Két szezont már használtam, árnak megfelelő a minősége. Fontos, a zár lemez kicsi gyenge ellenőrzést kíván vagy cserét. (platni rögzítésnél) két sisak belefér, de akkor más nem, csak a sisakon belülre tehetsz még cuccot. Öntapadóval belső hővisszaverő szigetelést tettem bele, így jól bírja a tűző napot a "szendvics-kóla".
Saját tervezésű konzolt hajtattam 4 mm aluból, majd fekete szinterezé. Nem rázkódik semmit sem.
Szerintem te nyertél, mert keskenyebbnek látszik a motorod, pedig az enyim is csak 42L-es a gyártó oldala szerint...(Hepco&Becker Journey)!
Köszönöm a dícséretet , természetesen a Piros-Fekete is zoral!
Köszönöm, azt hiszem ezt a témát kiveséztük. Tulajdonképpen, az ülés alatti idom kiszélesedése miatt nem lehet közelebb húzni az oldaldobozokat. Nekem, a doboztartó tálca fél cm-re van csak az indextől, az idomtól, meg kb másfél cm-re. A dobozok, 40 literesek. Valamilyen hőkezeléssel az idom lenyomataként csinálok rá mélyedést, és ha kihagyom a tálcát, ( csak egy keret marad ) máris nyerek néhány centit.
Képről úgy tűnik enyém a legkeskenyebb de a kérdés hány literes az oldaldobozod ?Nekem 42 l-es /db.Tiedet nagyobbra gondolom!Szép a busád gratulálok hozzá
...vagy azok mégis oldaldobozok, csak a formája megtévesztő és a platnija hasonlít nagyon a TopCase platnijához?!
Ha igen, akkor sajnos tudomásul kell venni, hogy ezek az univerzális dobozok ilyen szélesek és nem követik a motor vonalait, mint a gyári rendszerek, viszont nagyobb az űrtartalmuk!
Lehet az (is) a baj nálad, hogy azok a dobozok nem oldalra való dobozok, hanem felülre, így valószínű a tartója/doboz is más struktúrájú, ezért lóg ki nagyon oldalra.
Nálam az oldaldoboz tartók a kipufogó közepével van egy vonalban és az oldaldoboz nem csak ráfekszik, hanem bele is illeszkedik a tartóba, így is nyerve pár centit... A másik, hogy a kipufogó felett van az oldaldoboz, nem mellette! Persze még így sem olyan keskeny a motor, hogy a kocsisorok között lavírozz. Ha pakolni akarsz, akkor az sajnos kompromisszummal jár!
Nem találtam szemből képet,de addig is feldobozolva így néz ki.
A hátsó doboz ezüst betétjét már átfényeztem feketére hogy passzoljon a motor színéhez.
Valóban nagyon széles így a motorod. Én azért készítettem mert nem mindig szedem le az oldaldoboztartót a motorról,és már többen is megjegyezték hogy nagyon pofás darab ! Többnyire utassal motorozom és használok hátsó dobozt.Oldalsó dobozokat ha felteszem körülbelül a szélessége a motornak ha szembe állok vele a gyári tükörhöz mérve max 5cm-el szélesebb.Ha lesz időm csinálok képet szemből feldobozolva neked. A két oldaldoboztartót 20 db ezredesért készítették festve csavarokkal merevítővel ahogy a képen láttad. Én ahogy számolgattam én sem tudtam volna olcsóbban kihozni.Én tőle rendeltem a hátsó doboztartót is ami szintén nagyon patent szerintem erős anyag nem egy nyikli-nyekli.Azt 15 db ezresért készítette.Személy szerint nem bántam meg a vételt nekem tetszik és egy hosszabb túrán praktikus is.Remélem tudtam segíteni kérdéseidre válaszolni. Utólag mindenkinek boldog új évet kívánok,mihamarább szebb időt és széles utat !
Köszönöm a válaszod és a képeket is. A fő gondom a mostani tartókonzolla, hogy nagyon széles lesz tőle a motor, és úgy érzem, hogy erőltetett tempóban, letépi a menetszél a dobozokat. Én az oldaldobozokkal kaptam egy rögzítőtálcát ( ami ronda ) és ahhoz barkácsoltam tartókeretet, ( ami szintén ronda, de nem látszik ) így amikor megérkezem valahova, ott azonnal leszerelem, mert egy ilyen "vasalás" nem illik a géphez.
Néhány kép :
Az a baj a nyarral(juniustol-aug)hogy szabadsagon vannak tobben, gyerekeseknel is nehezebb osszehozni stb. S ha netan sokan lennenk szinte lehetetlen mindenkinek megfelelo idopontot kitalalni. De nezd a forumot neha hatha vmi szervezodik akkor is amikor raersz
basszus tavaly ugyan igy jartam!most is egy hetre ra ertek haza!ha esetleg a nyaron juniustol lenne valami hasonlo,szivesen csatlakoznek!Koszi a valaszt!
Én már másodszor tettem bele Motul 5100 10w-40 olajat, de valahogy nem olyan finom tőle a váltó, mint az előtte használt Castrol 10w-40 olajtól... Még az Agip 10w-60 Racing olaja is tetszett neki, bár azt csak 1x kapta. Azt hiszem én vissza térek a Castrol-hoz...
Szia
hacsak nem indulsz 400mren ugy eleg lesz a motul 7100 10w-40. Ha kinyomod a szemet es palyazgatsz akkor mehet a motul factorY line 10-40..
Egyik 15 e ft a masik 17500 kb.
pokerzee
A tartókonzolba van tömör fém és van merevítésnek cső is ami a sárvédő és a rendszámtartó között megy el remélem a képeken majd látszik
A gyári indexet sem kell módosítani pont elfér és nem ér hozzá a oldaldoboz
tartó.Gyári felfogatási pontokra rögzíthető.Csavarokkal festve vettem át.
Felszerelése kb 5 perc nyugis tempóba
pokerzee
A kérdésedre a válasz ! A busára az oldal és felső doboztartót rendelésre készítették,csinálok több nézetből képet és hamarosan felteszem !
Pilisvörösváron készült és méretpontos nagyon stabil !Ha kell a srác telefon számát meg tudom adni.
Saját tervezésű konzolt hajtattam 4 mm aluból, majd fekete szinterezé. Nem rázkódik semmit sem.
Köszönöm a dícséretet , természetesen a Piros-Fekete is zoral!
Erre a dobozkra tud valaki véleményt mondani?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
4-es számú érdekelne.
Breki slick gumistól tudok ilyet venni és már a Banditomban próbáltam.
Jó volt, azt gondolom most kipróbálom a Busában is...
Ha igen, akkor sajnos tudomásul kell venni, hogy ezek az univerzális dobozok ilyen szélesek és nem követik a motor vonalait, mint a gyári rendszerek, viszont nagyobb az űrtartalmuk!
Nálam az oldaldoboz tartók a kipufogó közepével van egy vonalban és az oldaldoboz nem csak ráfekszik, hanem bele is illeszkedik a tartóba, így is nyerve pár centit... A másik, hogy a kipufogó felett van az oldaldoboz, nem mellette! Persze még így sem olyan keskeny a motor, hogy a kocsisorok között lavírozz. Ha pakolni akarsz, akkor az sajnos kompromisszummal jár!
A hátsó doboz ezüst betétjét már átfényeztem feketére hogy passzoljon a motor színéhez.
Egy kört már futottam már, de hátha valaki tud segíteni ! :)
Szeretnék egy ilyet, szín azonosat (piros-fekete K5) Kicsit sokallom az EBAY-os árat érte, ez is egy lekésett hirdetés volt jó áron ...
Néhány kép :
nagysagrendileg majus 16. Esonap 23...
de meg utana kell nezni ne utkozzon ballagassal, sztrajkkal, blokaddal stb stb
hacsak nem indulsz 400mren ugy eleg lesz a motul 7100 10w-40. Ha kinyomod a szemet es palyazgatsz akkor mehet a motul factorY line 10-40..
Egyik 15 e ft a masik 17500 kb.
Adnátok egy kis tanácsot? Ki milyen olajra esküszik Busába?
Mit tesznek bele a gyárban?
Castrol 4t racingot tettem eddig.
Előre is köszi
A tartókonzolba van tömör fém és van merevítésnek cső is ami a sárvédő és a rendszámtartó között megy el remélem a képeken majd látszik
A gyári indexet sem kell módosítani pont elfér és nem ér hozzá a oldaldoboz
tartó.Gyári felfogatási pontokra rögzíthető.Csavarokkal festve vettem át.
Felszerelése kb 5 perc nyugis tempóba
A kérdésedre a válasz ! A busára az oldal és felső doboztartót rendelésre készítették,csinálok több nézetből képet és hamarosan felteszem !
Pilisvörösváron készült és méretpontos nagyon stabil !Ha kell a srác telefon számát meg tudom adni.