Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés, köszi!
Akkor jövő héten felhozzák nekem a forgalmit és már megyek is...
Ja és szép a vasad
okmányirodába bemész a forgalmival, kitöltesz egy adatlapot, adnak egy 2300 ft-os csekket elszaladsz a postára, befizeted, visszaviszed a csekket, addigra kész a papírmunka, beírják forgalmiba meddig van kivonva. A lejárat után automatikusan visszakerül forgalomba.
Forgalmit lefaxolod biztosítónak hogy arra az időre míg ki van vonva szüneteltessék a biztosítást. Ara figyelj kivonásnál hogy 1 évben 9 hónapot forgalomban kell lennie a vasnak hogy a bónusz ne vesszen el..
Szép jó estét mindenkinek!

Valaki el tudná mesélni hogy hogyan működik a télire ideiglenes forgalomból való kivonatás!
Idei utolsó kép a Bébimről....
k8-hoz van de neked az nem segít
srácok nicns valakinek gixihez robbantott rajz? nagoyn hálás lennék
Most már minden motort mérek ha kérik ha nem ami megfordul nálunk, pl. a Békámban gyárilag -45°-os van, de -40 körül van szinte mindben. Azért egy -30°-os kéne beléjük mert ha háztól különálló garázs van(mint nekem) akkor lehet gond a -25-nél ami pedig már néha előfordult hazánkban.
Köszönöm tutis!
Szerintem nem kell hozzányúlnod, szervízben megnézték neked tutira..Ha megnézed a jobb idom alatt a tágulási tartályt, látod meddig van töltve..
Hát akkor szerintem nem öntök bele, a garászban jó idő van neki.
A vizet azé pótolni kell?
az van benne alapból. -23 fokig elvileg nem lehet gond a hűtővízzel..
Tényleg, fagyállót muszáj a motorba önteni?
(Többet már nem viszem ki a Gixxert, innentől kezdve robogok a tavasi idénnyitóig)
Helló!
A fagyállóról? Akkor inkább számlát kérek!
Ja és azt el is felejtettem megemlíteni, hogy bizonyítsd be, hogy nem -17 fok volt.
Akkor itt nem stimmel valami...
50-50%-os arányt emleget erőteljesen a manual, ami pedig -31fokig bírja....
Te meg ezt már megint honnan a francból tudod? Nekem volt egy haverom akinek a haverjának a haverjának kicserélték a fagyálló miatt a motorját és hármat kapott cserébe. NNNNNNa?
Legjobb esetben is csak egy új blokkot kapnál.
A gyári takony ami benne van, valami minusz 15 fokig jó. Győrben legalábbis ezt magyarázták nekem a Reálnál. Ha szétfagy a motorom, akkor beperelem őket. És leperelek róluk két GSX-R-t.
És mennyi egy padon állítás + Exup szelep kikötés? Zarvja a hallójárataimat néha. Jobb lenne a hangja. (SFV és Kaposváriak legnagyobb "örömére")
helyretett, rosszul emlékeztem
Köszönöm szépen Sanyi a gyors válaszodat....amint esedékes összebeszélünk egy időpontot és viszem is a VAS-at.....
Ez valóban még idén 6 rugó és az injektortérkép állításáról szól. Természetesen azért ennyi mert nem padon állítjuk így csak a tapasztalat és a próba áll a dolog mögött, de eddig nem igazán volt panasz. Ezért az árért párszor vissza lehet jönni és addig állítjuk amíg a legjobbnak nem érzed. Természetesen padon állítani jobb, de annyival drágább is.
Sziasztok,

Egy apró kérdés:
- Hogyan lehet a legegyszerűbben hozzáférni a hűtőfolyadék nyílásához K6-on? Burkolat le? (Nem ártana tudni, mit bír a fagyálló...)
RaceWorm!
Tisztaságmániás!
Kétszer! persze! , Egyszer januártól - márciusig, majd áprilistól -decemberig mi? ,
Te kis Túrabaci!