Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az extra merevséget inkább a monoblokk felépítés adja, bár kétségtelen, hogy van szerepe a két oldali megtámasztásnak is, de az a helyzet, hogy radiálisban is van szar fék, meg hagyományosban is k...a jó. Szerintem...
Ha ilyen adapterrel rakod fel a radiális fék elveszti a miértjét,nem?
Ugyanis a villalábhoz nem radiális módon közvetlenül kapcsolódik hanem egy hagyományos adapteren át akkor meg megszűnik az extra merevség
Csináltass magadnak egy ilyet, és utána már bármilyen radiális féket fel tudsz pattintani a motorra
Koszonom !

Es a segitseget is neked ,meg annak a par embernek aki utanna jart !
180 dollár az USA-ban egy ilyen matricaszett csak az oldalidomra
A kínai nem tudja ilyen jól lekoppintani az eredeti mintát, abban biztos lehetsz, meg a fehér és ezüst színek között sem látszik az árnyékolás az utángyártotton úgy, mint a tieden. De örülj neki, hogy eredeti az idomod, mert ennél szebbet nem gyártottak még
A fejidomon az idom az feher a matrica ezust ,az oldala festett ezust s ott az osszes feher resz matrica .Nem egyszeru !
EZt csak talaltam s gondoltam ez is lehet megoldas a szinre!
Ez egy kínai idomszett, a te motorodon viszont mintha eredeti lenne, mert az ezüst részek mondjuk a fejidomon mintha matricából lennének, legalábbis ezt mondta Gumipók... Persze lehet, hogy nem jól látta...
Es nem uvegszalas idomok hanem muanyag!
Na amit megtudtam az annyi,hogy a motorom 2003-as fekete limitalt szeria! De fekete volt es angliaba lett forgalomba helyezve . A szin valtozasra is megtalaltam a megoldast (szerintem) az pedig annyi hogy kb 200e ft-ert meglehet venni a komplett idom garniturat ! ITT!http://www.fairingkits.org/suz...
Sziasztok vadak!
Eladó egy Hayabusa kipufogó rendszer , felszereléssel és fékpadi memória írással együtt! Az én motorom volt . A gyári leömlő van átalakítva 4:1 be és egy 300-as Bódis tree-tech dob van hozzá. Akit érdekel 06305300937
Üdv .Zizó (Prop-tech)
Szép napot mindenkinek

Az én drága kis madaram 2000 4.havi és az is injektor és külső Ac-vel szeret modell én sem igazán hallottam karburátoros megoldásról 1997-es SRAD bemutatkozása óta.
Teljesen kizártnak tartom, hogy volt Hayabusa karburátorral.
Az első újítás a külső AC lecserélése volt, belsőre.
Azt hiszem...
Vannak hibák benne, ez tény, de ott van az is, hogy a 2003-as modellévtől polírozott rozsdamentes az összekötő (csak az általános leírás rossz...)
jah rozsdamentes acélcsövek...Ez se épp a felkészültséget mutatja...
2002 ig fekete volt a csö a dobig...

Végül is tök mindegy...Hiszek neked..