Supercorsákkal vettem a motort, elől 8, hátul 9 évesek voltak :D ekkor lettem biztos a km futásban
Tavasszal vagy supercorsa sp, vagy racetech rr megy majd fel, nem érdekel ha fele ennyit bír csak.
Szép, nekem kecskeméten nézett ki így kb 10 kör után. Tudom, van még 2 mili a széléig, de ez még pályafutásom elején volt
(szegény kipufogóm, itt még milyen szép volt )
Az öreg Déczi inkább crossmotorokban ász amennyire tudom. Neked olyan ember kéne aki jár ki a Hungaroringre.
Bájo ha éppen nem hajókázik: 06 30 963 90 33.
Van még egy fickó Alsónémediben de nincs meg a száma. Ő is jár ki a ringre és motorozik is.
Köszi az infókat, eléggé kielégítő volt motor ügyileg Pénzt majd utalom, remélem 1 perc alatt legépelted
Tudom h a gumim se kifejezetten pályára való, de érdekes módon más kanyarban nem volt gondom vele, pedig volt h jobban lapon volt, szinte lábtartón. De igazából kár már rajta filózni, csak szeretnék belőle tanulni, hogy máskor ne forduljon elő.
Az első majrécsíknál én is erre gondoltam, hogy emiatt lehet. Ha marad a motor (vagy ha nem marad, akkor az újat is) el akarom vinni beállíttatni. Őket találtam: http://www.ohlins.hu/?id=1&al=...
Vagy tudsz valakit akihez érdemes ilyen ügyben fordulni?
Amúgy meg a majrécsík eltűnése sima geometria kérdése. Minél orrosabb a gép annál jobban eltűnik elöl. Viszont hátul kevesebb lesz a tapadás.
Orros motor, szar futómű, sport gumi, tapasztalatlan pilóta. Kész is a high side receptje.
Egyébként a motort jóval túl lehet dönteni az utcai lábtartó határain. Pláne ha a koptatócsavarok is benne vannak.
Utána 10 perc grill.Légkeverésessel.