Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv. akksi télen kivéve. mindíg melegítem egy pár percet első elinduláskor. sem rövid távon, sem hosszabb távon(évek) nem szólt még, hogy nem szereti. karácsony 25-én motoroztam. ha nagyon zord az idő, havonta egyszer beindítom, járatom, átmozgatom, ventilátor bekapcs., kikapcs. ha kihült ponyva rá, egy puszi, azt kész.
én így tudom.
Max ha elozo nap indulsz
Még ha halat is rendelek előbb leszek kész mint te az biztos!
Ha kell a matricájuk visszadom.
Én mindig bemelegítve indulok útnak, pedig Németországban külön törvény van rá, hogy nem melegítheted csak úgy ha el is indulsz vele! Én meg pont leszarom!
Szezonban indulás előtt mindíg bemelegítem, csak akkor indulok ha legalább 60-80 fokos a víz..

a KAWASZATI szervíz feje mondta anno,hogy tessék bemelegíteni és csak utána indulni..
Az ,hogy a gyárak környezetvédelmi okokból szinte azonnal indulásra késztetnek azt pont le...rom.
Viszont télen nem indítgatom, bár talán egyszer előfordult idén.
Akksit kivettem pár hete,akkor beinditottam, és csak a ventilátor leállása után állítottam le.
Legközelebb Januárban muszály lesz életre kelteni mert megy szervízbe . ki kell már venni a gyári gyertyákat 49000km-nél ja meg egy kis szelephézag kontrol.
BUÉK
Tizen pár éves szervezet, sok.sok motoros taggal!
Felteve ha odaersz mire a busasok vegeztek a 3 fogasos ebeddel..
Remelem azert a busaturan nem leszel lusta elovenni a penztarcadat
Akkor az volt 10 is.
Hát nem is tudom, erre innom kell egy sört!


Vagy rögtön veszek bele tavasszal egy új akksit és le van a gond! Fene a lusta pofámat...
Ha jol emlexem a zizin egy mozdulattal tobb kivenni. Vhol jobb oldalt a vaz alatt tala. Kb 5 perc. A busan mondjuk 3 perc. Erdemes..
A terheles nelkuli jaratasrol sokan mondjak nem celszeru hosszutavon. Ugyhogy vegyel elo egy sornyitot es csapasd ki a zizibol az akksit
Igen, most megfogtál!
(Természetesen emelő nélkül értettem )

Rád emlékszem kb. akkor beszéltünk utoljára amikor még megvolt a Thundercat-ed, de annak már lassan 7 éve!
Hát ha emelőn tároltad hogyan észleltél volna ilyet?
Na ezzel a kerék benyomódással kapcsolatban meg azt hallottam, hogy ezek a modern gumik nem lesznek tojás alakúak pár hónap állástól! Ezek ilyen régi "MZ"-s beidegződések! Ezt szak sajtóban olvastam... Annak idején én is megvettem az emelőket és azon tároltam, de mivel semmi ilyesmit nem tapasztaltam ezért én feleslegesnek tartom őket.
De viszont azt nem értem miért nem szabad járatni vagy ahogy írtad bemelegíteni!? Ez nekem új...
Persze, a tévedés jogát fenn tartom, lehet én tudom rosszul!
Szerintem ráindítani, járatni nem szabad. Az nem tesz jót neki. Hiszen bemelegíteni is csak fokozatos terheléssel kell, de terheléssel. A helyben járatás nem jó.
Az enyém letakarítva, leponyvázva áll, a hátsó kerék állványon, fölemelve.
Havonta egyszer leveszem, átgurítom, megmozgatom a telókat és a hátsó rugóstagot, meg a fékeket, hogy nehogy beragadjanak, illetve az első kerék így amikor visszarakom máshova kerül, hogy nem mindig ugyanott nyomódjon a gumi, a hátsó meg úgyis levegőben van.
Rádugom töltőre is ilyenkor. Nekem van beszerelve töltőkivezetés, nagyon hasznos, mert így nem kell kiszerelni az akksit de rá letet rakni a töltőt.
Én soha nem vettem ki az akksit (tudom ki kéne, de mindig túlélte a telet melegben), viszont letakarva, leápolva tettem el!
vegyél 5 e ftért egy csepptöltőt, havonta egyszer rakd fel és ennyi..
Szerintem tök felesleges indítgatni!
Akkut viszont kiszoktam venni,havonta töltőre rakom,kipuff olajos rongyal bedug,motor letakar... Kb ennyi!
Ti téli tárolás alatt rá szoktatok indítani a motorra?
Az enyém már több mint két hónapja áll, az akksit nem szoktam kivenni belőle, igaz viszonylag állandó hőmérsékleten van.
Sziaa
erdekes mert a hangja szebb mint az eddigi 5 busamnak viszont retkes,bogaras es szerviz elotti allapotban van. Rendszer erkezik ra egy busas tarstol hasznaltan yoshi r77 karbon dob, akrapovic koppintott leomlovel 4:1ben. A rendszer bitang jo mert 400men igen jo idot futott gyari busaval. Ismerek busast 100 e felett hibatlanul mukodik. Ez van egy 6 eves busa amit hasznaltak nem csak disz volt
jól belekezdtél BB. de hát így illik egy ennyit futott motornál. azt nem mondom, hogy bejáratós, de még bőven elemében van. ez nem km. egy hayabusánál. enyémben 25 van és szerintem kb most van úgy kompakt összekopva. egy-két apróságot nekem is kellene csinálni, de rohadt hideg van a garázsomban. mi van a tiéden? rendszer? azt nem láttam a képen. motorhangja szép?
Sokat nem mentem vele de erzesre, latszatra minden ok. Nyilvan atnezetem egy nalam tapasztaltabb szerelovel is majd tavasszal.
Lehet célszerű lenne a hátstó himbarendszert szétszedni,
megzsírozni a csapágyat.
(úgy láttam a service manualban, van benne tűgörgős csapágy)
Első telószárszimeringek és kerék csapágyak rendben vannak?
Nekem a volt motoromon ezek cserések voltak ennyi km után.
(65 e km-el adtam el, bár az Kawa.)
Én nem vártam meg a tavaszt, összes idom le, farokidom is,légyszűrőhéz is ki, műszerfalakt is kivettem(ha már lendületben voltam )gyakorlatilag most meztelen a busa pucolás, pucolás és pucolás..mindent áttörlök -kifújok, olajcsere, hűtővízcsere, fékolajcsere, gyertya, szűrők, lánc, lánckerék egyszóval minden kopó szart cserélek.Sőt a hűtőt is tervezem kiveszem és átmosatom. mondjuk az enyémben 49 e km van..