fázsnyeg:( pedig nagyon bejön. és ez a gyári dob se könnyü a katalizátorral. mert az a szar van vagy 10 kiló.. a súlyt majd kiszámolom meg midnen. de akkor teljesitménynek nem árt?
Ha felraksz 2 csövet teljesítményt nem fog növelni. És ráadásul súlycsökkenés helyett ugyanott leszel hanem többe mint a gyárival mivel egy plusz dob súlya+összekötőcső is nyomja a gépedet.
A kettéválasztást a katalizátor után is pontosan ki kell mérni mert a gázáramlás nem lesz 50-50% egyformán a két csőben. Hangra sem lesz jobb szimpla csővel is brutálul szól a moci csak jó dobot kell választani. Ezresnél nem poénból állt rá a Suzuki a dupla kipuffra mert csak így tudják teljesíteni az emissziós normákat. Plusz dob+ súly ez nem jó senkinek, de ők nem tudják máshogy megoldani máskülönben nem lehet forgalomba helyezni a mocit.
Inkább tegyél fel egy rendszert és az kajak lesz. Nem kell itt bohóckodni a dupla véggel!
jaja megy akkor injektor átirásra. asszem az kell ilyenkor. bár tudja a görcs mert haverom felrakott egy gpr slip ont katalizátor nélkül és neki is aztmondták a szakszervizbe hogy jó ugy.
Suzuki-FullGas Gyula mondta, hogy az első beállítás full ingyé van... De ő tudja, hogy milyen kedvezmények is vannak, hoygha egy évi tagságra kipergetsz hat rugót.
Annyit tutira nem vesz el mint a katalizátor. Viszont ha átcsövezed a bringát, át kéne majd nézetni valami szakértővel, hogy belője az egyebeket a motor többi részén.
várnám:D mert valaki mondta a multkor hogy veszt a teljesitményből. csak nemtom hgoy nem mindegy e neki hogy 1 nyitott vagy 2 nyitott csövön át jön e:D
nem:D nekem bőven jó/sok a 750. de nekem bejön a két dob.. de csak ez meg az uj bodis a k9 re. meg azért aki felismeri a különbséget az 1000-750 között az tudja hogy nem a kipuff teszi a motort:P
Ezért most bemutatom bemutatom nektek a legújabb Hollywood-i sikersztorit a Japók támadása- címmel.
1. KÉP: a két idegen JAPÓ az Esztergomi bazilika előtt tanyázik. Egyikük a sor4 szépfiú másik a V2 pápa nicknevükön dongó és bunkó.
2. KÉP: megjelenik Captain JoeZ ,hogy felvegye a harcot és betörje a két gonosz JAPÓT!
3. KÉP: Captain JoeZ felveszi a lótusz állást és felkészült a harcra a JAPÓK ellen!
4. KÉP: Captain JoeZ visszanéz
5. KÉP: a harc végeztével a büszke hős pózol a fotósoknak sikerült betörnie a JAPÓKAT és a fotósorozat után büszkén
A kettéválasztást a katalizátor után is pontosan ki kell mérni mert a gázáramlás nem lesz 50-50% egyformán a két csőben. Hangra sem lesz jobb szimpla csővel is brutálul szól a moci csak jó dobot kell választani. Ezresnél nem poénból állt rá a Suzuki a dupla kipuffra mert csak így tudják teljesíteni az emissziós normákat. Plusz dob+ súly ez nem jó senkinek, de ők nem tudják máshogy megoldani máskülönben nem lehet forgalomba helyezni a mocit.
Inkább tegyél fel egy rendszert és az kajak lesz.