Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én azért nem megyek
mert nem az derülne ki,hogy hogy tudok,hanem az,hogy hogy nem . .
koránt sincs ennyi költsége. Egy gumi több pályanapot kibír, ráadásul azzal is fel tudsz menni ami most van rajta, egy bizonyos körideig szinte nem is érdemes ránézni milyen gumi van a motoron..
utiköltséggel együtt szerintem 20-25-ből megvan egy pályanapod, havonta 1x szerintem ki lehet bírni.. Az élmény úgyis elég egész hónapra
de amúgy tutis szavaival éljek ténleg ne nagyon akarj egykerekezni szétbaszod te is a motorodat csak:S nemcsak kuplung, hanem a blokkot is vagyis sokat ártasz neki az egykerékkel én még addig eladom ez miatt amig garanciális a motorom mert nem szeretnék sajátzsebből blokkot cserélni benne! szép volt jó volt az egykerekezés, de a következő motorommal már nem csinálom legalábbis km-en keresztül!
én mennék tutis! ott motoroznék szívem szerint, csak kurva messze van a pálya tőlem, + akkor kellene egy furgon, mindennap egy garnítúra gumi, pályadíj, útikültség stb... olyan 70-80 ezer lenne nekem egy pályanap ebből a pénzből inkább motort szeretnék cserélni! jó lenne ha én a vonzáskörzetében laknék de sajna nem a vidékieknek 3szor annyiba így sajna egy pályanap:S mondhat akárki akármit!
ha rám hallgaszt akkor szerintem ne akarj megtanulni egykerekezni, hogy tudj majd jaszkarizni vele utcán...gyertek basszus pályára, sokka. nagyobb feeling, a motorotok is inkább odavaló, ráadásul ott derül ki ki hogy tud motorozni...
engem még egyszer se vágott hátra, h kuplung nélkül 10000ezernél vettem fel! 10000ezernél egyben kb 90el megyek max. és pont , h kevésbé gyilkolom így véleményem szerint mintha kuplungal 6000ezernél venném fel mivel nekem így egy kis gázmozdulattal már fel is jön! isten őrizz h kisebb lánckereket vegyek rá, nekem a gyárival is kevés a végsebesség! Tamási-tól pár km-re lakók!
hétfőn szétlesz szedve akkor majd kiderül milyen ott belül minden és akkor eldöl, hogyan is legyen meg a szerviz:)
jaja gyorsulgattam vele és tegnap egyik rajtnál megcsúszott és most kb 6000fordulattól csúszik mint állat visszaváltásoknál is:S kuka lett teljesen:S
Ja, és a végsebességed meg lesz max, 150
Csáó GIXXXER600K7!
Szó sincs róla, hogy nem hiszem el, így már érthető, csak én erről még nem kaptam ilyen tanácsot, de elhiszem, hogy 10.000-nél már feljön.....ez nem veszélyesebb, mint kuplunggal, tehát nem tudod elmérni az erőt a gázzal, tehát nem vág nagyon így hátra?
Én 6000-nél gyakorlom felvenni kuplunggal, mert úgy gondolom, hogy 10.000-nél 1-ben már nagyon gyilkolod a motort és tépsz vagy 130-al. Én lassabban akarok megtanulni kerekezni, hogy lássanak is esetleg belőle valamit a járókelők vagy ismerősök. De tényleg nem gondoltam, hogy gázzal is lehet.
Egyébként jobb ha te is befektetsz rá és veszel egy pár fogszámmal hátra nagyobb fogaskereket és egy erősebb láncot.
Én egy 10fogszámmal nagyobbat akarok rá, azzal már lassabb tempónál és alacsonyabb fordulaton is gázra kerékre áll majd... 7000-12000 forint kb a fogaskerék, nem gáz.
Egyébként merre lax?
Kuplungtémában egy kérdés: nekem nem vészes a dolog, csak full gázon, 7 ezer felett csúszik szét 1-2 másodpercre, lehet az, hogy csak kicsit megégett, vagy felüvegesedett, és ha szétszedem, csak meg kell vmivel csiszolgatni, és nem kell újat venni?
csá...én pár hónapja csréltettem az enyémben(k5)de célszerü az egészet kompletten cserélni.....
nekem is szétment a gyorsulgatásoktol,meg a kuplungcsusztatástol,mert tetszett,hogy 4 mp alatt százzal repesztek és lenyomok minden autóst lámpátol lámpáig....
Igaz olajcserével,meg szűröcserével,meg teljes lamellacserével 70 ropi volt,de azota befejeztem az ilyen hülyeségeket...
de ahogy gondolod..én tutira kompletten cserélném,mert ha az uj gyárit gajra vágtad mostanra,akkor ha öszebarmolja valaki még ennyit sem bír majd ki....
már ne múljon azon a pár ezren....sz.tem
ha nincs rajta nyuzás sérülés sima mind a tenger..
akkor hagyjad a fémeket.......
kuplunghoz nem értek sajna Mit csináltál, gyorsulgattál hogy máris tönkrement?
cső tutis!:)
lamella cserénél a fém lamellákat is kell cserélni vagy pedig elég ha csak a parafákat cserélem ki? vagy bárki aki tudja a választ rá! 14000ezer van a motoromban és tegnap adta meg magát a kuplungom:S jövőhétre szeretném ha már készen lenne:D
szeva doki!
nagyon egyszerű a recept 1ben illetv 2ben is! Én 1-ben 10ezres fordulaton mikor megjön az erő akkor húzok egy kis gázt picit megránton az elejét és már fent is majd rakok azonnal egy 2-est nekik 140-150en körül egy hármast 180 körül egy 4-est! 2-ben úgyanígy műkődik az egykerekezés én 12-13ezeres fordulat között mikor legjobban megindul húzok egy nagygázt megrántom és már fel is jön az eleje! adatlapomon vannak videok ott is megnézheted, h csinálom, illetve ha továbbra is kételkedsz bennem akkor gyere el hozzám én megmutatom élőben, h valóban elhidd:) mert itt úgyse hiszi el senki, hogyan is motorozok, szóval ha bárki látni akarja akkor írjon és jöjjön el és megmutatom!
ok köszz
de látom így se jó ... akkor másold be: www.imet.hu
az előzőnél véletlen beleírt egy t betűt
próbáld így: IMET
köszzz csak nem tölti be . . . . .
Szeva! a olcsón akarsz tanktáskát akkor ajánlanám a www.imet.hu-t.....
Azt hiszem, hogy az Üllői út 86, vagy 87 szám alatt van üzletük és nagyon jó áraik vannak....30-40 litis 10 mágneses tanktáska 10-12 ezer forint, ami szerintem ingyen van.....máshová bemész 20-30ezret elkérnek érte a márka miatt is....
Nézzél szét megéri....
nincs véletlen valakinek egy eladó tank táskája ...?
Csáó!
Ha ezen a héten csütörtökön, vagy pénteken már bevitted a papírodat az okmányirodába, akkor jövő hét csüt, vagy péntekre meg is érkezik...
Csáó! Én mennék, de csak papírom lesz még, és ahogy hallottam nem igazán szeretik a rend őrei ha azzal vezetünk!