de azt hiszem hozzád a legközelebb a sakál van, ha jól emlékszem hahót községben. és hogy mennyibe fájhat egy palástcsere, nyilván anyagtól függően kb 20-35-ig szerintem. Az is számítTalán nem lövök nagyon mellé
Zorro! Tudsz bővebb infót mondani erről? Hol foglalkoznak palást cserével és mennyire költséges mutatvány ez? Köszi! Bocs, hogy ennyit kérdezek, de ez nekem teljesen új!
Eléggé új vagyok itt, fórumozni sem nagyon szoktam, ezért előre is elnézést kérek, hogy "csak úgy" beesek ide a gondjaimmal, de ismerősöm ajánlotta, hogy talán a tapasztalt fórumozók tudnak tanácsot adni.
Következő a problémám:
Egy 2004-es Busa büszke tulajdonosa vagyok, ami egészen eddig teljesen sérülésmentes volt, aztán 2014. szeptemberében Olaszországban a stop vonalnál álltam, és váratlanul hátulról belém durrant meglepő módon egy szintén magyar motoros...
A motoromon két Leo Vince Titanium cső van, melyek közül az egyik az úgy néz ki, mint amikor a sörös dobozt össze nyomod. Viszont azóta sajnos Égen-Földön nem találok ilyen dobot. Sem párban, sem pedig külön jobb oldalit. A gyártó, mint olyan megszűnt, a lengyelek vették át, akik már csak a legnépszerűbb motortípusokra gyártanak, így ez a lehetőség eleve kizárva. A neten meg hiába keresgélek, ritka, mint a fehér holló.
Kérlek amennyiben tudtok segítsetek nekem, mert a biztosítós ügyintézés azóta lóg a levegőben, a motor meg úgy néz ki, hogy sírok ha meglátom.
Ha valaki valami okosat tud mondani kérem segítsen!
Hát ez egyértelmű Bruder!
Azt meg különösen csípem ha valaki olyan szól hozzá, szakértő módjára aki még a közelébe sem volt ilyen motoroknak! Rá kattintasz a profiljára és Simsonja van vagy egy 125-ös robogója!
És szó se róla nem lenézni akarom akinek nincs pénze rá, de mégis...
raptor, red raptor, martin, sakál, mastek, stb
de azt hiszem hozzád a legközelebb a sakál van, ha jól emlékszem hahót községben. és hogy mennyibe fájhat egy palástcsere, nyilván anyagtól függően kb 20-35-ig szerintem. Az is számítTalán nem lövök nagyon mellé
osszekotocsovet egy jobb kipufogos csinal neked. Az is megoldas az ep dobot eladod es veszel ra ketto hasznaltat vagy amit zorro mond..
http://www.ebay.de/itm/leovinc...
Eléggé új vagyok itt, fórumozni sem nagyon szoktam, ezért előre is elnézést kérek, hogy "csak úgy" beesek ide a gondjaimmal, de ismerősöm ajánlotta, hogy talán a tapasztalt fórumozók tudnak tanácsot adni.
Következő a problémám:
Egy 2004-es Busa büszke tulajdonosa vagyok, ami egészen eddig teljesen sérülésmentes volt, aztán 2014. szeptemberében Olaszországban a stop vonalnál álltam, és váratlanul hátulról belém durrant meglepő módon egy szintén magyar motoros...
A motoromon két Leo Vince Titanium cső van, melyek közül az egyik az úgy néz ki, mint amikor a sörös dobozt össze nyomod. Viszont azóta sajnos Égen-Földön nem találok ilyen dobot. Sem párban, sem pedig külön jobb oldalit. A gyártó, mint olyan megszűnt, a lengyelek vették át, akik már csak a legnépszerűbb motortípusokra gyártanak, így ez a lehetőség eleve kizárva. A neten meg hiába keresgélek, ritka, mint a fehér holló.
Kérlek amennyiben tudtok segítsetek nekem, mert a biztosítós ügyintézés azóta lóg a levegőben, a motor meg úgy néz ki, hogy sírok ha meglátom.
Ha valaki valami okosat tud mondani kérem segítsen!
Köszönöm!
Üdv:
Tibi
tibor.prem@freemail.hu
sima ugy le van zsirozva
nade a fogadott hugod az mikor jon
Én meg a haveromat várom most, azt mondta nincs az a pálinka amit nem bír! Na hát én hoztam neki olyat, hogy attól megjelenik neki Elvis!
nade szarjuk le őket
a bátyáddal beszéltem, most már jöhetne a húgod is
Azt meg különösen csípem ha valaki olyan szól hozzá, szakértő módjára aki még a közelébe sem volt ilyen motoroknak! Rá kattintasz a profiljára és Simsonja van vagy egy 125-ös robogója!
És szó se róla nem lenézni akarom akinek nincs pénze rá, de mégis...