Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mar csak az a kerdes melyik vagy te es melyik zorrooo
Van aki még faragja a busát.
Hajrá!
Ha kuldesz egy melcimet atkuldom a szamat..
Én mindent elhiszek!
Köszi
Őt hol találom meg?
S raadasul az o motorja az egyik legerosebb szivo busa az orszagban..persze az enyem utan
Kerdezd meg az Egrygabit neki volt mar busara kb 8 garnitura lancszettje
...ez azért csak nem nyúlna meg ~20e kilométer alatt...!?
Köszönöm a válaszokat!
Ezzel volt már valakinek dolga?:

"EK Szuper erős X-gyűrűs meghajtólánc (530 ZZZ) JP

Alkalmazás: a legrősebb utcai szupersport motorok, kompromisszumuk nélkül,
- Teljesítményhatár: 300 LE-ig,
- Kivitel: szupererős X-gyűrűs lánc, ZST (Zero Stretch Technology)
- Szakítószilárdság: 48,9 KN,
- Méret:530,
- Gyártmány: Made in Japán. Gyári minőség!"


ITT A LINKJE!


Nem mintha ennyire bika lenne a motorom, de kb. 10e forinttal drágább csak, mint egy "alap" DID, de ha esetleg kétszer annyit bírna, akkor már megérné!
Mer a sarkantyud osszevissza karistolja. .
Az enyémen még lehetett volna húzni,mégis totalkáros volt a lánc!
Az enyém is igy kezdte,ezt szakaszos megnyúlásnak hívják,nem tudod beállítani a feszességet,Én megprobáltam még utána vagy 2-szer,de egyre rosszabb lett,inkább kicsit lazábbra hagytam akkor meg belevert a villán találhato kopó műanyagba.
A végén toltunk 1 keményebbet,azt kiköpött vagy 3 görgőt rosszul lettem mikor megláttam az utolsó 50 km-en 80-nál többet nem mertem jönni,utána csere lett egyből!
Szerintem ha észrevetted azt a szakaszos megnyúlást,még mehetsz vele óvatosan néhány 100 km-t de inkább cseréld le,Én ezt fogom csinálni ezek után!
Gondolom a busánál is így van: a hátsó lánckeréknél próbáld meg kézzel elhúzni. Ha sikerül, cserére szorul. Abból is tudod, hogy cserélni kell, hogy már nincs hová feszíteni.
Szerintem most is az van rajta arany színben, 23e kilométert tettem bele és már meg van nyúlva, mert hol jó a feszessége, hol meglazul...
Nem tudom mikor szokás cserélni, de nem szeretném, ha menet közben dobná le!
Nyugodjon Békében!
D.I.D. ZVM-X
Üdv uraim!

Egy kis Help-re lenne szükségem!
Úgy látom lassan elérkezik a lánc cseréje és ebben szeretném a tanácsotokat kérni! A tartósság/mínőség lenne a fő szempont!
Az alábbi láncok közül szerintetek melyiket válasszam (vagy ha van jobb ötletetek, akkor azt is szívesen veszem!) és hol lenne érdemes megvenni?:
(Ezt a listát a www.nagyvas.hu oldaláról másoltam)

-DID X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530) (Hossz: 114 csap)
41300 Ft /db

-DID X-gyűrűs erősített aranyszínű meghajtólánc (530) (Hossz: 114 csap)
45500 Ft /db

-EK Extra erős X-gyűrűs meghajtólánc (530 ZVX) (Hossz: 112 csap)
42170 Ft /db

-EK Arany színű extra erős X-gyűrűs meghajtólánc (530 (Hossz: 112 csap)
44510 Ft /db

-EK Szuper erős X-gyűrűs meghajtólánc (530 ZZZ) (Hossz: 112 csap)
51210 Ft /db

-RK X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530) (Hossz: 112 csap)
42610 Ft /db
R.I.P.
R.I.P.
Szezon elején engem is megszívatott az üzemanyag szintjelző, mikor kb. 2 hónapig a szerelőnél volt a motorom és amikor elhoztam tőle a motort a piros tetejénél volt a mutató. Gondoltam Váctól kibírja a Göd-i Shell kútig, ami kb. 10km, de a piros közepénél el kezdett rángatni a motor és Göd közepén leállt, annak ellenére, hogy előtte mindig lement a mutató a piros aljáig és még ott is ment a motor tovább jó pár kilométert!
Szerencsére a barátom vitt le a Gs bömbijével és elhúzott a kútig!
Na azt nem kívánom senkinek, amit mi ott szerencsétlenkedtünk!
Ott érezni igazán a Busa ~250kg+a 110kg-om+felszerelés súlyát!
Jobb kézzel kapaszkodtam a csomagtartójában, és mire sikerült megindítani azt a cirka ~370kg-ot azt hittem, hogy tőből kiszakad a kezem!
Nem sok lámpa van Gödön, de persze az is ilyenkor vált az orrunk előtt pirosra, hogy még többször élvezzek...!
Mire elértük a kutat, úgy néztem ki mint egy félig ember/félig gibbon!
Részvét a családnak....
Tudja valaki ki volt a Busás kolléga?
http://www.haon.hu/halalos-koz...
Ez a benzinszintjelző dolog engem is érdekel.
Az én mocim is ezt csinálja,a mutató csak a feléig megy le,aztán váratlanul kifogy. ?

Üdv
Köszi a választ. Mindenképp gyári kellene. Debrecen messze van tőlem...Lehet, hogy körbetelefonálom a környékbeli bontókat..... hétvégére mindenképp kell. (Mondjuk használni még így is lehet, mert csak a koptató törött le meg a tartó kb. 1/3-a
Szerintem nyugodtan kinevezhetjuk a pipast hayabusa Szakertonek es hivatalos hayabusa topic tanacsadonak
Szia
Ha gyari kell akkor az aproban nezd meg van aki bont k8
De a menyusnak gixer1000 k5-6 van fent ha az jo neked Asszem az is jo ra szinemten az aproban talalsz
Vagy van talan debreceni srac akinek van mindig polcon ebayrol rendelt cucca de az nem gyari nyilvan...