A xenon úgy pottyant az ölembe, haver eladta az autóját és nem adta oda hozzá, így pár segítséget honorálva nekem adta. Tegnap délután pikk-pakk bekötöttem, nem volt nagy wasistdas.
A gumma teljesen új, még nem volt felszerelve.
Az a baj hogy nem érted A középdobot ha leszeded, akkor lesz egy kb 30 cm-es üres helyed alul. Utána jön a k8-as jardine. Ez a helyet csak összekötőcsővel tudod megoldani, de pont szar lesz, mert jön a leömlő, jön az összekötő, aztán jön a k8 jardine. Szóval össze vissza kell majd trükközni meg hegeszteni hogy jó legyen. Ráadásul olyan összekötőt kell majd csinálni, ami egyik vége x átmérőjű, másik vége y. Mivel a jardine-nak fix átmérő kell hogy rá tudd dugni.Plusz úgy fog kinézni hogy jön egy összekötő cső alulról, ami valamilyen színű, és utána rádugod a jardine-t ami más színű lesz..
K7-es jardine-al meg csak egyszerűen ledobod a középdobot, és rádugod. Semmi plusz toldalék meg összekötő nem kell.
Hidd el, én már eléggé körüljártam a témát, túl vagyok már sokmindenen.. Csak jótanácsként írom, mert sajna az olcsóbbik megoldásból lesz a drágább és csúnyább....
Jó reggelt "fényezőtársak" !
Domino, ha ledobod a katalizátort, akkor hova fogod rakni azt a kis csövet?
Most nem vágom a dolgot.....a K7-re való GP1-et a középdobbal együtt adják, de a K8-hoz csak egy ekkora kis csövet adnak?
De az áruk gondolom különbözik és nem kérnek el ezért a kis csőért annyit, mint a K7-esre valóért......
A k7-re valót meg se néztem, szeretem az adott évjáratra való dolgokat. Ezt még talán én is fel tudom rakni. A középdobot amúgyis ledobom, sz'al repedtfazék csak nem lesz.
jól elbasztad..az csak 1 darab cső, amit a középdobra dugsz rá. Ergo a szarnak adsz egy pofot..pont olyan mintha simán lehúznád a végdobot, repedtfazék hangja lesz. A K7-hez való a jó mert ahhoz van középdob is, k8-ról leugrik a középdob is így és fain hangja lenne..
Szia,
Te honnan tudod hogy hangyászorr tanga? Eddig azt hittem hogy csak a beavatottak tudják... Jó étvágyat a regeli gabonapehelyhez meg a 0,1-s eperizesítésű joghurthoz.
Ha valakit érdekelne, van zsír új Conti Sport Attack 55e Ft/garnitúra.
Tegnap délután sikerült befabrikálni a xenont, hát mit ne mondjak, de ég és föld a különbség.
lesz egy összekötő cső arra megy majd rá a GP1. Gyakorlatilag nyitott lesz az egész. Az ára igen baráti volt.
A xenon úgy pottyant az ölembe, haver eladta az autóját és nem adta oda hozzá, így pár segítséget honorálva nekem adta. Tegnap délután pikk-pakk bekötöttem, nem volt nagy wasistdas.
A gumma teljesen új, még nem volt felszerelve.
http://www.youtube.com/watch?v...
K7-es jardine-al meg csak egyszerűen ledobod a középdobot, és rádugod. Semmi plusz toldalék meg összekötő nem kell.
Hidd el, én már eléggé körüljártam a témát, túl vagyok már sokmindenen.. Csak jótanácsként írom, mert sajna az olcsóbbik megoldásból lesz a drágább és csúnyább....
Domino, ha ledobod a katalizátort, akkor hova fogod rakni azt a kis csövet?
Most nem vágom a dolgot.....a K7-re való GP1-et a középdobbal együtt adják, de a K8-hoz csak egy ekkora kis csövet adnak?
De az áruk gondolom különbözik és nem kérnek el ezért a kis csőért annyit, mint a K7-esre valóért......
Te honnan tudod hogy hangyászorr tanga?
Ha valakit érdekelne, van zsír új Conti Sport Attack 55e Ft/garnitúra.
Tegnap délután sikerült befabrikálni a xenont, hát mit ne mondjak, de ég és föld a különbség.