Szia Kisbohócom!
Jól van a K7 -es cimbi, csak túl mélyre engedtem a nyelvem, azt most rakják össze a balesetin! ,
Hiába na! van még mit tanulnom tőletek, még túl dúrva vagyok! (és szemét! )
Én azt mondom, hogy sikeresebb leszel, ha nem pályaidommal hírdeted......
Ha valaki ismer az elhiszi, hogy 5-ször voltál pályán, de egy ismeretlen nem fogja elhinni, hogy 5pályázásért dobtál rá egy full pályaidomot....
Ez mondjuk csak az én meglátásom, vevő szemmel....
Te tudod....
Melótól függ sajna, elvileg kedden szabad vagyok de ez majd csak hétfőn lesz biztos, mert bármikor behívhatnak melóba....hétfőn többet tudok mondani....
És légy óvatos a kerózással, ne akarj egyből tudni, csak szépen emelgezsd és ahogy érzed úgy feszegesd a határokat......ja és forgalom mentes helyen.....
HÁTSÓ FÉK JÓ BARÁT A BAJBAN....
1 dolgot meg kell kérdezzek: Belegondoltál már abba hogy a gixxer váza le van könnyítve, főleg a 600-asé? Tulajdonképp nyakba simán el tud törni egy nagyobb erőbehatáskor..Ezért szoktak inkább régebbi gépeket stuntra alakítani, azokba még van anyag.. De csak ez egy kérdés volt..
Ezért lehet ez a 47 egy arany- középút...
Mindig tanul az ember... Köszi
Áll még a jövő heti cirkálás? na mert h. gondolom valamennyire lecsökken a forgalom 6-7 felé hétköznap Pesten...
Hát figyu, ha pár foggal növeled a hátsót és az elsőt meg csökkented, akkor tutira, hogy jobb lesz a kerekezés a géppel, de szerintem ez csak 1-2-ben jó, mert 3.ban már nem hiszem, hogy feljönne gázra.
Az enyém is feljön gázra 1-ben, de csak ilyen 9-10ezernél, ott viszont már nagy a tempó....
A STUNTNÁL pedig lassan is kell kerekezni....erre jó az 50 lánckerék, mert már alacsony fordulaton is van erő....szinte áló helyzetben feláll ha kell.....
De utcán az 50-es lánckerék már elég furi....jóval kevesebb lesz a max. seb. és elég rendesen kell használni a váltót, hogy haladjál és ne ágaskodjon folyamatosan....
De 50-sel gázra 2 - 3 ban keréken van nem?
Nekem azt tanácsolták, hogy hátra 45 helyett 47 előre meg kettő foggal kisebb lánckereket.... Vagy csak hátra nagyobbat. a lényeg h. gázre 2-3 ba keréken legyen és bírja tartani is...
Igen, asszem 45-ös.....60-asat akartam hátra rendelni de segítőm Mikeboy az 50-est javasolta kezdésnek, mert a 60-assal azt mondta, hogy még 6.ban is tudja a kereket....
Na ma reggel majdnem megvolt az első perecem, hála az égnek a lábam kibekkelte....pedig a Dunlop gummák eddig úgy tapadtak, hogy még a motoron burnout is nehezen ment.....de hát ma reggel kicsit hüvi volt.... ...a qrva parkolóház fel van hordva olajos, nyálkás valamivel és az első kerék elvesztette a ragaszkodási kényszerét az aszfalttal egy balos kanyarban a reiteren.
Épp hogy lábbal visszalöktem.....nem lett volna csak csúszás, de ki a fa..nak hiányzik az is....de inkább a lábam hagyom alatta, az begyógyul...
Hát stuntolnék én már, de még nincs kész a gép rá.....Bár a kerekezés már kezd elég jól menni még ezzel kicsi gyári áttételel is...
Már 10-ből 8-szor feljön szépen és le is, csak az a gáz, hogy csak kigyorsítással tudom még fenttartani....
Majd ha megjön az 50fogas lánckerék hátra.....
Jól van a K7 -es cimbi, csak túl mélyre engedtem a nyelvem,
Hiába na! van még mit tanulnom tőletek,