Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze!
Mert nem kell ahhoz fordulat,hogy eröt csaljon ki belöle az ember!
ez csak a kisköbcentis,gyenge masinák jellegzetessége,hogy pörgetni kell a haladáshoz!
Ti meg vigyetek magatokkal fürészport, mint a Harley-sok...
Jah kifogás az mindig van!
Jó napot Mindenkinek!
Mer meleg van...
Elég amit a könyv ír, nekem volt egy törött blokk csavarom, de lehet hogy selejtes volt.
nekem 1,5 év után most aktuális a 24e szervíz. itt mit célszerű külön megnézetni, miket kell feltétlenül átnézetni/cserélni, milyen költségek várhatóak?
43 000 km az rengeteg, le a kalappal!
A szelephézag csökkenése normális állapot nagy fordulatú motorozás közben. ( ezt mondjuk egy XX-es soha nem fogja megtudni)
De 2 évente egyébként is javasolt a lengéscsillapító olaj csere!
Igen
43e és két tél?
43000.
És nyáron miért nem?
No ennyit a Suzukirol!
tyű, mindez mennyi idő/km után?
Ezééé nem kő menni télen!
A motor itthon, elszámolás:
16 darab hézagoló lemez csere, első-hátsó lengővilla olajcsere takarítás( a hátsó rugós tag és környéke kriminálisan lerohadva a téli sós utaktól, és a suzuki még csak porvédőt sem tett a csapágyakra) kormánycsillapító csere, gyertyacsere, összes csapágy kimosása, zsírzása.
Indulhat a szezon
Hayánál csak egy valami jobb ...az XX... tudod...jobb ha nincs...
Igen
Jó estét!
Nyugodtan bevallhatod, hogy jobb mint egy Haya!