Sziasztok
Szerintem a motor fényezve volt ezt avval próbálnám alá támasztani, hogy a gyári feliratok nem látszanak sehol. Oké azért NEM mert takarja a rajz, de a faridomnál pont kellene, hogy lássuk! És ha normál üzem módban használják a gyári lánc többet kibír. De ettől függetlenül a motor lehet tökéletes, még akkor is ha újra fényezték, vagy sem. Elég egy kicsúszás és már kész a baj!
Én is elcsúsztam és olcsóbban jöttem ki hogy vettem bontót elemeket, mint festettem, és műanyagoztattam volna. Természetesen más nem sérült. És elképzelhető hogy így van ahogy én írtam az említett motoron. Ez a saját véleményem nem kötelező megfogadni.
Szerintem a 200 e egy kicsit erős az átlagnak/év....
Ha el akarom adni nem veszek rá új gumikat sem friss olajakat...
pl ha én veszek úgyis olajat cserélek,az új tulaj vesz olyan gumit amilyenre esküszik...
Azt ,hogy ki mit fejleszt azt ugysem kapja vissza....
Nekem a full gyári dolgok a megfelelőek,tuning és átalakitás mentes ..Akár milyen drága fényezés lehet egy motoron a gyári a közkedvelt..
Persze mindenki 1gurigáért szeretne 5000km futott karcmentes első tulajos motort ami még sosem dölt el. és sosem forgatták 4000 fölé... 2002 51000km..
Igazad van!
Én azt tapasztaltam,hogy hívom az eladót egy párszor aki nem veszi fel a telefont majd egyszer csak megcsörget,hogy hívjam vissza. Ha nincs pénze a telefon számlájára akkor hogy szervizeli a motorját?
Sajnos újat nem tudok venni,hitelt pedig nem szeretnék felvenni.Eddig azt hittem,hogy ennyi pénzért lehet jó állapotút venni de sajna rá kell jönnöm,hogy nem.........
Szerintem nagyon nehéz "jó" állapotú motort találni a használt piacon.
Sajnos nagyon sokba kerül karbantartani ezeket a motorokat, és nagyon sokan csak használják, és ha költenek is rá, akkor is olcsó, ócska anyagot vesznek.
Én évente 200.000Ft-ot költök a motoromra, aminek egy része karbantartás, más része fejlesztés.
Amikor el akartam adni, mert szerettem volna venni egy újat, akkor azt éreztem, hogy az emberek baromira nem akarják megfizetni az általam ráköltött összeg felét sem.
Azt kéne csinálnom, amit sokan csinálnak, hogy jól lelakom, és akkor meghirdetni, amikor újból költeni kell rá 200.000t-ot, tennék rá olcsó slick gumit azt jó az úgy eladásra.
Azzal sokan nem számolnak, hogy egy garnitúra gumi 60-80.000Ft
Olaj sem olcsó, és a többi...
Nem vagyok "idevalósi" és csak az előző kommentemig olvastam vissza, de véletlenül se menj pályára a Pirelli D. Angellel! Bulis a mintája, de az egy szigorúan túrára fejlesztett gumi. Ezt a kérdést éppen tegnap taglaltam az R1 fórumon. (utca és néha pálya, mit vegyek?) Nézz utána a Pirelli Diablo Rossonak, jó áron kínálják és pont ennek a vevőkörnek szánják. Vagy Bridgestone BT-016, vagy Dunlop Sport Smart. Ezeket mind megúszod 80.000 alatt és még sokat el is mennek.
Szerintem a motor fényezve volt ezt avval próbálnám alá támasztani, hogy a gyári feliratok nem látszanak sehol. Oké azért NEM mert takarja a rajz, de a faridomnál pont kellene, hogy lássuk! És ha normál üzem módban használják a gyári lánc többet kibír. De ettől függetlenül a motor lehet tökéletes, még akkor is ha újra fényezték, vagy sem. Elég egy kicsúszás és már kész a baj!
Én is elcsúsztam és olcsóbban jöttem ki hogy vettem bontót elemeket, mint festettem, és műanyagoztattam volna. Természetesen más nem sérült. És elképzelhető hogy így van ahogy én írtam az említett motoron. Ez a saját véleményem nem kötelező megfogadni.