Hát ez az.Túrahernyóknál nem a sebesség a táv a lényeg.
Van még 1800 Km em a szervizig azt márciusig el kéne fogyasztani.
Gumit most beújítottam használtban az elég lesz jövőre.Bár elmebeteg összeállítás.
Szombaton járattam.Van értelme.
Jól éreztem magam rajta.
Bár mirelitté fagytam és 85 foknál nem volt melegebb a vízhőfok meg nem is száraz volt a hely.Momentán picit szállingóztak a hópölyhök.
Van a téli járatásnak jelentősége egyáltalán? Azzal teszek jót ha járatom, vagy azzal ha rá se nézek? Amit tudni kell az az hogy száraz, de fűtetlen helyen tartom ( kipu be van dugaszolva, a gép meg le van takarva ).
Egy hónapja nem indítottam be a gépem. Most ellenőriztem reggel az akkut. Simán indult. Az új akksi megtette hatását. Valahogy mindig peches vagyok az akkuk terén. Minden mocimban akkut kellett cserélni eddig. (abban a háromban, ami a sajátom volt eddig...) Hűdefaszvagyok még mindig.
Jól mondja a kopter. Legalább 2X induljon be a ventillátor. Különben nem párolog el a kondenzvíz a kipufogóból és csúnya dolgokat csinál. De elég havonta egyszer. Persze van aki egyáltalán nem indítja be télen. Szóval ahogy érzed.
A gyerek bemegy a tisztítóba, és leteszi a pultra az inget.
- A papám ingét elcseszték, és azt üzeni, ha nem adnak helyette egy másikat, idejön és összetöri a berendezést.
- Mutasd csak, hányas inget visel a papád?
- Harmincötöset.
- No, akkor mondd meg neki, hogy várjuk.
MSN-en leírtam neked, hogy mi okozhatja az általad felvázolt hibajelenségeket. Ide nem írom le, mert nem informatikai fórum, ráadásul úgyis lesz, aki nálam jobban tudja. Ha nem kaptad meg az üzenetet, akkor leírom újra. Zörögj rám telón, ha MSN-en vagy napközben, aztán leírom, hogy mit lehet tenni. (Egyébként szakszerviz...)
Van még 1800 Km em a szervizig azt márciusig el kéne fogyasztani.
Gumit most beújítottam használtban az elég lesz jövőre.Bár elmebeteg összeállítás.