Szia Dodo!
Köszke az ujjas jókívánságot,ma leborogattam 320kg kolbász,szalámi töltelékkel....
De kötözgetem,mint a hülyegyerek...
A husit majd lekell fagyasztani 3-4kg-os csomagokban,mert egyben nem lehet,bedurran...
sajna nem bír ki 1 hetet a hűtőben,megromlik
Aztán 13-14-én elővenni,hogy kiolvadjon....
Addig is legmélyebb tiszteletem a legelső Házigazdának!
Érdekes ez a váltó dolog. Úgy néz ki, hogy én kifogtam, mert nekem egyik busán sem dobálja, vagy veszi be nehezen, de még lyukat sem váltottam egyszersem. Beveszi, mint a vaj. Viszont az előző motoromon (GSX 750 F) kicsit csattanósan vette a fokozatokat, néha (egy év alatt 4-5-ször) előfordult, hogy lyukat váltottam 4-5 5-6 között, meg a 6. fokozatomnak lehetett valami baja, mert az összes fokozat csendes volt, de 6.-ban elég fémes hangja volt, mint a buszkardánnak. Idegeskedtem, hogy mi lehet a baja, aztán vettem egy Schubert sisakot és onnantól nem hallottam semmi zajt :-)))))
fistvan ez engem is érdekelne nagyon,meg tudnám kapni valahogy én is?
jah ezekkel a sebességekkel én si bajban vagyok nekem is ezt mondták hogy össze kell kopjanak,tény és való hogy ritkábban van baj 12 ezernél járok én is,de még elö fordul igy is...
Az enyém meg ugy csinál,hogy belehuzom és érzem, hogy nem vette be és még rá kell huzni akkor jó az 5 és a 6 , azt mondták majd bekopik 18-ezer van benne,de mostmár ritkábban csinálja.
Nézd meg a láncot, ha arany színű, kék patentszemmel, akkor nagy valószínüséggel gyári, ellenőrizd, hogy mennyire van megnyúlva, nézd meg a hátsó fogaskereket, hogy kottyan-e a fészkében, ez kb 10-12 e. km futásteljesítmény után szokott előfordulni. Az első villáról 20 e km után már kezd kopni az aranyszínű titán-nitrid réteg, nézd meg az idomcsavarokat, azokon is meglátszik a használat, meg a lábtartó gumija is árulkodik.
srácok Interwheel az idén nem lesz?