Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Egy nagy kérdésem lenne. K6 gsxr600 on elol eggyel kisebb fogaskerek de hatul ugyanakkora mit jelentene? Fogyasztas valtozna e? A vegsebesseg mennyit csokken? Utcara lenne igy felteve. Elore is koszonom!
Rendben, nem tudtam mennyire sürgős :) 1 hónapja még úgy volt, h akkor eladom és k7-8 ezerre cserélem, de inkább gyűjtök még tavaszig és akkor már k9től felfelé nézelődök. Sok sikert a keresgéléshez, már ránézésre is van pár lom hahu-n :)
Köszönöm szépen, hogy írtál, én még szeretnék vele idén motorozni, a közeljövőben szeretnék egy másik mocit! :)
nekem 44ezernél kellett az egész küplungot kihajitani belőle
Szia! Az enyém szezon végén, vagy legkésőbb tavasszal eladó lesz.
Köszönöm a tippet kerékcsapágyakat cseréltem mihelyst éreztem a vibrációt mert már az egyszer megszivatott hasonló miatt. Biztos hogy a blokkban van valami mert üresben is érezni mostmár. Kuplung alatt mit értesz mi halhatott meg benne? 43000km van benne még teljesen gyári mindene. Válaszod előre is köszönöm :)
ha menetközben akkor kerékcsapágy,ha állóhelyben akkor kuplung
Sziasztok!
Suzuki GSX-R 600 K6-7 sportmotort szeretnék venni! Ha valamelyikőtöknek eladó a motorja, kérem vegye fel velem a kapcsolatot a beciby@citromail.hu címen!
Nagyon szépen köszönöm előre is!
Egyet kifelejtettem. Néha (3-4000km-enként) menet közben kigyullad a fordulatszámmérőn a piros LED (ez jelezhet hőfok, olajnyomás, és befecskendezés hibát), először megijedtem, de utánaolvasva rájöttem, hogy másnál is elő szokott fordulni. Ilyenkor egy gyújtás elvétel, majd visszaadás, és nem is jelez tovább. Hiába, ez is csak egy számítógép... Aztán lehet olyankor egy kis porszem kerül a befecskendezésbe, vagy ilyesmi, lényeg, hogy nem kell betojni :)
Sziasztok!
Egy kis segítségre-ötletre lenne szükségem hátha valamelyikőtök találkozott hasonlóval.
Adott egy k5-600, a blokk remeg vibrál a fordulatszám emelkedésével, olyan 2000-es fordulattól kezd érződni egészen 8-9000-ezerig egyre erősebb utána nem erősödik de ugyan úgy remeg vibrál, olyan szinten hogy a kormányt alig lehet fogni, összes csavart kirázza minden honnan.
Motor viszont csendes, semmi kopogás, és erős simán beforog 6-ban tiltásba menet közben, vezérlés tökéletes (vezérműláncban nincsen 10 000km), szelephézag is tökéletes (most lett nézve két hónapja).
Valami ötlet valakinek
Én kifogytam az ötletekből, ja és finom vibrációval kezdődött és egyre rosszabb lett .
Sziasztok!


K1-es gixerre doboztartó konzolt fel tudok rakni? Előre is köszi a választ.

Feri
Szia érdekelne a dolog!
Van pár motyóm hozzá...
70/6321-829
Szia!

Generátorra tudok neked megoldást! Örök garisat!
Szia, köszönöm a rengeteg tanàcsot és segítséget! A héten megyek haza,úgyhogy lesz időm foglalkozni vele!
A pénzt nem sajnàlom rà,de fontos hogy amit javíttatok/cseréltetek az hosszú életű legyen! Így a generàtor elég kényes téma,főleg hogy tipushiba
Mindenféleképp kiméretem hogy hol a hiba,de sajnos nem fogom megàllni hogy ne menjek vele...
Keresek Suzuki Gsx-r 600 k4-k5 fejidomot,váznyúlványt hátra,elsó fejidom konzolt/lámpatartó/,hátsó ülést és hátsó lábtartókat!árakat és képeket várom:pasztor17@freemail.hu
csumika szobacica jól irtad amit kihagytam,de számdékos volt hogy reagálj már a dologra,s egyben jelezd hogy itt vagyok drágáim füstölősdit kiéltem a K1-el K4-et már kicsit sajnálom,de pályagumi jöhet,kezdem megkedvelni az izzét seronszton és a 211-is jöhet
Szia gógyimogyibogyim!

Kihagytad még :
C47 - beszívott házi jellegű mennyiségérzékelő
C48 - Hereerezetszkenner CONTROL SYSTEM
C49 - Kipufogó zárógyűrű SIGNAL (páhh...hanggal,csak az L16 tól!)

Ne felejtsd el ellenőrizni a gyújtógyertyák könnyű be és kitekerhetőségét legalább 2 évente, hogy ne szedd ki a hengerfejből a belső menet egy részét, mint én!

Vannak motorgumijaim, tudod ami neked kellett füstölni! Ha szükséged lenne rájuk neked adom grátisz, de semmi buzulás.....buzulás az nuku! Van olyan Seronstone vagy mi BT20 egy pár (190 hátsóval) meg Dunlop 211 egy pár, meg vágott slick egy pár, amit nem merek elhasználni, de nem az a vega tip. mer` van rajta husi még!

Na csummantalak csimbikém!
Szia!
Nekem is ilyen vasam van, és a generátorral szívtam egyet pár éve. Végül kiderült, hogy a feszszabályzó volt a szar, és az tett be a generátornak is. Mindenképp méresd ki, hogy az jól működik-e!
Korábbiakra reagálva, én Repsol olajat töltök bele, annak literje max 2500, tökéletes bele, szerencsére nem is zabálja. Szűrő meg kb 2000 Ft. Nyugodtan csináld meg otthon, nem igazán lehet elrontani. Nekem annyi bibi szokott lenne minden cserénél, hogy csere után ha beindítom a vasat, nem alszik ki az olajnyomás lámpa. Ilyenkor elkezdem lassan lelazítani az olajszűrőt (járó motornál), és ki is alszik egy ponton a lámpa.
Első féknél javaslom, hogy cseréltesd ki a gyári gumi fékcsövet fémre, úgy nem mászik el sűrű fékezgetés közben a nyomáspont. Azt munkadíjjal együtt max 20-ért elvégzik szervízben. Egyébként nekem nem volt eddig semmi bajom a fékekkel, biztosan jobban fognak az újabb motorok fékei, de én ezt sem tartom gyengének.
Akksival kapcsolatban én kicsit tartok ezektől az olcsóbbaktól, vartát vettem az enyémbe, nagyon pöpec, és árban is egy jó köztes megoldás.

Na elsőre ennyi jutott az eszembe. Lényeg, hogy mint minden, ez a motor is meghálálja a törődést, szépen karban kell tartani, ahogy a nagykönyvben meg van írva, és nem lesz semmi baj. :)
Köszi, már küldöm is!
Ennyiért egy próbát megér. Jó lesz a haveromnak tartalékba, ha nem megy vissza a falra :)
tessék hitetlen barátom a hasznon felezünk
Tekercselek minden típushoz generátort, önindítót!
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor Ózd, Gábor Áron utca 11. 3600
mail: dksandor@gmail.com
Fizetés utánvéttel, vagy utalással.
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
Bocs hogy belepofázok, de kérlek mond már el, hol tekercselik meg a motorgenerátort 12e ft-ért?, Mert pont nekem is van a falra felfúrva, a régi motoromból, mivel 35e egy bontott, akkor veszek egy szatyorral, megtekercseltetem 12-ért és eladom 30-ért. Úgyis jobb mint a gyári féláron.
Vagy akkor persze jobb az után gyártott is, kérlek dobj már egy linket hol lehet hozzá kapni, mert már rendelem is!
Akkor visszamondom a fenébe...
Ezek is csak a lehúzàsból élnek!
Értettem és megjegyeztem amit mondtàl de igazàból az igazsàg az hogy az asszony egy motorszalonban melózik,van kedvezménye a szervízben és mertem remélni hogy azért legalàbb a kolegàjukat nem akarjàk lelejmolni! Azért köszönöm a segìtséget! Màr meg is van a kapcsolat az újratekercseltetéshez
tehát.........elmontam hogy ezeknek ez a tipushibája,vékony a ráz,szar a lakk...........tehát ha ujjat veszel,akár használtat,ugyan ugy vissza raktad bele a tipushibát,hogy mikor jön elő? előbb-utóbb.........az ujratekertnél már más a réz és 12 ért tekerik ujra
Köszönöm a segítséget ! Sajnos vissza kellett jönnön melózni (ausztriàba) úgyhogy megint nem lesz időm foglalkozni a gixivel Annyit sikerült intéznem hogy holnap szervízbe viszik, màr megvan hozzà a generàtor kőkemény 37ezer forintért
arra viszont kívàncsi leszek hogy az meddig bírja..
A szerelő annyit mondott hogy "felejtsem el " a generàtor tekercseltetést..
Szerintetek melyik jobb? Ha "új" generàtort kap vagy ha javíttatom a régit?