Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Kisbohócom!
Jól van a K7 -es cimbi, csak túl mélyre engedtem a nyelvem, azt most rakják össze a balesetin! ,
Hiába na! van még mit tanulnom tőletek, még túl dúrva vagyok! (és szemét! )
OKés
Akkor erre hétfőn visszatérünk. A fokozatosságot meg mindenkép betartom, lábam meg a hátsó féken Non-Stop ilyenkor Türelmem megvan a tudáshoz....
Én azt mondom, hogy sikeresebb leszel, ha nem pályaidommal hírdeted......
Ha valaki ismer az elhiszi, hogy 5-ször voltál pályán, de egy ismeretlen nem fogja elhinni, hogy 5pályázásért dobtál rá egy full pályaidomot....
Ez mondjuk csak az én meglátásom, vevő szemmel....
Te tudod....
Kell vennem akkor +2-őt hátulra
Hali szobabringás! Haverod merre van, rég nem járt erre!
-1 + 2-t még engedte simán a lánc. Viszont ha csak elöl cseréltem volna akkor hosszú ha csak hátul akkor meg rövid lenne.
Szia!
Úúúúúuu.....Te aztán perverz egy kis pöcörő vagy! ,
Szegény Dawe remélem tudja mi vár rá! , , ,
Melótól függ sajna, elvileg kedden szabad vagyok de ez majd csak hétfőn lesz biztos, mert bármikor behívhatnak melóba....hétfőn többet tudok mondani....
És légy óvatos a kerózással, ne akarj egyből tudni, csak szépen emelgezsd és ahogy érzed úgy feszegesd a határokat......ja és forgalom mentes helyen.....
HÁTSÓ FÉK JÓ BARÁT A BAJBAN....
Te figyi má, az áttételhez kellett a láncon variálni?
Csaó kolléga!

1 dolgot meg kell kérdezzek: Belegondoltál már abba hogy a gixxer váza le van könnyítve, főleg a 600-asé? Tulajdonképp nyakba simán el tud törni egy nagyobb erőbehatáskor..Ezért szoktak inkább régebbi gépeket stuntra alakítani, azokba még van anyag.. De csak ez egy kérdés volt..
Sziasztok!
Ha valakit érdekel:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ezért lehet ez a 47 egy arany- középút...
Mindig tanul az ember... Köszi
Áll még a jövő heti cirkálás? na mert h. gondolom valamennyire lecsökken a forgalom 6-7 felé hétköznap Pesten...
Szia. Fiatalabb R6-ot szeretnék,,,
Hát figyu, ha pár foggal növeled a hátsót és az elsőt meg csökkented, akkor tutira, hogy jobb lesz a kerekezés a géppel, de szerintem ez csak 1-2-ben jó, mert 3.ban már nem hiszem, hogy feljönne gázra.
Az enyém is feljön gázra 1-ben, de csak ilyen 9-10ezernél, ott viszont már nagy a tempó....
A STUNTNÁL pedig lassan is kell kerekezni....erre jó az 50 lánckerék, mert már alacsony fordulaton is van erő....szinte áló helyzetben feláll ha kell.....
De utcán az 50-es lánckerék már elég furi....jóval kevesebb lesz a max. seb. és elég rendesen kell használni a váltót, hogy haladjál és ne ágaskodjon folyamatosan....
Eladod a mocit? Nagyobbat veszel... vagy mi a szösz ?
De 50-sel gázra 2 - 3 ban keréken van nem?
Nekem azt tanácsolták, hogy hátra 45 helyett 47 előre meg kettő foggal kisebb lánckereket.... Vagy csak hátra nagyobbat. a lényeg h. gázre 2-3 ba keréken legyen és bírja tartani is...
Szerintem figyeli ugyanúgy a fórumot, csak lehet letiltották az ip-t és nem tud írni....
Igen, asszem 45-ös.....60-asat akartam hátra rendelni de segítőm Mikeboy az 50-est javasolta kezdésnek, mert a 60-assal azt mondta, hogy még 6.ban is tudja a kereket....
Gyereket, ez a Gixxerk7 gyerek hova tűnt? ennyi ideig nem kapcsolták vissza az áramot nála vagy a törött motorját foltozgatja?
Na ma reggel majdnem megvolt az első perecem, hála az égnek a lábam kibekkelte....pedig a Dunlop gummák eddig úgy tapadtak, hogy még a motoron burnout is nehezen ment.....de hát ma reggel kicsit hüvi volt.... ...a qrva parkolóház fel van hordva olajos, nyálkás valamivel és az első kerék elvesztette a ragaszkodási kényszerét az aszfalttal egy balos kanyarban a reiteren.
Épp hogy lábbal visszalöktem.....nem lett volna csak csúszás, de ki a fa..nak hiányzik az is....de inkább a lábam hagyom alatta, az begyógyul...
Most a gyári 45-s van hátul?
Dawe!
Már 90%-ra tudom mondani, hogy megyünk szombaton a STUNT NAPRA.... Már érzem is az égett gumiszagot....
Hát stuntolnék én már, de még nincs kész a gép rá.....Bár a kerekezés már kezd elég jól menni még ezzel kicsi gyári áttételel is...
Már 10-ből 8-szor feljön szépen és le is, csak az a gáz, hogy csak kigyorsítással tudom még fenttartani....
Majd ha megjön az 50fogas lánckerék hátra.....
Neeem....bók....bók...hölgyem...
Kicsit megtetszett ez a 6-os... Komoly műszerfal...
Bár ez teljes képben inkább narancssárgás a motor...
ha kell és ha még megvan megkereshetem..