okmányirodába bemész a forgalmival, kitöltesz egy adatlapot, adnak egy 2300 ft-os csekket elszaladsz a postára, befizeted, visszaviszed a csekket, addigra kész a papírmunka, beírják forgalmiba meddig van kivonva. A lejárat után automatikusan visszakerül forgalomba.
Forgalmit lefaxolod biztosítónak hogy arra az időre míg ki van vonva szüneteltessék a biztosítást. Ara figyelj kivonásnál hogy 1 évben 9 hónapot forgalomban kell lennie a vasnak hogy a bónusz ne vesszen el..
Most már minden motort mérek ha kérik ha nem ami megfordul nálunk, pl. a Békámban gyárilag -45°-os van, de -40 körül van szinte mindben. Azért egy -30°-os kéne beléjük mert ha háztól különálló garázs van(mint nekem) akkor lehet gond a -25-nél ami pedig már néha előfordult hazánkban.
Te meg ezt már megint honnan a francból tudod? Nekem volt egy haverom akinek a haverjának a haverjának kicserélték a fagyálló miatt a motorját és hármat kapott cserébe. NNNNNNa?
A gyári takony ami benne van, valami minusz 15 fokig jó. Győrben legalábbis ezt magyarázták nekem a Reálnál. Ha szétfagy a motorom, akkor beperelem őket. És leperelek róluk két GSX-R-t.
Ez valóban még idén 6 rugó és az injektortérkép állításáról szól. Természetesen azért ennyi mert nem padon állítjuk így csak a tapasztalat és a próba áll a dolog mögött, de eddig nem igazán volt panasz. Ezért az árért párszor vissza lehet jönni és addig állítjuk amíg a legjobbnak nem érzed. Természetesen padon állítani jobb, de annyival drágább is.
Akkor jövő héten felhozzák nekem a forgalmit és már megyek is...