Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva Gixxxer600K7!

Az lehetséges hogy tegnap téged láttalak Madocsán?
Balatonnal mi lesz v. másfele?
Hát én szerintem tavaly év végére emlékszek.
Dehogynem. 2 -ben 8000 kell 3-ban 9000 4-ben 10000 5 és 6-ban 11000. Kb így optimális a teljesítményleadás.
tutis

Ez mikor volt,
hát de ha 3-asba 6000 felett vagy akkor nem is kell visszagangolnod mert 6000 fölött vagy
Akkor jó a visszaváltás ha 3-as fokozatba 6000 fordulat alatt van úgy vissza lehet zökkenőmentesen váltani. Viszont ekkor nincs elég nyomaték és teljesítmény kigyorsításon. Akkor lenne jó ha folyamatosan 8-9000 fordulatról tudnék gyorsítani.
megfelelő időben dobd vissza kettőbe. Ha erre ügyelsz nincs gond..Megszokás kérdése. Nekem a GSR-el sose volt elpattogás, pedig küldtem neki rendesen és abba se volt csúszókuplung.
Igen, ez a veszélyes Gyorsan lehet nagyot esni
Az én gépemen ha a kettesnél elbaltázod a gázfröccsöt akkor büntet rendesen: full beáll a hátsó kerék és legalább 10 x fel le pattog a hátsó kerék, és mindezeken felül még meg is akarja előzni az elsőt.
Megnézem a gépet, az érdekel h nincs-e rajta visszatekerve az óra mert amúgy nem sok baja lehet 11000km alatt (illetve lehet sok de az nem szokványos)
Nekem az előző K6-on is ugyanúgy beszitált (kéri a gázfröccsöt mindenképpen) pedig van csúszókuplung de inkább finom "úszásnak" mondanám jól kontrollálhatóan
Hát igen azt használom is, de azért 10-ből egyszer biztos elrontom, és akkor jön a lambada . Egyébbként 3-as fokozatig nincs semmi gond, azután jönnek a problémák a 2-es és az 1-es.
gázfröccs a megoldás
itt hírdette sokáig a srác. De lehet már 1 tulajváltás volt.
Nekem azt mondta a gyerek h idén vette csak meg van szorulva és el kell adnia....

Mindegy a mese nem érdekes, ma megnézem kíváncsi leszek...
Lehet lecserélték a képeket
Biztos nem kevered össze másikkal? Ez nem jó hír.Mert én is régóta nézem a használtautón a gépeket és nekem nem ismerős, pedig van egy jó pár amit több mint 1 éve árulnak
Csak azért kérdeztem, mert pályán féktávokon visszaváltásoknál elég mókás dolgokat szokott csinálni a gép, a beálló hátsó kerék miatt. Mondjuk kívülről biztos jól néz ki, viszont a biztonságérzetemet nem nagyon növeli.
Szerintem is
Ezt a motort tavaly augusztus óta hirdetik, csak hogy tudd. és azt hiszem 1.399.000 Ft is volt az ára.
Akkor azt biztos nem lehet az enyémbe belerakni!
Sztem K6-tól
Tutis kolléga!
Esetleg meg tudod nekem mondani, (te vágod az ilyen dolgokat)hogy a 750-s gixereken melyik évjárattól van csúszó kuplung?
Azért kérdeztem mert ma megyek megnézni egy mocit!
Szerintetek?
http://www.hasznaltauto.hu/3037188
_suzuki_gsxr_2006
msn-en hat után tudunk kommunikálni.