Sajnos nem ismerem a csoda FJR futóművet, így nem igazán tudom, hogy mit szoktál betekerni pályára, de mindenben vannak fokozatok... ha totál betekert futóművel pattog, akkor kijjebb kell tekerni kicsit, és alapvetően nem a rugó előfeszítést kell állítgatni ahhoz, hogy keményebb legyen a villa, hanem a csillapításokat. Ha a rugót nagyon előfeszíted, akkor elveszti az érzékenységét, nem indul meg olyan finoman. Ha úgy érzed kevés a csillapítás, én inkább csak kicsivel sűrűbb olajat kevertetnék, mondjuk 5 helyett 6w-t, de az is bőven előfordulhat, hogy egy gyári minőségű új olaj is sokkal jobb lesz, mint az elhasznált. Nem igazán értek sajna a futómű témához, így többet nem tudok mondani.
Lenne egy kérdésem szerinted ha a telóban gyári 5w olajat 7w cserélem drasztikus lesz változás vagy csak épphogy,kicsit lágynak érzem de azt sem szeretném ha túlzottan feszes lenne mert akkor meg elmászik utcán(vagy legalábbis ha pályán betekerem a fölső izét akkor utcán csúszik mint a nyavaja)
Szia Feket663!
Köszönöm a segítséged!
Én is vmi ilyesmire emlékeztem a felnikkel kapcsolatban, de lehurrogtak... Nem akartam rémísztgetni, de a hazai állapotú utakat figyelembevéve...azért jobb ha vigyáz ezzel...
Mondtam neki, hogy szakértőhöz fordulok!
Mégegyszer köszönöm!
A PWM-nek van olyan magnézium felnije, ami asszem 3 évig használható utcán, a többi az nem is engedélyezett, és elvileg évente röntgenes repedésvizsgálatra kell őket küldeni (legalábbis a Marchesini-t). Én se javasolnám utcára, főleg meg itt.
Az ilyen jellegű féktárcsa meg, amit leírtál, nyilván azért jó, mert a kopóréteg kisebb mérete miatt csökken a tömeg, meg az inercia, de ehhez a részhez annyira nagyon nem értek...
Én már jó ideje használt Dunlop d211 GP-t használok, 10-15ezer pénz volt eddig egy hátsó, egy jó állapotú első meg 10 körül van. A hátsó kibír 2000 kilométert, egy első meg 2-3 hátsót. Ha összeszámolod, árban és élettartamban kb ugyanott vagy, mintha vennél egy új szett gumit, de nem mindegy, hogy annyival megnő a bizalom a motorban, hogy az hihetetlen...
Helló Feket663!
Ha nem bánnád megbombáználak két szakmai kérdéssel!
A haverom egy Fazer-t "tuningol", a motortúrással már végzett, aztán jött a futómű, és abba vásárolt két magnéziumkereket... Itt felvetődött a kérdés, hogy ez a kerék ugyanúgy bírja-e a "magyar tükörsimát" mint a gyáriak?
Illetve a fékkérdés: vett "tuning" féktárcsát (mert az elejében már az R1 eleje van, radiális cuccal) ami keskenyebb, viszont vastagabb mint a gyári tárcsa... Van ennek vmi szerepe a fékezésnél? Hőleadás, stb...
Segítségedet előre is köszönöm!
Köszönöm a segítséged!
Én is vmi ilyesmire emlékeztem a felnikkel kapcsolatban, de lehurrogtak... Nem akartam rémísztgetni, de a hazai állapotú utakat figyelembevéve...azért jobb ha vigyáz ezzel...
Mondtam neki, hogy szakértőhöz fordulok!
Mégegyszer köszönöm!
Az ilyen jellegű féktárcsa meg, amit leírtál, nyilván azért jó, mert a kopóréteg kisebb mérete miatt csökken a tömeg, meg az inercia, de ehhez a részhez annyira nagyon nem értek...
Ha nem bánnád megbombáználak két szakmai kérdéssel!
A haverom egy Fazer-t "tuningol", a motortúrással már végzett, aztán jött a futómű, és abba vásárolt két magnéziumkereket... Itt felvetődött a kérdés, hogy ez a kerék ugyanúgy bírja-e a "magyar tükörsimát" mint a gyáriak?
Illetve a fékkérdés: vett "tuning" féktárcsát (mert az elejében már az R1 eleje van, radiális cuccal) ami keskenyebb, viszont vastagabb mint a gyári tárcsa... Van ennek vmi szerepe a fékezésnél? Hőleadás, stb...
Segítségedet előre is köszönöm!