Akkor jó a visszaváltás ha 3-as fokozatba 6000 fordulat alatt van úgy vissza lehet zökkenőmentesen váltani. Viszont ekkor nincs elég nyomaték és teljesítmény kigyorsításon. Akkor lenne jó ha folyamatosan 8-9000 fordulatról tudnék gyorsítani.
megfelelő időben dobd vissza kettőbe. Ha erre ügyelsz nincs gond..Megszokás kérdése. Nekem a GSR-el sose volt elpattogás, pedig küldtem neki rendesen és abba se volt csúszókuplung.
Az én gépemen ha a kettesnél elbaltázod a gázfröccsöt akkor büntet rendesen: full beáll a hátsó kerék és legalább 10 x fel le pattog a hátsó kerék, és mindezeken felül még meg is akarja előzni az elsőt.
Nekem az előző K6-on is ugyanúgy beszitált (kéri a gázfröccsöt mindenképpen) pedig van csúszókuplung de inkább finom "úszásnak" mondanám jól kontrollálhatóan
Hát igen azt használom is, de azért 10-ből egyszer biztos elrontom, és akkor jön a lambada . Egyébbként 3-as fokozatig nincs semmi gond, azután jönnek a problémák a 2-es és az 1-es.
Biztos nem kevered össze másikkal? Ez nem jó hír.Mert én is régóta nézem a használtautón a gépeket és nekem nem ismerős, pedig van egy jó pár amit több mint 1 éve árulnak
Csak azért kérdeztem, mert pályán féktávokon visszaváltásoknál elég mókás dolgokat szokott csinálni a gép, a beálló hátsó kerék miatt. Mondjuk kívülről biztos jól néz ki, viszont a biztonságérzetemet nem nagyon növeli.
Az lehetséges hogy tegnap téged láttalak Madocsán?
Balatonnal mi lesz v. másfele?