Sziasztok! Van valakinek infója arról, hogy a k8-as busa és az előző generáció lábtartója megegyezik-e? Sikerült letörnöm a bal oldalit..... Vagy esetleg, infó arról hol lehet ilyet gyorsan, olcsón beszerezni.
De jogos a javaslata,mert férreérthetően írtam le
Volt velem egy busás,és hozott benzint,szóval a helyszínen javítva lett
2-litert öntöttünk bele,és egyből azt jelezte a szintmérő,hogy félig van
Basszus mekkora szerencse hogy a busa túrán Kawabusa kölcsönadta neked a hayabusa gyári könyvét .Egész jó motorszerelő lett azóta belőled .De jogos a válasz, ott a pont
persze hogy javítható a probléma. Benzint kell tenni a tankba és már indul is a motor. :-)
Bocs, tudom hogy ez hülye válasz volt de jobbat nem tudok, csak a poén kedvéért nem tudtam kihagyni.
Szerintem nálam okosabbak majd fognak komoly választ is küldeni.
Addig is... magam részéről is... Üdv a klubban :-)
Akkor fel is tenném az első kérdésemet,mert ma kicsit pórul jártam
Haladok az M7 en,majd a motor elkezd rángatni,ezt észlelvén azonnal egy kijáraton letérek a régi hetesre,ahol már a motor meg is állt
Csutka üres tankkal Holott,a benzinmutató még a pirosat sem érte el.
Javítható?
Szerencsére nagyon ritkán vagyok olyan helyzetben a motorral (főleg az ominózus gőzborotvás mosásom óta...), hogy állandóan ki-be kapcsolgasson a ventillátor, jobban kultiválom a hegyek közti túrákat, mint a városnézést! Csak téli elvonási tűnet kompenzációnak és barkácsolási hajlam kiélése céljából gondoltam...!
Azt hittem, hogy elég lesz neki egy nagyobb bizti és csá...!
Csak jóindulatúlag szólok hogy ez nem biztos hogy a célravezető megoldás lesz a problémádra.
Az alap probléma az hogy ez nem egy autó ahol van tartalék kapacitás fogyasztókra.
Tehát ha felteszel egy plusz elektromos ventit könnyen lehet hogy alapból nem fogja elbírni az elektromos rendszered.
Ha elbírja vagy külön bekábelezitek az akksihoz akkor pedig pont akkor fogod használni, dugóban araszolva illetve álló helyzetben alapjáraton, amikor nincs elég fordulatot ahhoz hogy rendesen töltsön a generátorod.
Az eredmény rendszeresen kuka akksi illetve rosszabb esetben a sűrű feszültségingadozásoktól fesszabályzó csere illetve egyéb elektromos részegységek meghibásodásai is várhatóak.
Javaslom inkább hogy kábeleztess be egy kapcsolót amivel a vízhőfoktól függetlenül (de a vízhőfoktól függő vezérléssel párhuzamosan) tudod kapcsolni a ventit.
Minél magasabb a hőfok annál nehezebben hűti vissza a venti, tehát ha araszold, dugózol akkor csak felkattintod és hagyod járni amíg ki nem szabadulsz, így sosem szalad el a vízhőfokod illetve nem fog 2 percenként ki-be kapcsolgatni a venti.
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy a Srad-nak a hűtő ventillátora (mivel az gyárilag jobb oldalon van) felmegy a busa hűtőjére jobb oldalra második ventillátornak? Azon gondolkodok, hogy meg kéne "duplázni" a hűtő kapacitást, mert nyáron a 40 fokban nem a kedvenc időtöltése a dugóban araszolás!
kérdezzük meg zizót ő a szakember.
én régen olvastam náluk és amikor jocee felhozta a problémát azt gondoltam az lesz az..
de végül is mindegy az a lényeg hogy csabiék kicserélik ami nagyon korrekt a mai világban
Volt velem egy busás,és hozott benzint,szóval a helyszínen javítva lett
2-litert öntöttünk bele,és egyből azt jelezte a szintmérő,hogy félig van
Hirtelen abban a pillanatban,felértékelődött számomra fél liter benzin értéke
Azért köszi
persze hogy javítható a probléma. Benzint kell tenni a tankba és már indul is a motor. :-)
Bocs, tudom hogy ez hülye válasz volt de jobbat nem tudok, csak a poén kedvéért nem tudtam kihagyni.
Szerintem nálam okosabbak majd fognak komoly választ is küldeni.
Addig is... magam részéről is... Üdv a klubban :-)
Akkor fel is tenném az első kérdésemet,mert ma kicsit pórul jártam
Haladok az M7 en,majd a motor elkezd rángatni,ezt észlelvén azonnal egy kijáraton letérek a régi hetesre,ahol már a motor meg is állt
Csutka üres tankkal Holott,a benzinmutató még a pirosat sem érte el.
Javítható?
Köszi
Azt hittem, hogy elég lesz neki egy nagyobb bizti és csá...!
Az alap probléma az hogy ez nem egy autó ahol van tartalék kapacitás fogyasztókra.
Tehát ha felteszel egy plusz elektromos ventit könnyen lehet hogy alapból nem fogja elbírni az elektromos rendszered.
Ha elbírja vagy külön bekábelezitek az akksihoz akkor pedig pont akkor fogod használni, dugóban araszolva illetve álló helyzetben alapjáraton, amikor nincs elég fordulatot ahhoz hogy rendesen töltsön a generátorod.
Az eredmény rendszeresen kuka akksi illetve rosszabb esetben a sűrű feszültségingadozásoktól fesszabályzó csere illetve egyéb elektromos részegységek meghibásodásai is várhatóak.
Javaslom inkább hogy kábeleztess be egy kapcsolót amivel a vízhőfoktól függetlenül (de a vízhőfoktól függő vezérléssel párhuzamosan) tudod kapcsolni a ventit.
Minél magasabb a hőfok annál nehezebben hűti vissza a venti, tehát ha araszold, dugózol akkor csak felkattintod és hagyod járni amíg ki nem szabadulsz, így sosem szalad el a vízhőfokod illetve nem fog 2 percenként ki-be kapcsolgatni a venti.
Valaki tudja, hogy a Srad-nak a hűtő ventillátora (mivel az gyárilag jobb oldalon van) felmegy a busa hűtőjére jobb oldalra második ventillátornak? Azon gondolkodok, hogy meg kéne "duplázni" a hűtő kapacitást, mert nyáron a 40 fokban nem a kedvenc időtöltése a dugóban araszolás!
inkább hogy nem hozzá való..
Mert:
1. vagy rossz típust raktál bele
2. rosszul van beszerelve
Rendben, jövő hétvégén kioperálom. Sajnos tegnap-ma dolgozom egész nap, jövő hétvégén lesz rá időm, utána hétfő-kedden küldöm elsőbbségivel!
Köszönöm!
én régen olvastam náluk és amikor jocee felhozta a problémát azt gondoltam az lesz az..
de végül is mindegy az a lényeg hogy csabiék kicserélik ami nagyon korrekt a mai világban
http://www.tesztmotor.hu/muhely/kisokos_fokozatkijelzok
És nem hiném hogy a régi pancsis fokozatkijelző spirálos lenne ami a blokk oldalán volt!
Google barát sem tudott segíteni a témában !
A proptech oldalán lévőt meg nem értem ! kmóra spirálos?