Köszi Tutis.....természetesen igazad van és fullra egyetértek veled.....és ezt is intézem, de már említettem ,hogy még "nem akarok a jövő évi Stunt VB-n indulni" , tehát nem hajt a tatár....egyenlőre kész lessz kívülről és azután pedig belülről.
Természetesen addig SEMMI GYAKORLÁS VELE , csakis utcai motorozás mint eddig!
De lehet, hogy rád hallgatok és veszek egy régi gépet.....AGYALOK...
BAKKER....ELKÉSEK.....ÁHHHHH...
.
Ez viszont így igaz barátom, ahogy írod....
Ha elkezded félteni a VAS-at, akkor nem mered feszegetnia határokat.....
Már ezt most tapasztalom egykerónál.....amint gyergya állásba kezd álni, már el is eresztem lefelé.....
HÁT TÉNYLEG FÉLTEM NAGYON.....FŐLEG, MOST HOGY MÉG BUKÓGOMBA SINCS MÉG RAJTA......
Pedig tudom, hogy ez a dolog márpedig pereccel jár AKÁRMILYEN LASSAN ÉS ÓVATOSAN CSINÁLOD.....
Csak nehogy haragudjon a gixim érte....
az a baj hogy pont a lényeget hagyod figyelmen kívül. Ahhoz hogy elkezd átalakítani a motort, a legelső dolog az olajteknő kiegészítése. Ha ez nincs meg, innentől kezdve csak ölöd a vasat. Lehet bármilyen fasza kormányod meg lánckereked, olajnyomást meg kell oldani, + a hűtést is..
Én már csak reménykedem, hogy nem kell az ilyesmihez a Gixernél hozzányúlni....
Na várom az egyéb tanácsokat és hozzászólásokat, tapasztalatokat mindenkitől ha van.
Most viszont indulok a kollégákkal BOWLINGOZNI.....
És ami a legjobb, hogy......INGYEN VAN A SÖR IS..........VÉGIG.....
Este majd leszek.....
Jó motorozást mindnekinek.....szép idő van.....de VIGYÁZZATOK MAGATOKRA!
Kaposújlakon volt 2kilóért stuntmoci, szerintem is jobban jársz ha veszel egy olyat és azt nem kell sajnálnod. Amint elkezded sajnálni a vasat tuti nem mersz dolgokat megtanulni, mert nem érzed meg a határokat.
Nekem az S-es csutkakormányos SV-n minden kábelt hosszítani kell a gsxr-t annyira nem ismerem bár nem hinném hogy sok kanócot hagynának a japok hozzá.Nekem a kuplung egy egész lapos kormánnyal és kiemelővel is a végén van ha 3 cm el magasabb már feszült volna.A féket husszabra hagytam hátha öregszem és emelni kell de akkor hosszítani kell a kuplungon a két kapcsolóhoz vezető kábelen is nyujtottam 10 cm.
Nem szép de így sikerült nekem.
Köszi Zoli neked is az utánajárást és a tanácsokat.
Figyi én már utánnaolvastam, valaki már átépített egy ilyen gixert és azt mondta, hogy minden kábel, bovden elég hosszú a széles kormányhoz...... Na akkor most mi van? Sokan emlegetik nekem ezt a bovden és kábel hosszabításos dolgot.... Most akkor kamu, hogy elég hosszúak?
Pfúúúhhh.....kezdenek nőni és szaporodni a költségek.....
Ja és mi a helyzet a karokkal? Én még igaz, hogy nem stuntoltam, de már nagyon sokat láttam profikat élőben esni is.....le tud törni egy rövid kar is? Esésnél a bukókeret ér le és a széles kormány vége.....hogy törik le a rövid kuplunk, vagy fékkar? Vagy tud úgy fordulni a kormány, hogy az ér le?
Kis átalakítást akartam végezni a VAS-on pár 10ezerből.......és erre meg annyi mindent hallok, hogy meg kell csinálni.....hogy már a végét sem látom......
A fék az nem olyan vészes árban.A gyári szerelt az tényleg drága de a dunakeszin lévő héfal kft nél olcsóbban megvan.Lekapod elviszed és megmondod mennyivel hosszabbra kéred és próbázva legyártják.Egy elsőfék csere így 20-22 körül van.Mondanám a házi szereltet de attól mindenki fázik így azt nem ajánlom bár nekem semmi gondom nincs vele.Viszont a hátsó fék balra kormányhoz vezetése házilag max a csövezése mehet a munkahenger nem olcsó.És én mind a kuplung mind fékkarnak valami felhajlós crossos kart raknék fel hogy ne kelljen cserélni minden borulásnál.
Tutis és Oszi!
Köszi szépen az utánajárásotokat a dolgoknak.... Nagyban elgondolkoztam azokon amiket mondtato és tanácsoltok és lehet meg is fogadom és inkább veszeke valami régi VAS-at.
Bár ettől függetlenül nekem bejön a STUNT kinézet még ha csak utcára használnám akkor is.
Valóban költséges móka ha nincs segítsége és ismerettsége.
Tutis azért amiket írtál árakat abból nagyban lehet faragni még, mert azok olyan árak, hogy bemész a boltba és megveszed.
Nadebár ha valakiben van némi kis talpraesettség és némi zserelős tudás, akkor ezeket meg lehet oldani olcsóbban is, viszont abban igazad van, hogy vannak dolgok, amiket muszáj megvenni horribilis áron esetleg.
Bukókeretet miért nem lehet házilag megcsinálni.... otthon minden adott, eszterga gép, csőhajlító, diszu heggesztés...stb. csak anyagot kell beszerezni.
Viszont nem is egyszerre akarok mindent átalakítani, mert az húzós ár.
Egyenlőre csak a kormány, tárcsa hátra, kilépő, bukókeret, bukógombák. Majd esetleg azután a többi!
De most elgondolkoztattatok a témán rendese azért!
De köszi tényleg, jó ha segítséget kap az ember.....főleg a jószándékú a segítség és tanács.
ja és mégvalami: felejtsd el azt a baromságot hogy majd perecmentesen meg fogsz tanulni kerózni meg stopizni..ilyen csak a mesében létezik. viszont egy kisebb perecnél is vehetsz új alkatrészeket (fékkar,kormány, stb.)
csatlakoznék az előttem szólóhoz. a legalapvetőbb amit meg kell csinálnod, az olajteknő átalakítása..namármost innentől kezdve ha át van alakítva, akkor aprópénzért fogod tudni később eladni a motort, senki nem veszt stuntgépet. legalábbis nagyon ritka aki gixxert akar venni és olya vesz ami stuntgép volt...ami nem szalon állapot az sajna nem eladható...
következő: bukócső mindenhova. még ha magad is csinálod, amit kötve hiszek hogy legyártasz magadnak bukócsöveket, ez is egy kisebb vagyon. mondjuk a becsövezés és gombázás kb 100ezer.
hátsó fogaskerék, első fogaskerék, fékrendszer módosítása: fém fékcső mindenhova, a gyári rövid a kormányhoz. kis fékkarok, hátsó fék kivezetve előre - megint egy százast rá kell dobni..
kormány és villahíd: 50 alatt nemigen úszod meg.
hátsó segédvázat ki kell cserélni egy nehezebbre, és ráhegeszteni kilépőt: plusz 50-es.
szóval ott tartunk hogy cirka 3-400 ezret rávertél a motorra hogy gondmentes stuntgép legyen, viszont a 2,5 millás motorértékből csináltál egy kb 700ezres motorértéket..hidd el, csakis olyanok csinálnak új motorból stuntgépet, akik támogatott stuntosok, ingyen kapják a motort...
sokkal jobban jársz ha gyűjtesz kicsit, veszel egy régebbi motort, és azon farigcsálsz. azt még forgalomba se kell tenni, határba kimész és stuntolhatsz...
Hát cimbi, akkor nyúlj a zsebedbe!
Az amúgy nem STUNT kormány, hanem sima túrakormány, vagy krossz kormányt is szoktak belerakni.
Aztán pár okosság amit megtudtam:
Kapásból vegyél még 1 hűtőventilátort a hűtődre, és kössél rá direktbe egy kézi kapcsolót, a hátsóféket vezesd fel a kormányra is, aztán az olajzási rendszerét is módosítani kell a blokknak, mert kinyírod(én olajnyomásmérőt is raknék rá), előre soft pályagumi, hátra jó nagy lánckerék, jah és bukócső minden mennyiségben, meg hátra sem árt a taposó, ha túlhúznád. Hirtelen ennyi jutott az eszembe.
ilyet használtam, csak nem ért sokat mert nekem ledobálta ilyen kis csomókban. Most a MOL láncspray-t használom ami lényegesen jobban tapad a láncra...
szerintetek cseréljem?
Ezért kell! Meg még....stb...
Természetesen addig SEMMI GYAKORLÁS VELE
De lehet, hogy rád hallgatok és veszek egy régi gépet.....AGYALOK...
BAKKER....ELKÉSEK.....ÁHHHHH...
.
Ha elkezded félteni a VAS-at, akkor nem mered feszegetnia határokat.....
Már ezt most tapasztalom egykerónál.....amint gyergya állásba kezd álni, már el is eresztem lefelé.....
HÁT TÉNYLEG FÉLTEM NAGYON.....FŐLEG, MOST HOGY MÉG BUKÓGOMBA SINCS MÉG RAJTA......
Pedig tudom, hogy ez a dolog márpedig pereccel jár AKÁRMILYEN LASSAN ÉS ÓVATOSAN CSINÁLOD.....
Csak nehogy haragudjon a gixim érte....
Na várom az egyéb tanácsokat és hozzászólásokat, tapasztalatokat mindenkitől ha van.
Most viszont indulok a kollégákkal BOWLINGOZNI.....
És ami a legjobb, hogy......INGYEN VAN A SÖR IS..........VÉGIG.....
Este majd leszek.....
Jó motorozást mindnekinek.....szép idő van.....de VIGYÁZZATOK MAGATOKRA!
Nem szép de így sikerült nekem.
Figyi én már utánnaolvastam, valaki már átépített egy ilyen gixert és azt mondta, hogy minden kábel, bovden elég hosszú a széles kormányhoz......
Pfúúúhhh.....kezdenek nőni és szaporodni a költségek.....
Ja és mi a helyzet a karokkal? Én még igaz, hogy nem stuntoltam, de már nagyon sokat láttam profikat élőben esni is.....le tud törni egy rövid kar is?
Kis átalakítást akartam végezni a VAS-on pár 10ezerből.......és erre meg annyi mindent hallok, hogy meg kell csinálni.....hogy már a végét sem látom......
Az elöbb az ölembe esett az alábbi xenon. Be lehet ezt valahogy varázsolni a K5-be?
Köszi szépen az utánajárásotokat a dolgoknak....
Bár ettől függetlenül nekem bejön a STUNT kinézet még ha csak utcára használnám akkor is.
Valóban költséges móka ha nincs segítsége és ismerettsége.
Tutis azért amiket írtál árakat abból nagyban lehet faragni még, mert azok olyan árak, hogy bemész a boltba és megveszed.
Nadebár ha valakiben van némi kis talpraesettség és némi zserelős tudás, akkor ezeket meg lehet oldani olcsóbban is, viszont abban igazad van, hogy vannak dolgok, amiket muszáj megvenni horribilis áron esetleg.
Bukókeretet miért nem lehet házilag megcsinálni....
Viszont nem is egyszerre akarok mindent átalakítani, mert az húzós ár.
Egyenlőre csak a kormány, tárcsa hátra, kilépő, bukókeret, bukógombák. Majd esetleg azután a többi!
De most elgondolkoztattatok a témán rendese azért!
De köszi tényleg, jó ha segítséget kap az ember.....főleg a jószándékú a segítség és tanács.
Köszi Tutis, Oszi és mindenki!
Fényezett már valaki plekót?
360e
ezek szinte kész stuntgépek
következő: bukócső mindenhova. még ha magad is csinálod, amit kötve hiszek hogy legyártasz magadnak bukócsöveket, ez is egy kisebb vagyon. mondjuk a becsövezés és gombázás kb 100ezer.
hátsó fogaskerék, első fogaskerék, fékrendszer módosítása: fém fékcső mindenhova, a gyári rövid a kormányhoz. kis fékkarok, hátsó fék kivezetve előre - megint egy százast rá kell dobni..
kormány és villahíd: 50 alatt nemigen úszod meg.
hátsó segédvázat ki kell cserélni egy nehezebbre, és ráhegeszteni kilépőt: plusz 50-es.
szóval ott tartunk hogy cirka 3-400 ezret rávertél a motorra hogy gondmentes stuntgép legyen, viszont a 2,5 millás motorértékből csináltál egy kb 700ezres motorértéket..hidd el, csakis olyanok csinálnak új motorból stuntgépet, akik támogatott stuntosok, ingyen kapják a motort...
sokkal jobban jársz ha gyűjtesz kicsit, veszel egy régebbi motort, és azon farigcsálsz. azt még forgalomba se kell tenni, határba kimész és stuntolhatsz...
Az amúgy nem STUNT kormány, hanem sima túrakormány, vagy krossz kormányt is szoktak belerakni.
Aztán pár okosság amit megtudtam:
Kapásból vegyél még 1 hűtőventilátort a hűtődre, és kössél rá direktbe egy kézi kapcsolót, a hátsóféket vezesd fel a kormányra is, aztán az olajzási rendszerét is módosítani kell a blokknak, mert kinyírod(én olajnyomásmérőt is raknék rá), előre soft pályagumi, hátra jó nagy lánckerék, jah és bukócső minden mennyiségben, meg hátra sem árt a taposó, ha túlhúznád. Hirtelen ennyi jutott az eszembe.
Vifil koszt egy idomszett lakkozása nálatok?