Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te Ago!
Csak nem Busád lett?
Te Ago!Mi van veled?
Sto eto?
Suzuki Hayabusa Blue Power - 1. rész
...ja, és a szerelő is megjegyezte mikor rakta be őket, hogy ezeken látszik, hogy nem "5Le-re" lettek csinálva!
A gyári csapágyaknál sokkal jobb minőségűt rakattam bele (NTN és abból is a drágábbat, ami a legtöbb Japán motorgyár hivatalos beszállítója..., Pl.: Honga,...)! Írtam is, hogy a gyári csapágy csak kívülről zárt, tehát befelé szabadon távozik belőle a zsír..., ez meg két oldalról zárt! 14e forint volt a csapágyboltban a 4db csapágy -1000Ft belőle a porvédők! Szerinted ha a csapágyboltban 14e volt, akkor ez a Suzukinál mennyi lett volna (3X14e!)?! A Kékhold szervízben (pedig ők elég jól és szakszerűen dolgoznak) 1500Ft/db áron raktak volna bele SKF csapágyat..., na arra azt mondtam, hogy kösz, de nem kérem!
A porvédő sem hinném, hogy rosszabb minőség a gyárinál, mivel tökéletesen ugyan úgy is néz ki! Szerinted a Suzuki milyen csapágyat és porvédőt gyárt?! Semilyet, mert neki is beszállítói vannak...
Persze nem erőszak a disznótor, így mindenki maga dontheti el, hogy hol és mit vásárol...!
Szia!
Azt sajna már tapasztaltam, hogy a márkaszervizek akár 3-as szorzót is használhatnak haszon miatt, de azért tuti, hogy az az 500-as forintos szimering bírni fogja a strapát? Van olyan anyagminősége szerinted mint a gyárinak? Ugyan ez a csapágyakra is. Azért nem egy Simsonról beszélünk, én nem biztos hogy bevállalnám, hogy 280-nál elolvadjanak a csapágyak pl az első kerékben.
Nehogy félreértsd, nem kötekszem, csak érdekel!
Túl vagyok a kerékagy csapágy cseréken ( K4-es ~56000km, de még nem voltak rosszak, csak ha már úgy is hengereltettem az első kereket, akkor kicseréltettem egy kalap alatt...) és gondoltam megosztom a "tapasztalatokat", hátha segít valakinek :
Első kerék: gyári csapágy Koyo 62/05 (2db), szimering 32-52-7 (2db)
Hátsó kerék: gyári agy csapágy Koyo 60/32 (2db), Szimeringet sajnos csak a Suzukinál tudtam rendelni, mert nem volt a csapágyboltban mivel spec. méret (méretet nem tudok írni, mivel nem volt a jobb oldalira semmi sem írva...) és ráadásul két különböző méret is kell a jobb/bal oldalra (az egyik a lánkerék agyba megy).
Lánkerékagy: csapágy 62/32 és sajnos ez sem volt a csapágyboltban spec. mérete miatt, csak nyitottban. Suzuki ~8000-9000Ft környékén adja , ezért nem vettem meg, mert az még jó és hátha tudok szerezni máshonnan olcsóbban. Szimering 38-58-7 (fentebb már említettem...)
Érdemes ezeket beszerezni csapágyboltból, mert Pl. az első porvédő simeringek a csapágyboltban ~500Ft/db volt, míg a Suzukinál 2000Ft/db felett adják!
A másik észrevétel, hogy a gyári Koyo csapágyak csak a külső oldaluknál zártak , míg az általam vásárolt NTN csapágyak kétoldalról!
Én itt szereztem be amit csak tudtam!
Bocsi én azt hittem a féktárcsákra gondolsz, de alaposabban megnézve látom, hogy a kuplung csavarjaira gondolsz.Az a nagy anya ami a kuplung kosarat fogja fel az 150 NM, a csapok , amin a rugók is vannak az 23 NM, azok a csavarok , amik a külső fedelet fogják fel és az előző csapokba mennek bele az 10 NM kell őket meghúzni.
Sajnálom, hogy így jártál. Lehet meglátogatom a vasad mert itt lakom a boglári full gastól 5 km-re és én is odahordom szervizelni az enyémet. Hogy lehet hengerfejesre hajtani egy busát ennyi km alatt, nem semmi. Jobbulást neki
Hali

Az a szegény ninja hídnak csapódott velem együtt !
Ma hegesztettem meg a letört bal hátsó tartófület ezeöccáért!
Azért köszönöm!
Fehér elsösárvédöm van!
Áá azt néztem először!
Nem lehet, hogy csak a hűtősapkával van a gond?
Úgy beszéltük, hogy mindent átnéznek, és telefonálnak ha valami plusz van!Szelepeket is átnézik persze! 25540km
A tünetek? passz! ma 100km-t mentem 130 alatt és semmi hiba! De 2 hete kergettem 270-80 al és egyből elfogyott a vizem, úgy hogy hazának min. 100al kellett jöjjek hogy ne süljön be!
Többet ilyet nem játszok
Még mindig ugyan azok a tűnetek, vagy erősödtek?
Mennyi km van a vasban?
Ha már úgy is le van szedve a hengerfej, akkor szerintem érdemes a szelepszár szimeringeket is cseréltetni és a szelepeket is rendbe rakatni![O22
Hát nem tudok másra gondolni! Leszedik a hengerfejet, síkolják, nyomáspróbázzák! Ha nincs repedés akkor nyert ügy! 80-ból megúszom!
Akkor ezek szerint bejött a "jóslatom"?!
Ma letettem a vasat a Boglári fullgas-nál! Szegény szívműtéten fog átesni! Köszönet az előző tulajnak, aki hengerfejesre hajtotta... (19e km alatt)
Sziasztok!
Van valakinek egy felesleges sérülés mentes első sárvédője első gen.-re (K4)? Lehetőleg fekete...
Üdv ismét újra a csapatban.

Azzal a szegény ninjával mi történt, hogy olyan érdekesen áll az első kerék?
Gratula a Sólyomhoz!
Bocs a tudatlanságomért, de első-hátsó mit takar?
Hellósztok!

Hosszú évek után újra csatlakozom a Hayabusa tulajdonosok közé!