2002-es évjárat, yoshimura 2 db végdob(rs3), gyári légszűrő, lassan 10e-km lesz benne, szinkronizálva volt e nemtudom (nem nálam lett 8 éves), vegyesen használom,
6-ba elofordult az 50-es tempo is (rovidtavon), de ha huzamosabban mondjuk 80-nal megyek, én be fogom rakni hatba, az biztos :)
7-es úton Balatonra és vissza jöttem már fel 90-nel Africa Twinesekkel, akkor mentem egyedül 300km fölötti távot egy tankkal :)
azért a mai MERSZ se volt rossz, nem voltak túl sokan, kellemes idő volt, néha egész lendületesen is lehetett menni ha nem találkozott az ember pár keresztbe kolbászolóval...
az új akra dobokkal és a megírt térképpel 1/4 tankkal jöttem le.
a gyári dobokkal ilyenkor már túl voltam egy picivel egy teli tankon!
egyre gázabb az első fék/féktárcsa... bp-en melyik márkaszervízt tudjátok ajánlani garanciás javításra? ne most lássanak először busát, értsenek hozzá, legyenek korrektek!
tapasztalatok?!
mindenféleképp nézesd meg elöször-szakikkal,ahogy fistván linkelte
elmondják mi a tényállás-aztán te is eltudod dönteni mennyit ér meg neked a 200 feletti száguldozás biztonságosan!-azért ehez a biztonsághoz lehet hozzá tenni nem csak elvenni a %-ból
by the way 6.ik at hol váltottad be mert lehet 50 után is meg 280 után is
attól függ, milyen a gumi. utcainál a gyári nyomást célszerű beállítani, ami 2,9 bar, ha meg versenygumit használsz, akkor meg akitől veszed, az megmondja, mert mindegyik mást kíván. Dunlop ntec hátsók (d211GP) pályára MELEGEN 1,6, utcára kb hidegen 1,6
Jó reggelt!
Zoli! Most ilyen időt mondanak szombatra! Holnap is ránézek az előrejelzésre, és megmondod, hogy jössz(jöttök)-e, vagy inkább tegyük át vasárnapra a dolgot!
Sziasztok szép estét mindenkinek!
Ridingsoul
A "kagylósodás" az első gumi szabálytalan kopásának köszönhető legtöbbször helytelen futómű ill vagy guminyomás következtében a gumi közepénél kicsi kagyló alakú kopás keletkezhet eleinte nem észre vehető majd ez egyre jobban érzékelhető főleg lassú 30-60 km/h sebességnél a jelenség olyan mintha centírózási hibával küzdenél.
Vidd el ide, itt megmondják, hogy javítható-e, ha nem, akkor nekem van egy eladó hátsó felnim, mondjuk legyen 30 ezer pénz az ára új csapágyakkal vagy 25 üresen,
Ha az az tenyleg ajanlhato 110%ban
ok tenyleg tudnak hayabusaval banni
Köszi
nekem eddig a hollos ujpest jott be - oket ajanlom, nem lehuzosak!
6-ba elofordult az 50-es tempo is (rovidtavon), de ha huzamosabban mondjuk 80-nal megyek, én be fogom rakni hatba, az biztos :)
7-es úton Balatonra és vissza jöttem már fel 90-nel Africa Twinesekkel, akkor mentem egyedül 300km fölötti távot egy tankkal :)
az új akra dobokkal és a megírt térképpel 1/4 tankkal jöttem le.
a gyári dobokkal ilyenkor már túl voltam egy picivel egy teli tankon!
Zizóék kurva jó munkát végeztek a proptech-nél!
vasárnap remélem már más is kint lesz a ringen!
tapasztalatok?!
elmondják mi a tényállás-aztán te is eltudod dönteni mennyit ér meg neked a 200 feletti száguldozás biztonságosan!-azért ehez a biztonsághoz lehet hozzá tenni nem csak elvenni a %-ból
by the way 6.ik at hol váltottad be mert lehet 50 után is meg 280 után is
motoremelő
Zoli! Most ilyen időt mondanak szombatra! Holnap is ránézek az előrejelzésre, és megmondod, hogy jössz(jöttök)-e, vagy inkább tegyük át vasárnapra a dolgot!
Ridingsoul
A "kagylósodás" az első gumi szabálytalan kopásának köszönhető legtöbbször helytelen futómű ill vagy guminyomás következtében a gumi közepénél kicsi kagyló alakú kopás keletkezhet eleinte nem észre vehető majd ez egyre jobban érzékelhető főleg lassú 30-60 km/h sebességnél a jelenség olyan mintha centírózási hibával küzdenél.