Nagyon köszönöm a válaszod !
Ha kész a motorod szívesen venném ha megírnád mit cseréltek menyiért csináltak,hány kilométeres szerviz persze ha neked nem okoz problémát akár privátba is megírhatod. email cím az adatlapomon
Árat még nem tudok mondani, mert pénteken vitték el a mocit. Majd jövő hét vagy az azutáni.
Amúgy a Realos srácok jókat szoktak mosolyogni a Red Baronos történeteimen. A ZZR-nél volt hogy felszámoltak 2000 Ft-ot a Red Baronban, azért mert az olajcserénél le kellett venniük a bukógombát és az nem gyári tartozék. Anyánként egy 1000-es. Ja, amúgy a bukógombát is ők rakták fel ! Kész vicc! A ZZR-től ő miattuk váltam meg! Bevittem olajcserére, aztán vmit csináltak vele. Onnantól kezdve 4000 és 6000 között nem lehetett a motoron maradni, úgy vibrált! De minden! Lábtartó, ülés, kormány, fejidom, az egész motor, még az utast is marhára zavarta. Bementem a REAL-ba, hogy nézzék már meg ők is, erre csak annyit mondtak, hogy álljak be a sorba, mert nem rég ment el egy XJR tulaj, aki szintén a Red Baronból jött ugyanezzel a hibával. Olajcsere után nem lehet a motoron maradni!. Szóval megköszöntem a kiváló munkát a Red Baronban és visszavásároltattam a mocit. Ezután gondolom 2 perc alatt megcsinálták, hisz tudták mi a baja ! Biztos azt hitték, majd kifizettetnek velem egy rakás pénzt, de nem jött nekik be.
Haver vett náluk (Red Baron) egy fiatal, pár éves 600-as Fazer-t. 80km/h-nál rázott neki az eleje. Visszament, annyit mondtak, hogy ez ilyen, szokja meg. Haver nem hagyta, panasz levél a nagy főnöknek, és kiharcolta pár hónap alatt, hogy a japán szerelő gyerek lejött és ő derítette ki, hogy szálszakadásos az első gumi. Szóval VIVÁ RB!
Első fékbetétet kell cseréltetnem,meg olajat,gondoltam rákérdek te hova hordod.Van motorszerelőm akit nagyon korrektnek ismertem meg átnézetem vele, a gumikat is már ő cserélte le.Lányom motorját is ő szervizeli évek óta.Most hogy kategóriát vált a vásárlásnál is nagy segítségemre volt! A Red B.-be nem hiszem hogy viszem a motort van némi fenntartássom. Láttam már olajcserét szűrő nélkül.Előző motorom volt náluk szervizen de én ezt nem engedtem meg.Mindig ott voltam nem volt meg már a végén a bizalom!Árakban meg elszálltak.Tiéd milyen szervizen volt ? Mit kellet Cserélni? Mibe került ha meg lehet kérdezni tájékozódás céljából! Van náluk egy barátom aki szerintem jó fej de a mostani vezető nem olyan mint az elődje ! Gondolom tudod kiről beszélek.
Ez igen! Akkor jobb is, hogy kiestem a kosárból. Bár már nem is hiányoznak, mióta a cimborám megvette a 636-os ninját, azóta van kivel mennem.
Miért keresel szervizt? Csak nem csalódtál a Red Baron csapatban?
Szia Hollo !
Őrülök hogy most már tudod ki vagyok honnan ismerjük egymást .
Az email-ek nekem is elmaradtak,pedig 2-évig szinte minden túrán ott voltam.
Szerintem nem az Attilával volt gond többször is beszéltem vele,találkozásunk alkalmával de csak hebeget-habogot,végül is a Ritácskának voltak problémái felhívtam beszéljük meg ha megbántottam amiről nem tudok,természetesen elnézést kérek.A mai napig sem tudom mi gondjuk volt !Azt mondta majd egy-két hónap múlva talán beszél velem.Én meg úgy gondoltam ha nincs rám őt perce akkor én nem keresem többet 30-35 évig meg voltam nélküle akkor nagyon nem fog hiányozni.A régi csapatból 5-6 emberkével tartom a kapcsolatot,szoktunk együtt motorozni igazi baráti kis társaság ! A mostani Red Baron-os csapatból egypár emberkét ismerek meg találkozok velük.De ez már messze sem a régi csapat.Lagymatag túrák,nincs megszervezve jól,egymást marják az ember háta mögött de a szemébe nem meri megmondani ha valami nem tetszik.Utolsó pár alkalommal amikor velük mentem már többször is otthagytuk őket egypár motorossal más irányt vettünk. Össze szokott régi csapatnak azért nem nevezném mert a régi alapító tagot sem hívják !
Ha rosszul nézel és nem log földig a nyelved vagy nem értesz egyet amit ők kitalálnak vagy nem like-od a képeiket akkor neked nincs keresnivalód köztük és elmaradnak az email-ek. Ha csak én nem kapnák
emailt akkor biztos bennem van a hiba de vagy 10-15 emberkét tudok aki nincs benne a kosárba!
Okk.
Ha angel kell(85-90%-os) szivesen atadom(azzal vettem) olcsoert mert en mast rakok fel. Igazabol en jobb szeretem a 211 es 212 gp-t vagy a supercorsat..
Ha kész a motorod szívesen venném ha megírnád mit cseréltek menyiért csináltak,hány kilométeres szerviz persze ha neked nem okoz problémát akár privátba is megírhatod. email cím az adatlapomon
nezd ezzel vettem nem tudom de megmerem pontosan hany mili merre elso hatso..ha megtalalom a merot
Amúgy a Realos srácok jókat szoktak mosolyogni a Red Baronos történeteimen. A ZZR-nél volt hogy felszámoltak 2000 Ft-ot a Red Baronban, azért mert az olajcserénél le kellett venniük a bukógombát és az nem gyári tartozék. Anyánként egy 1000-es. Ja, amúgy a bukógombát is ők rakták fel ! Kész vicc! A ZZR-től ő miattuk váltam meg! Bevittem olajcserére, aztán vmit csináltak vele. Onnantól kezdve 4000 és 6000 között nem lehetett a motoron maradni, úgy vibrált! De minden! Lábtartó, ülés, kormány, fejidom, az egész motor, még az utast is marhára zavarta. Bementem a REAL-ba, hogy nézzék már meg ők is, erre csak annyit mondtak, hogy álljak be a sorba, mert nem rég ment el egy XJR tulaj, aki szintén a Red Baronból jött ugyanezzel a hibával. Olajcsere után nem lehet a motoron maradni!. Szóval megköszöntem a kiváló munkát a Red Baronban és visszavásároltattam a mocit. Ezután gondolom 2 perc alatt megcsinálták, hisz tudták mi a baja ! Biztos azt hitték, majd kifizettetnek velem egy rakás pénzt, de nem jött nekik be.
Haver vett náluk (Red Baron) egy fiatal, pár éves 600-as Fazer-t. 80km/h-nál rázott neki az eleje. Visszament, annyit mondtak, hogy ez ilyen, szokja meg. Haver nem hagyta, panasz levél a nagy főnöknek, és kiharcolta pár hónap alatt, hogy a japán szerelő gyerek lejött és ő derítette ki, hogy szálszakadásos az első gumi. Szóval VIVÁ RB!
Dotszámot meg képet teszel fel róla, bitte?
Mennyi kilométer van bennük?
Kulon nem adom el.
kb 20 ezerert adnam a kettot de ha esetleg megmaradna a ketto egyutt hasznalhato..
Miért keresel szervizt? Csak nem csalódtál a Red Baron csapatban?
Engem a hátsó gumi érdekelne.
Mi a dotszáma?
Angel ST vagy GT?
akciósat. azt hiszem ő.
Őrülök hogy most már tudod ki vagyok honnan ismerjük egymást .
Az email-ek nekem is elmaradtak,pedig 2-évig szinte minden túrán ott voltam.
Szerintem nem az Attilával volt gond többször is beszéltem vele,találkozásunk alkalmával de csak hebeget-habogot,végül is a Ritácskának voltak problémái felhívtam beszéljük meg ha megbántottam amiről nem tudok,természetesen elnézést kérek.A mai napig sem tudom mi gondjuk volt !Azt mondta majd egy-két hónap múlva talán beszél velem.Én meg úgy gondoltam ha nincs rám őt perce akkor én nem keresem többet 30-35 évig meg voltam nélküle akkor nagyon nem fog hiányozni.A régi csapatból 5-6 emberkével tartom a kapcsolatot,szoktunk együtt motorozni igazi baráti kis társaság ! A mostani Red Baron-os csapatból egypár emberkét ismerek meg találkozok velük.De ez már messze sem a régi csapat.Lagymatag túrák,nincs megszervezve jól,egymást marják az ember háta mögött de a szemébe nem meri megmondani ha valami nem tetszik.Utolsó pár alkalommal amikor velük mentem már többször is otthagytuk őket egypár motorossal más irányt vettünk. Össze szokott régi csapatnak azért nem nevezném mert a régi alapító tagot sem hívják !
Ha rosszul nézel és nem log földig a nyelved vagy nem értesz egyet amit ők kitalálnak vagy nem like-od a képeiket akkor neked nincs keresnivalód köztük és elmaradnak az email-ek. Ha csak én nem kapnák
emailt akkor biztos bennem van a hiba de vagy 10-15 emberkét tudok aki nincs benne a kosárba!
Ha angel kell(85-90%-os) szivesen atadom(azzal vettem) olcsoert mert en mast rakok fel. Igazabol en jobb szeretem a 211 es 212 gp-t vagy a supercorsat..
Adj egy mail címet, én sztem tudok segíteni.