Én még nem vettem rá semmit csak megvettem és használom,nincs rendszer,kormány,mindenféle elektromos mutyi.
Nem kellet, úgy tökéletes ahogy van de mondjuk nekem FJR-m van lehet azért, igaz hogy nincs benne hatodik(az mire is jó?)meg nincs csípős savanyú leveses recept-es felirat az oldalán,meg nem megy 300-at.
De nem járok 300-al,nem eszek kínait,és nem érdekel a 6.
De ha most ez egy herlis topik lenne mindenki meg lenne róla győződve hogy a herlinél jobb és kényelmesebb nincs földön és akinek más van az nem is motoros,akkora a különbség az emberek között hogy van aki azt szereti ha a heréit fújja a szél a szülőszéken,van aki meg egy ducati-n kuporog és neki az a jó,van aki a nagyipornóra gerjed van aki a tinilányokra,és az eggyik meg akarná magyarázni a másiknak hogy az miért jobb,semmi értelme
Viszont bennetek busásokban szinte minden közös ami a motorral kapcsolatos,az hogy kinek milyen kormány vagy ülés van mit sem számít úgyhogy én mint az egyetlen normális motort használó kivüláló nem is értem a probléma gyökerét,inkább olyan az egész nem pörög a topik irkáljunk valamit.
Ezért irkálok én is hogy ne unatkozzatok
És csak még egy megjegyzés, lehet, hogy én látom rosszul, de ez a kit még az LSL szettnél is jóval magasabbnak tűnik, mert az így néz ki, mint a mellékelt képen van. A tuningról meg csak azért írtam, mert nem biztos, hogy egy húzott motorral célszerű túrázgatni, vannak már erről tapasztalataim, de azt hiszem, hogy más fórumtársunknak is... Gyári állapotában nem kétlem, hogy kimegy a világból, de ha bele van a blokkba piszkálva, onnantól már erősen kétséges a dolog, mert bármikor megtörténhet ez-az...
Hidd el, nem fikázásképpen írtam. A másik dolog meg az, hogy nekem az ülésem kb. 8 cm-el feljebb van, a kormány meg vagy 3-al lejjebb, meg jóval előrébb is(ehhez képest a k6 gixxer 1000 egyenesen kényelmes volt, a 2005 CBR1000rr meg egyenesen túramotor), és én is le tudok tekerni 6-700 kilométert bármikor, és élek, mikor leszállok a motorról, és se a csuklóm nem fáj, se a s...em, pedig az ülés csak egy gumilap. Persze ez egyéni adottság, nem érdem, csak állapot. Mindenkinek más tetszik a saját motorján, és ettől szép a világ. Azt is elismertem, hogy sokkal jobb volt az LSL szettel motorozni, de én mást keresek a motorozásban, mint te. Csak azt nem értem, hogy akkor mi szükség van a 235 lóerőre, ha főképpen túrázni használják a motort?
nos eladtam a piros-fekete bőrruhám eladtam a menyus csinálta rózsaszínű műszerfalú busát, a rózsaszínű kanji jeles busát.
kiváncsi vagyok mivel szíjják a tesók ezek után a véremet
A legnagyobb baj,hogy mindig megy az észosztás és ezért haldoklik a fórum. Ha mindenki úgy viselkedne mind márka és motoros társhoz illene akkor mindenki mosolyogna és szívesen menne mindenki a meghirdetett vagy meghirdetendő túrákra.
Sajnos mi Busások is klikkesedtük,és egymást fikázzuk pedig mindannyian 1 azon dologba vagyunk szerelmesek.
Mindenkinek más a "buta" kinézet!
A Chopper és a Busa Túra közt k.va sok különbség van,pl: dönthetőség,sebesség,kényelem,teljesítmény,hang,stb stb stb.
Szerintem mindenki a maga igényének alakítsa át a motorját és ne másnak. Lehet neked buta,de nekem 700-800km után nem fáj sem a csuklóm sem a fenekem de még az utasnak sem.
És mindegy,hogy ki mit mond mert a régiből 3db volt ez az újból az első és sajnos mindegyiken fáj az embereknek 200-300km után mindene ha nem 200 fölött mész. A múltkori túrán a Busás kollégák rázták a csuklóikat és ide-oda ültek az ülés miatt. Mi nem bemutatónak csináltuk,hanem évi 10-12e km megtételére legalább.
Nekünk így tökéletes,neked pedig úgy ahogy a tiéd van...
Nem mindig másnak kell megfelelnünk,vállaljuk fel magunkat,hogy MI milyenek vagyunk...
nem kétséges mondtál valamit..
de most azt áruld el mikor cseréled ki a rugómat?