kell egy ilyen, ami szvsz nem túl drága http://www.ebay.co.uk/itm/120790267760
vagy megfarigcsálod 32-es dugókulcsból, ami tökölős, és kérdéses a végeredmény, nem mellékesen egy jobb fajta, ami kellően vastag 3-4e körül mozog. nem spórolsz rajta annyit, mint amennyit a tököléssel vesztesz. plusz fog kelleni egy 24-es metrikus csavar 2 anyával. annak pont akkora a feje, amekkora imbusz a keresztül menő tengelybe kéne (pivot shaft, passz magyarul) ellentartani.
a gyári suzuki 30e felett van, így harmadáron megúszod, és bármikor kéznél van.
Elképzelhető, ennyire nem vagyok szakavatott a témában. Viszont el tudom képzelni hogy egy gyengélkedő aksi ekkora galibát okoz.
lényeg hogy már működik a gép
Hello, simán csinálj vagy csináltass egy 32es 1/2colos dugó kulcsból. Egyszerűbb mint a gyárit megvenni(elég drága). A Hayness szerelési könyvek is ezt tanácsolják.
Sziasztok!
Nincs valakinek a hátsó lengőkar csavarjaihoz szerszámja?
Budapesten vagy környékén.
Szeretném újra zsírozni a lengőkart az új paripán.
Esetleg jövőhét szombatra kölcsön tudná-e adni pár sörért cserébe?:)
Üdv!
Hát nem tudom Norbi.. :/ Első indításnál volt 1 pukk, már el is hoztam szervizből, működik, az összes gyertyát kikellet cserélni, lehetséges hogy az első indításnál nem volt elég kraft az akksiban, befecskendzés ment aztán szikrára már nem volt, ez kinyirhatta őket?
Akkor cseréld le a szervizesed. Mi az hogy ilyen hidegben előfordulhat hogy nem indul? Csessze már meg ez egy modern motor.....enyém is zárt garázsban pihen,ami nem fűtött emelőn, letakarva stb, de akár milyen hideg is van aksi bele és pöcc indul....
Semmit, csak teker az önindító :D Ma voltam szervizben, azt mondta a szaki simán előfordulhat hogy ilyen hidegekbe nem indul, most bent lesz melegen pár napot aztán kiderül.
Sziasztok , ötleteket várnék miért nem indul, k4 600, tökéletes állapotban elrakva szezon után, utoljára decemberben indítottam hidegek előtt, garázs sajnos nem fűtött, aksi tele, gyertyákban 5k km, tank tele 100as benyával.. Vlk esetleg ?:))
Sziasztok!
Segítsetek már ki, a gsxr-nél a tanknak nincs külső műanyag borítása mint az RR-nél? Motorvásárlás előtt vagyok, a későbbiekben tervezném a pályára is kijutást,viszont az nem lett világos hogy ha pályaidomot vennék a motorra, a gyári védelmére vennem kell másik tankot vagy az itt lévő pályázók hogy csinálják?
Sziasztok!
Eladó K6-ost keresnék utcai és pályahasználatra a Busám mellé. Ha valaki tervezi hogy eladná a gépét, ne tartsa magában hanem dobjon egy üzenetet!
Köszi előre is!
igen a pályaidom játszik mindenképpen ez természetes nincs is a motoron más módosítás a fékcsövön, illetve idomon kívül.
láncszett meg úgyis kell illetve fékbetét is de valami jobb mint a gyári mert az 4 kör után melegszik el 2.15 ös idő alatt.
köszi a válaszokat rákérdezek még a pályamotor topic-ban hátha..
köszi a választ.
itt a tél szóval barkácsolok inkább. Beviszem majd melóba és ott kimaratom a kis körmöket. Ha nem jó, jöhet az ebayról.
üdv!