Sziasztok!
Nincs véletlenül elfekvőbe vagy eladóba egy gixxer 600 k2re komplett Yoshimura rendszere?!
Vagy esetleg valaki nem tudná nekem megsúgni honnan tudnék beszerezni?
Nem mondtam, hogy nem szeretem ha pörgetni kell. Kissé félreértettél de sebaj. Mindig vannak előnyök meg hátrányok. De amikor ketten megyünk, és ez gyakran van, akkor nekem is és az utasnak is nagyon szar, hogy ránt össze vissza. Ha egyedül vagyok éppen ez a jó.
6kiloban pont azt elvezem hogy forog mint a kurvaanyja, mi avval a problem? a 3at vissza csutka se problema, neha vissza kell rugni, hogy szaladjon a paripa, de ezt sose tudom megerteni, hogy azert vegyek nagyobbat mert lusta vagyok forgatni/visszavaltani. no mind1
Rendben. Ha lesz kerdesem felteszem.
Tavasz ota nezem a motorokat. Egy fz6 osom volt, ezt most eladtam. Én is ezeket neztem. A 600 rr felmerult de nem nyujtana sokkal tobbet mint a yamaha. A 600 assal es ugy altalaban ezzel a kategoriaval az volt a bajom hogy allandoan porgetni kellett. Elozeshez mindig 3 at vissza meg 10000 fordulat. Ezert picit feljebb de nem 1000 es. Nekem az sok. Nem palyazom nem is fogok szoval sok. Igy a ketto kozott maradt a 750 szamomra tokeletes. Neztem a k4-5 ot de az nagy es picit bunfordi ha erted mire gondolok. Viszont a k6 az gyonyoru szamomra. Lenyeg a lenyeg, hogy igy szukult a kereses erre a motorra:)
Hi!
Örülök ha hasznos volt mivel írtad hogy az alap dolgokat vágod így azt kihagytam, ha van kérdésed tedd fel nyugodtan ha tudok segítek.
Miért szűkíted be ennyire Gsx-r 750-re?
A 600 vagy 1000 ccm nem jöhet szóba? Esetleg Honda CBR 600 RR?
Én ezeket figyeltem elsődlegesen eléggé hasonló motorok.
Honda lett volna a cél de azt sajnos nem találtam megfelelőt, viszont egyáltalán nem bánom :)
Köszönöm szépen a válaszod!
Nagyon hasznos.
Az a gondom, hogy 750es kevés van amit hirdetnek az olyan is. Ami pedig jo lehet az meg nagyon drága.
Grat a motorodhoz. Remélem hamarosoan én is csatlakozhatom a gsxr esek táborába.
Kb 1 hónapja vettem K7 600-at ami majdnem ugyanaz.
Az én tapasztalataim alapján nem lesz rá szükséged, hogy nagyon vajákold a motort :) mert a piacon lévők nagy része annyira gáz állapotban van hogy még nekem is szemet szúrt pedig totál kezdő vagyok. A normálisabbak közül meg a tulajjal való beszélgetés alapján bőven le lehet szűrni, hogy mi az állás. Ahol jön a terelés, meg a nem tudom mit mikor cseréltem rajta azt hagyhatod a fenébe :)
Visszahívás volt mindkét modellnél a főfékhenger esetleges rozsdásodása miatt ezt célszerű megkérdezni, hogy megcsinálták e. A szervizkönyvben a legutolsó oldalon benne kell lennie a bejegyzésnek ha megcsinálták. Nem túl veszélyes probléma egyébként de sokat elárul a tulajról ha egy ingyenes visszahívásra nem volt képes elvinni a gépet..
Ha nincs bejegyzés akkor az alvázszám alapján márkakereskedésben meg tudják mondani, hogy azt amit kinéztél érinti e vagy sem.
Tipushiba csak a feszültségszabályzó ami néha viszi magával a generátort más nincs. Nem rég voltam márkaszervizbe átvizsgáláson ahol megtudtam hogy egyes modelleknél erre is van visszahívás az alvázszám alapján szintén meg tudják mondani, hogy amit kinéztél érintett e.
Kérdeztem szervizest, hogy miből lehet esetleg észrevenni ha rossz és cserélni kell azt mondta, hogy sajna semmiből egyszer csak elszáll és nem indul a motor, azt mondta még, hogy volt akinél nehezebben indult közvetlen előtte de nem minden esetben. Szóval ez egy kicsit orosz rulett :)
Alapjáraton főleg hidegen elég szar "csörgős" hangja van ez ne tévesszen meg, az alapjáratnak 1200-1400 körül kell lennie.
Én ezek valamint egy sima napi ellenőrzés alapján válogattam és eddig azt mondom bejött.
Sok sikert a vásárláshoz.
Szia!
Köszi a jókívánságokat. Sorry hogy csak most válaszolok nem nagyon jártam erre még próbáltam a legtöbbet kihozni ebből a szezonból.
Dobok fel pár nem túl jó képet a mociról a profilomra ott meg tudod nézni.
2008-as de K7 600.
Jövőre majd egy első fékbetétet és gumikat kell cserélnem minden más rendben.
Ezekkel kapcsolatban mik a tapasztalatok normál használatra (kis túra, város) kinek mi vált be?
Sziasztok Srácok!
Tapasztalataitokat és tanácsaitokat szeretném kérni.
Kiszemeltem magamnak a k6-7 750-es gsx-r-t.
Mire figyeljek a vásárlás során?
Alap dolgok megvannak.
A generátort és a feszültségszabályzót, hogy tudom leellenőrizni?
Sokan írják, hogy hajlamos leégni.
Ha az akksin mérem mekkora feszültségeket kell kapjak milyen fordulatokon?
Köszi!
Tulajdonképp bereggelsz a Lang-hoz.Rögtön hozzádvágnak 30% akciót és így berendelve egy Brembo SA-t simán ötrugóval olcsóbb lesz a 20e környéki EBC HH-nál.
Naggyából.
Egy hete virít az új a motorban,igaz nem gsxr tehát a pontos árakat nézd át a Lang honlapján.
Szia! Nekem a 600ason utcára teljesen jól bevált az EBC HH betétje, árban is viszonylag elfogatható (ha jól emlékszem 12e körül volt oldalanként). http://ebcbrakes.hu/
Sziasztok, van egy K2-es gsx-r 600-asom. Cserélnem kell rajta fékbetéteket, valami tanácsot tudtok adni milyet vegyek bele? és itt vagyok jelenleg Budapesten, merre találok értelmes áron betétet. Köszike előre is. Széles utat nektek :)
Udv,szeretnek erdeklodni tudja e valaki az okat hogy 1 es ben indulasnal hiaba 2000 rol indulok pl kicsit lehorog a gep,aztan ha tartom a gazt felveszi a fordulatot es minden rendben tobbi sebessegnel mar nincs hiba!srad 600 rol van szo 99 es!
na, sikerult egy szigetkerulo tura kereteben csuszni egy lazat. Asszem en ugy szulettem, hogy elobb tanultam meg motorokkal bowlingozni, mint jarni :D
Az R&G nevu bukogombaknak hala semmi, letort gyari labtarto, par karc itt ott.
A story: a 400.km kornyeken egy billencset eloztunk, viszont nem neztem az enyhen balos es felfele ives utszakaszba bele, plusz 100 kornyeken mar gyorsan porognek az esemenyek. Igy elozes kozben vettem eszre hogy a haverom mar csak gurul, elotte megy egy kisautos epp a keresztezodesben var. Elso fekkel kezdtem, egybol meg is csusszant a gumi kozepen erore. Hoppa, ez nem jo. Ugyhogy gyorsan elenged, kozben a motor meg jo 60 korul gurul, kozeledeknek az elottem levok. Megint rafogtam, hatha lassul es csak nem, plusz idegessegemben tultoltam, igy szepen ledoltunk oldalra, levettem testtel, en a seggemen, a motor az oldalan. Majd a jobb oldalt talalhato savelvalaszto sziget elotti felfestesen elforgott, h a hatso idom is kaphasson egy puszit a szigettol :D
Haver sokkot kapott , mikor latta, h a motorom elozi nelkulem. Billencses is megallt, egybol kaosz lett a kozepes keresztezodesben. En felpattantam, latom vmi kifolyt. Egybol piros gomb, felallitas. Letort labtarto...Zannyat...Idegessebenben nem tudom uresbe rakni, aztan csak beroffen. Benzint folyt ki, mindenhol szaraz a motor. Huhhh...
Utolag lattam, hogy fasz voltam, boven lett volna hely (30-40m) biztosan, h lelassuljak a csuszashataron. Es valaszhattam volna a szembesavot, amely boven nagyon szeles volt ahhoz, h kiguruljam.
Szoval, tudni kell jo dontest hozni megha mar faradtabb is vagy.
Aztan ugy dontottunk, h nem hagyjuk 2/3nal abba a turat, es letort labtartoval meg 200km kerult a vasba.
maga a tura elkepeszto volt, ujra nekifutnek. Foleg az eszaki part ures, lapos, tapados utjai 150km/h kanyarokkal...Balrol a zold hegyoldalak, fura hegyormok, jobbrol meg a sziklas tengerpart!
Szia Oszi!
Megmondom őszintén még nem láttam sajna de majd kiderítem, hogy milyen. 2004-2005-ös a gép, hasonló mint a tied csak kisebb.
Gondoltam hogy nem recsegnek, de tudod így könnyebb eladni..............................
Holnap megírom miféle, előre is köszi a segítséget.
Szia,
Nagyon helyes, h megnézted. Akkor biztos csak olyan lehet mint a pályás vázvédő.
Akkor gratulálok. Sok balesetmentes km-t.
Egy pár képet lökjél majd a gépről.
Jah, és Üdv közöttünk!
Segíts egy kicsit, egyik ismerősöm vett egy 600 Gixert ami a problémája 1-2 ben reccsen a váltója, kérdezi mi a baja.
Bízom benne hogy nem túl nagy mert, olaj a karnál felöntve váltóba van olaj, Kuplungcserés, vagy váltóbajos.
A régi tulaj azt mondta mindegyik ezt csinálja. Vajon ez az igazság?
Szia!
Köszi a segítséget! Azt sejtettem hogy nem gyári, az okát nem tudtam, hogy minek van ott. Nagyjából erre tippeltem én is, hogy vagy valamit el akarnak takarni vagy "védelmi célból". Igen arról a hirdetésről volt a screenshot amit linkeltél de nem azt a motort mentem megnézni hanem egy másikat amin szintén volt ilyen műanyag izé. Viszont az ülést leszedve és a tankot felhajtva le lehetett szedni ezt a két műanyagot alatta pedig nem volt sérült a váz.
Úgyhogy el is hoztam
Nincs véletlenül elfekvőbe vagy eladóba egy gixxer 600 k2re komplett Yoshimura rendszere?!
Vagy esetleg valaki nem tudná nekem megsúgni honnan tudnék beszerezni?