Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már csak a kuplunga várunk aztán padolás felöltöztetés és kész. Remélhetőleg jövőhét végére hazaér!
Hol csinálják meg?
Most lesz igazán Betyáros! Legalább is remélem?!
Az betyáros azért.
Ha ez kell hogy gyozz mindenkeppen segitek
Valóban megtennéd értem? Na ilyen egy igazi Busás Barát! Köszönöm élni fogok a lehetőséggel!
Ne szerenykedj, minden adott hozza hogy elerd a 9.7et
de tudod mit amikor nem figyelnek oda a hadnagyek a rajtnal picit lokok rajtad s akkor meglesz az 1.5os 60 láb
Még pont egy -10 es van tervbe! Persze Gabi valószínű ki is hozná belőle 9.0 át. De én még kezdő leszek ezen a téren.
Sikerult az elet vazzee azert meg egy 10es s 9.0 ás ido ott figyel
Nem iszom majd colát! Fogyózom! Ma ép -10 kg nál járok!
202le keréken
És az hány lóerő volt?
de aztán a győztes fizeti a colát
Hát mindig olyan erős legyen amit ki tudsz motorozni. A 9,8-hoz nem kell 270 paci. De még 200 se nagyon.
Nem biztos, hogy kell az a 100 méter......! Nem vagyok én olyan vagány! Valószínűleg útól sem érnélek!

Bár mostanra már kiégettem a kolbászzsírt!
Nabazzzzeg veged van kunmadaron kapok 100 meter elonyt s akkor 400nal versenyben leszunk
A Kawabusáéval 9,8 at mentem! De ott hengerfej tuning volt és fi tuner. Többet vártam tőle de Kawabusánál ellustult!
szerencsed hogy oregapadnak szolitottal idosegykomam
szerintem vagy ccm novelt a tied vagy nincs annyi loero. szolá a bolcs salamon
Gyárival még nem mentem!
Attól függ. Mi a legjobb időd 1/4-ed mérföldön a gyári mocival?
Akkor az enyémnek 270 nek kell lennie?!
Minden csak pénz kérdése. Lehet 260Le keréken gyári köbcentivel de az 2-3 millió Ft-os költséget és 10 üzemórás élettartamot jelent. Oda olyan kompresszió/fordulatszám kell amit nem bír sokáig a tuning hajtókar sem.
Nem tudom mitől lenne 185 lóerő benne?! Eszembe sincs kiállni ellened! Nem szeretnék beégni!