Üdv!
Nem tudod véletlenül neten hol lehet találni teljes műszaki leírást a K4-K5 -s 600 kiadásról? Pusztán érdeklődés szinten gondoltam utána járok mik a gyári adatok. fék, lánc, lánckerék, vezérműlánc stb....
Köszi!
Akkor ott a pont. A láncod lesz a problémás. Nekem is szarakodott aztán sikerült szerezni rá olcsón egy másik láncot, úgyhogy most azt rontom el. Aztán télen szépen veszek rá láncszettet.
kipróbáltam álló helyzetben lehúztam 4-5 alkalommal tiltásig és semmi dadogás puffanás durranás nem volt szóva lehet, h tényleg a lánc lesz az! eddig azért nem érezhettem ezt mert olajcsere előtt uccsó ezer km-en nyugodt tempoban motorztam nem forgattam tiltásig a fokozatokban.
Jaja, az a szakaszos nyúlás. Akkor lehet a lánc. Na így már jobban érthető, a láncszett kopásod. Gyertyát én első körben kizárnám, mert akkor kis fordulaton is bedadogna, és nem a motor hagy ki. Bár a gyertyapipákat ha nem nyomták bele rendesen, attól is lehet ilyesmi gond. Próbáld ki meleg motornál, h álló helyben tiltatod kicsit, ha puffan, durran, akkor kihagy a gyújtásod, ha nem, akkor szar a láncod.
szakszosan van megnyúlva vhol majdnem tök feszes vhol meg jó pár cm-et lóg! Nagyon sokat egykerekezek, tisztitani nem tisztitottam kb 600-700km-enként befújtam! Rángat is picit kis fordulaton gyertya kizárható szted?
Kép a motorról?
Ha kisfordulaton mész vele nem rángat picit?
A lánc át tud ugrani, de ahhoz nagyon kell lógnia! Általában inkább eldarálja a fogaskereket. Meghajlanak rajta a fogak. Otthon van képen majd este felrakom.
A láncszett elkopott rajta? Miért műanyagból van? Nekem az 1000-resen most halt meg a lánc(a a fogaskerekek nem) 36000km-nél... Az is azért mert szakaszosan megnyúlt, és rángatott. Ez azért köszönhető az 1keróknak is...
Üdv mindenkinek!
Régota olvasom a fórumot de csak most regisztráltam mert lenne egy kérdésem a motorommal kapcsolatban!
Nyár elején vettem egy K6 600-at 8 ezer km-el teljesen gyári a motor! Ma voltam vele 18ezres szervizen olaj + szűrő + légszűrő + gyertya. Hazafelé 2-3-4-5 fokozatban 14-15 fordulaton kb olyan dolog történt mintha a lánc átugrott volna a lánckereken, olyan érzés volt mintha egy pillanatra megállt volna a motor de nem tudom pontosan elmagyarázni nagyon furcsa volt. Az lenne a kérdésem, h előfordulhat, e ilyen, h a lánc átugrik a lánckeréken? A láncszettem elég kopott már még a gyári van rajta, hátul már kezdenek a fogak hegyesedni:( első lánckerék nemtudom milyen állapotban van a lánc is öszevissza van nyúlva Lehetséges e szerintetek, h ez miatt volt, vagy arra gondoltam, h gyertya miatt kihagy egy henger pl ... ( de zsír új gyári gyertyák kerültek bele) de én inkább a láncra gyanakszom! Véleményeket várok tőletek!
Gondolkodj el, h kell-e, mert most fogom legyártatni, a minta alapján amit csináltam... Kint angoloknál 40font amilyet belinkeltem. Nekem azt mondták mindenestől 5eből kijön/db.
Pl ha megcsúsztatod a gépet, vagy eldőlsz vele, nem lesz összebaszva a dobod. Mivel nekem a bukógombán, a lábtartón és a kipufogófelfogatásnál fekszik fel az útra. Lefektettük finoman és megnéztük. Mert a dob vége az a rendszám felé áll inkább.
Nem biztos az. Én 18e km-vel vettem az enyémet, és tuti ennyi volt benne, mert a gyári láncszett van még rajta, meg a telószárak nincsenek szétkopva... De nem akarom megvenni, csak ikermotort kerestem.
Jogos igény a téli gumi, de én még nem láttam olyat ( tehát nincs is )
A plekó cserén én is gondolkodok, de egyenlőre más van porondon. Addig meg behasalok a gyári mögé.
Nem tudod véletlenül neten hol lehet találni teljes műszaki leírást a K4-K5 -s 600 kiadásról? Pusztán érdeklődés szinten gondoltam utána járok mik a gyári adatok. fék, lánc, lánckerék, vezérműlánc stb....
Köszi!
Ha kisfordulaton mész vele nem rángat picit?
A lánc át tud ugrani, de ahhoz nagyon kell lógnia! Általában inkább eldarálja a fogaskereket. Meghajlanak rajta a fogak. Otthon van képen majd este felrakom.
A láncszett elkopott rajta? Miért műanyagból van? Nekem az 1000-resen most halt meg a lánc(a a fogaskerekek nem) 36000km-nél... Az is azért mert szakaszosan megnyúlt, és rángatott. Ez azért köszönhető az 1keróknak is...
Régota olvasom a fórumot de csak most regisztráltam mert lenne egy kérdésem a motorommal kapcsolatban!
Nyár elején vettem egy K6 600-at 8 ezer km-el teljesen gyári a motor! Ma voltam vele 18ezres szervizen olaj + szűrő + légszűrő + gyertya. Hazafelé 2-3-4-5 fokozatban 14-15 fordulaton kb olyan dolog történt mintha a lánc átugrott volna a lánckereken, olyan érzés volt mintha egy pillanatra megállt volna a motor de nem tudom pontosan elmagyarázni nagyon furcsa volt. Az lenne a kérdésem, h előfordulhat, e ilyen, h a lánc átugrik a lánckeréken? A láncszettem elég kopott már még a gyári van rajta, hátul már kezdenek a fogak hegyesedni:( első lánckerék nemtudom milyen állapotban van a lánc is öszevissza van nyúlva
A plekó cserén én is gondolkodok, de egyenlőre más van porondon. Addig meg behasalok a gyári mögé.