Azért a történethez tartozik, hogy a KWS-nek van egy 1134ccm-es BMW S1000RR-je ami 246Le keréken! Persze az 14500-at forog.
De egy 1340ccm-es motorból elméletben ki lehet hozni 250 pacit keréken. Mondjuk a 206Nm-ert azt nem tudom hogyan.
Ha jol emlexem agonal volt egyszer egy 1507ccm az volt ftengelyen 272 kereken kb 240..vagy volt nem olyan regen gyongyoson szinten egy 1500 feletti az volt keréken 254 kb..
Nem magam miatt kérdezem! Csak hallottam valami nagyon orbitális számot amit magam sem hiszek! De ha valóban igaz a hír, esélyünk sem lesz! 258 keréken 206 nm! Ezt még én aki nem értek hozzá sem akarom elhinni!
Főtengelyen 260-280Le-ig biztos el lehet jutni. Attól függ mennyire akarod üzemórásnak. 15-16-os kompresszióval, 120-as benzinnel +1500 fordulattal a 300 se kizárt.
Az a baj, hogy alap köbcentis komolyan tuningolt busa nem nagyon van.
Amit szétreszelnek az vagy 1500-1600-as vagy turbós kompresszoros.
Rosszul tettem fel a kérdést! Lehet tuning alkatrészeket is használni dugó, tengely stb csak ccm növelés nem lehet! Nagyon kíváncsi vagyok mivel nagyon eltérő adatokat hallottam! Hátha valaki vágja ezt itt!
Tavaly voltam a RILI Euro-ringes képzésén. Az elején megtanították az ideális ívet, a végén meg volt szabad motorozás. Hááát...ha nem lett volna fülem, biztos körbeszalad a szám a fejemen ! Imádtam! Volt egy kb gyenge 10 perc amikor a túra motorosok kiálltak pihenni, na akkor azért kijött a GSX-R vérvonal a Busából. Úgy szálltam le róla a box utcában, ha főzni is tudna, feleségül venném!
De egy 1340ccm-es motorból elméletben ki lehet hozni 250 pacit keréken. Mondjuk a 206Nm-ert azt nem tudom hogyan.
ne foglalkozz a szamokkal csak huzd neki es probald megelozni a tobbieket
Az a baj, hogy alap köbcentis komolyan tuningolt busa nem nagyon van.
Amit szétreszelnek az vagy 1500-1600-as vagy turbós kompresszoros.
de ismerve a magyar rafineriat barmi lehetseges
Látom, itt vigyázni kell a magas labdákra !
Írtam e-mailt!
Most lebuktam, miért is ragaszkodom a gyári kidörrentőkhöz !
Tavaly voltam a RILI Euro-ringes képzésén. Az elején megtanították az ideális ívet, a végén meg volt szabad motorozás. Hááát...ha nem lett volna fülem, biztos körbeszalad a szám a fejemen ! Imádtam! Volt egy kb gyenge 10 perc amikor a túra motorosok kiálltak pihenni, na akkor azért kijött a GSX-R vérvonal a Busából. Úgy szálltam le róla a box utcában, ha főzni is tudna, feleségül venném!