lefogom szedni hogy lássam a blokkot
én 20 éve autókkal is foglalkozom minden használat és szervizelés függő..ritkán van szar széria, de a busa összeségében egy komoly tartalékokkal rendelkező blokkos paripa
1et értek veled. Előélet meg használat függő a dolog.
Miért ne bírna ki 100e vagy annál több km-t egy adott motor(blokk)?
Mint motorszerelő az én véleményem, h semmivel nem rosszabb mint egy 50e-res példány.
Szerintem próbáld eladni otthon, lehet olcsóbban is csak vigyék... Inkább mint szopni vele kinn! Mert ki kéne vinni (gondolom nem lábon), és még ez a rendszámozás mizéria is!
ha nem jelentkezel a heten akkor a rendszer gondolom nem kell, igy masnak adhatom..