szerintem igen. ez egy közös test lehet tehát ez az indexeké és a féké és a lámpáé is.Így logikus szerintem.Mert öt vezeték van igaz?egy a közös test,egyik a lámpa pozitív szála, a másik a féklámpa pozitív szála,és a kettő vezeték pedig a két index vezérlő pozitív szála.De ha esetleg kaptál hozzá valami leírást azon biztos rajta van a kiosztás
Nem kell megnézni semmit a könyvben. Megcsinálod a kapcsolást, kínosan ügyelve arra, hogy a ledek egy irányban legyenek, mert csak egy áramirányban világít, ellenkezőleg nem. A piros szál a pozitív, a fekete a negatív. Kicsavarod az index izzót, kiszeded a besejét a foglalatnak és simán rácsavarod. Persze előtte próba, melyik polaritás a helyes, hogy világítson is.
Szóval ez lenne az.Ez az ellenállás ugyan az mint amit a srác belinkelt,rajta vannak az értékei is ilyet rendelj.forrassz rá így két vezetéket.A motorból mindegyik indexhez 2 vezeték jön.Tehát jobb és bal oldalra is 2-2Az egyik a negatív vagy test.a másik ami az index reléböl jön az villogtatja.kösd rá a bemenetre ezt a két vezetéket.A kimenetre pedig azt a vezetéket ami a lámpából jön.a másik oldalra pedig a testet kell kötni.Nézd meg a service manualba hogy milyen színű a pozitív szál,és arra az oldalra kösd a lámpából jövő vezetéket is.A másik vezetéket a testet valószínű hogy a 3-as csatlakozó egyik vezetékére kell kötni mert szerintem egyik a test a másik a lámpa pozitív szála a harmadik pedig a féklámpa pozitív szála
Késő van már nekem ehhez. Meg láttam valahol olyat, aminek villogott a bal fele pirosan, ha balra nyomta az indexet stb. Asszem vmi netes shopban. Nagyon zsír lesz amúgy.
És akkor ez a csati a gyárira meg rá ugye?