Jol tetted Géza,kikell használni minden 1-es napsugarat!ha van rá lehetoség.én is kiroppentem tegnap,mondom elszaladok kenyéré,15km,azaz oda vissza 30,az is valami ,de hogy lett belole 270km
Nyugodtan mondhatsz amit akarsz, ma nem sértődök meg érte.
4-kor úgy döntöttem hogy ma nem dolgozok többet, felültem a mocira, bekapcsoltam rajta a mindenféle fokozatot ( A, B, C, D) és sötétedésig mentem egy kis kört ( konkrétan 350 km) és tényleg vigyorgok. Jól esett és csak azt sajnálom hogy lassan vége a szezonnak.
KawaBusa... lehet irigyelni a vigyorom. És csak akkor véleményezd a kommentem ha te ma többet gurultál.
Srácok, elkélne némi segítség:
Tegnap amikor szereltem ki a fokozatkijelzőt, már lazításkor beletört egy csavar az alvázba. A kábele be volt fűzve a leszorító alá ami jobb oldalon fixálja a gáz és szívató bowdeneket. Nem meghúzni szerettem volna hanem lazítani, és beletört egyből sajna.
Kérdésem lenne:
- tudja-e valaki pontosan mekkora és milyen menetereszkedésű megy bele, mert olyan menetvágóval állnék neki a kifúrás után.
- még sosem bontottam busát, belül nem gond ha fémforgács esik bele az alvázba? Fingom sincs van\nincs belül, de azt látom hogy kifelé nem jöhet semmi ha egyszer beesik :)
Szóval abszolút nem túl agresszív, az enyém nagyon kezes bárány és ha nem akarom az orrát sem emeli. Inkább a kanyarokra gondoltam, nem lenne baj, ha lenne majd ami nulla fok körül kicsit gondolkozik helyettem. Habár nem vagyok benne biztos, hogy egy plusz kütyü, ami ráadásul univerzális, nem pont a busára lett építve, annyira jól fel tudja ismerni a helyzetet. Azt sem értem pontosan, miért jó az ha a kanyarban visszavesz a gázból, amikor szerinte túl gyorsan megyek és túlságosan bedőltem. Inkább veszélyesnek tűnik, ha a kanyar közepén hirtelen kikapcsol két-három injektor, de az okosabbak majd kijavítanak.
(azok kedvéért, akiknek nem volt kedvük átolvasni az oldalt - nem teljesítménynövelő, hanem traction control, ESR+ASP féle motornak.
Jófélének tűnik!
Nem tudom, hogy a második generációs Busa mennyire agresszív..., de az első generációs Busára az "anti wheelie system" csak egy felesleges kütyü...!
De ahogy mondani szokás, a legolcsóbb tunning még mindig az áttételezés!
Már átléptük az 1600 km -t