Az XX-en kettő darab csatlakozó van a hátsó lámpához gyárilag, és tök egyformák, a vezeték színek is megegyeznek.
Herci cserélt hátsó lámpát és csak az egyiket dugta vissza, pont a nem jót!
De már minden OKÉ!
Ha véletlen olvassa az a srác a fórumot aki ma délután 17 óra körül vett át egy zsír új Hayabusát a lellei full-gasban akkor csak annyit szeretnék mondani neki, h gratula a mocihoz nagyon jól néz ki fehér színben!
A keskenysávú szonda jó a katalizátornak, mert a 14,2 es AFR arányt tudja tartani, a szélessávú viszont 10.3:1 ... 20.6:1 AFR arányt tud mérni és a Motty AFR-el pedig tartani, a gond ott van, hogy az E85 fűtőértéke 20%-al kisebb, ezért ugyanannyival dúsítani kell a levegő-üzemanyag arányt. az E85 modul szerintem azt csinálja, mint a powerboxok, a beszívott levegő hőmérsékletét érzékelő adatait hamisítgatja meg, hogy dúsuljon a keverék. ez azért nem teljesen ugyanaz, mint a Mottynál...
Holnap tali a szokott helyen 11-kor Ha gondolod
Andi minden áron meg akarta fogni
Herci cserélt hátsó lámpát és csak az egyiket dugta vissza, pont a nem jót!
De már minden OKÉ!
bnsfoto.hu ról?
www.e85power.hu
Motty szerű képződménynek tűnik.