Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze ha ki mersz allni
Ezek utan plane megyek ellened kunmadaron a kb 185 loeros 50 e kmt futott nem ultetett busammal
Azért az már odab@szós...! Hát nem tudom....! Igazából nem értek hozzá de ilyen számokat nem is gondoltam volna! Ez nagyon betyáros!
Azért a történethez tartozik, hogy a KWS-nek van egy 1134ccm-es BMW S1000RR-je ami 246Le keréken! Persze az 14500-at forog.
De egy 1340ccm-es motorból elméletben ki lehet hozni 250 pacit keréken. Mondjuk a 206Nm-ert azt nem tudom hogyan.
Akkor jól gondoltam, hogy ez kamu! Ez nagyon sok ccm növelés nélkül! Na mindegy majd kiderül a rajtnál! Azért köszi skracok!
De hogy legyen egy propteches is egyszer egy bkinget ok is 1.6 osra megcsinaltak es az volt 265 keréken..
Ha jol emlexem agonal volt egyszer egy 1507ccm az volt ftengelyen 272 kereken kb 240..vagy volt nem olyan regen gyongyoson szinten egy 1500 feletti az volt keréken 254 kb..
Nem magam miatt kérdezem! Csak hallottam valami nagyon orbitális számot amit magam sem hiszek! De ha valóban igaz a hír, esélyünk sem lesz! 258 keréken 206 nm! Ezt még én aki nem értek hozzá sem akarom elhinni!
Értem! Akkor elég széles a skála! De ha jól tudom van is itt Magyarországon egy sárga Busa ami 220 le keréken és 165 nm! Azért az már bitang...!
Jozsikam
ne foglalkozz a szamokkal csak huzd neki es probald megelozni a tobbieket
Főtengelyen 260-280Le-ig biztos el lehet jutni. Attól függ mennyire akarod üzemórásnak. 15-16-os kompresszióval, 120-as benzinnel +1500 fordulattal a 300 se kizárt.
Az a baj, hogy alap köbcentis komolyan tuningolt busa nem nagyon van.
Amit szétreszelnek az vagy 1500-1600-as vagy turbós kompresszoros.
valos 220 keréken..kinti tuningcegeket olvasva
de ismerve a magyar rafineriat barmi lehetseges
Rosszul tettem fel a kérdést! Lehet tuning alkatrészeket is használni dugó, tengely stb csak ccm növelés nem lehet! Nagyon kíváncsi vagyok mivel nagyon eltérő adatokat hallottam! Hátha valaki vágja ezt itt!
Keréken 200 paci (230 főtengelyen) könnyen kijön belőle. Hengerfejhez hozzá kell nyúlni de amúgy nem kell furkálni.
Skracok! Szerintetek, ccm növelés nélkül mennyi lovat lehet kihozni egy k8 as blokkból? Szerintem van itt közöttünk aki vágja ezt a témát!
Igy igaz gatyat felkotni ha bekerulsz a verszivok koze

Látom, itt vigyázni kell a magas labdákra !
Gondolom...
azért na megoldanám vhogyan
jaaa, akkor azért vagy holló nem pedig szirti sas
Azt mit csinálnál te a számukkal!? Amúgy se tudsz 11 számot megjegyezni!
Írtam e-mailt!

Most lebuktam, miért is ragaszkodom a gyári kidörrentőkhöz !
Akkor ha a főzésen kivűl mindenben stimmel.. félek a sexre rákérdezni mekkora is a kipufogó kimenőd

Tavaly voltam a RILI Euro-ringes képzésén. Az elején megtanították az ideális ívet, a végén meg volt szabad motorozás. Hááát...ha nem lett volna fülem, biztos körbeszalad a szám a fejemen ! Imádtam! Volt egy kb gyenge 10 perc amikor a túra motorosok kiálltak pihenni, na akkor azért kijött a GSX-R vérvonal a Busából. Úgy szálltam le róla a box utcában, ha főzni is tudna, feleségül venném!
jól birta