Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mai nap eredménye!
Helyes
Holnap tali a szokott helyen 11-kor Ha gondolod
Nem kap meg olyan könnyen
Hagytad magad?
Sőt, szemüvegben semmit sem láttam
Pedig volt benne nehezítés is!
Andi minden áron meg akarta fogni
Űber fasza!
Nocsak-nocsak.................
Az XX-en kettő darab csatlakozó van a hátsó lámpához gyárilag, és tök egyformák, a vezeték színek is megegyeznek.
Herci cserélt hátsó lámpát és csak az egyiket dugta vissza, pont a nem jót!
De már minden OKÉ!
Nemhiszem,hogy 3 szál drót kifog rajtad
Kircsin villog
A vérem folyt érte
Menya, Nagyapó!
Megkaptam Köszönöm
megkaptad az sms-em?
Ha véletlen olvassa az a srác a fórumot aki ma délután 17 óra körül vett át egy zsír új Hayabusát a lellei full-gasban akkor csak annyit szeretnék mondani neki, h gratula a mocihoz nagyon jól néz ki fehér színben!
A keskenysávú szonda jó a katalizátornak, mert a 14,2 es AFR arányt tudja tartani, a szélessávú viszont 10.3:1 ... 20.6:1 AFR arányt tud mérni és a Motty AFR-el pedig tartani, a gond ott van, hogy az E85 fűtőértéke 20%-al kisebb, ezért ugyanannyival dúsítani kell a levegő-üzemanyag arányt. az E85 modul szerintem azt csinálja, mint a powerboxok, a beszívott levegő hőmérsékletét érzékelő adatait hamisítgatja meg, hogy dúsuljon a keverék. ez azért nem teljesen ugyanaz, mint a Mottynál...
hű de király... ezt még nem is láttam magamról :)
bnsfoto.hu ról?
Azért kérdeztem a szondát, mert itt, autóknál csak szűksávút használnak, egyenlőre.
www.e85power.hu

Motty szerű képződménynek tűnik.