Sziasztok!
Segítsetek légyszike nekem vettem egy k2 őt és arra lennék kiváncsi hogy hány foknál kellene bekapcsolni a venntillátornak mert 104nél semmi...
Ugyanez a probléma volt nekem a B-King-en, rá mértünk a feszszabályzóra és fasza volt a töltés /bizonyos állásidő után/ utánna megint előjött a probléma, villogott az F1 és addig birta mig az akksiban volt feszültség utánna pedig leállt. feszszabályzó le és lehetett látni, hogy a vezetékeknél megvolt olvadva. Csere lett, azóta oké.
Szia,
Ezek szerint nem jól mértetek rá.
Valószínű a fesszab is megdöglött, de normálisan ki kéne mérni a fesszabot meg a generátort is. Szervizben ahol nem kenik vágják a villamosságot, azok nem érnek sokat...
fesszab kuka.... Nekem is ez volt. Minden feladta ami elektromos. Generátorom jó volt, nem pörkölődött meg, hanem a fesszab ált meg.... DE...volt egy előzményem... mentem balatonra, benzinkúton megállok tankolni (170km-t tekertem mint állat gond nélkül)... indítanék, kuka se kép se hang. bikára beindult nem is volt semmi majd jött a fent említett eset. Megnéztem a fesszabot, a gyári alja ilyen bakelit valami, konkrétan kiolvad, vegyél bele egy K8-as fesszabot az javított és fém az alja... :) persze nincs kizárva hogy generátor is hunyó... mert nekem szerencsére nem volt a generátorral baj, minden tekercs ép volt a baj megállt a fesszabnál. remélem segítettem.
Üdv. Segítséget kérnék a motorom problémájával kapcsolatban, a történet:
Elindultunk túrázni, nagyjából 100 kilométer után elment a müszerfal, a világítás, majd szépen lassan minden, ami elektromos, így az injektor is, és megállt. Elvittem szervizbe, a generátoron 3 tekercs a csatlakozásnál meg volt égve, kicseréltük, jó volt 500 kilométeren keresztül, de mostvaloszinuleg megint nem tölt, mert ugyanazt csinálja. Lehetséges hogy megint nem jó a generátor, vagy megint leégett?
U.I: generátor beszerelésénél rámértünk a fesszabályzóra és az új generátorra, tökéletes értékek voltak. Jelenleg akksiról járok, de így ugye a hatótáv nem túl hosszú..
Ha le is sültmegint agenerátor, addig nem akarom kicserélni, amig nem tudjuk hogy miért égett le megint.. Várom az építő jellegű hozzászólásokat! Köszönöm
Csak ebből a fehér példányból, ha kiindulok, ránézésre, a képek alapján te miket néznél ki belőle? (feltételezve, hogy az órájában lévő 19 ezer km feltételezhetően tényleg reális)
Hát szerintem egyáltalán nem. Nehogy már ne lehessen elvárni, hogy egy 2010-es körüli motor esetlegesen kifogástalan állapotú legyen.
Csak azért, mert én ugyanennyi idős krosszmotorom is adtam már el úgy, hogy abszolút beleköthetetlen állapotban volt, mind műszakilag, mind esztétikailag.
Az állításod alapján akkor azt feltételezzem, hogy nem, hogy a 2005-ös, de a fele ennyi idős, tehát 4-5 éves motorok már mind túl vannak már egy-két bukfencen, szalagkorlát alá csúszáson, illetve mindegyiknek kelepel a szelep a blokkjában?
Szia ,nem baszoagatasbol de akkor menj a szalonba es ott talalsz. Alap esetben 6 eves talan talalsz 4-5 evest szerinted ennyi ido alatt nem kapott hideget meleget .
Amennyiben esetleg valakinek lenne egy K9-es modellje eladóban, úgy kérem üzenjen egyet, mert ilyen motort keresek. (természetesen csak kifogástalan állapotú motor érdekel, lehetőleg fehér, vagy kék-fehér színű)
Letezett (ird be googlebe h gsxr 600 k9 white), lehet h 2010es motor, de k9 szeria. Amugy szep, bar a k8 feher kek gsxr felirattal a legszebb sztem. Az enyem utan!
2010-es GSX-R 600-as létezett ebben a színben gyárilag, vagy ez valami házi festés?
Mennyiért számíthat jó vételnek egy ilyen motor és mikre kell odafigyelni? (19 ezer km van benne, második tulajos, sérülésmentesnek mondott állítólag. Megjelenése mindenesetre kifogástalan, abszolút új motor benyomását kelti)
Sziasztok! Eladó Hyperpro hátsó gátló. Gsxr 1000 k5 ben használtam.Jó még gsxr 600-750 k4-k5 . Nagyon szép állapotban ! Bájó által szervizelt. 0620 4606391 FIX: 100.000 ft
Segítsetek légyszike nekem vettem egy k2 őt és arra lennék kiváncsi hogy hány foknál kellene bekapcsolni a venntillátornak mert 104nél semmi...
Ezek szerint nem jól mértetek rá.
Valószínű a fesszab is megdöglött, de normálisan ki kéne mérni a fesszabot meg a generátort is. Szervizben ahol nem kenik vágják a villamosságot, azok nem érnek sokat...
Elindultunk túrázni, nagyjából 100 kilométer után elment a müszerfal, a világítás, majd szépen lassan minden, ami elektromos, így az injektor is, és megállt. Elvittem szervizbe, a generátoron 3 tekercs a csatlakozásnál meg volt égve, kicseréltük, jó volt 500 kilométeren keresztül, de mostvaloszinuleg megint nem tölt, mert ugyanazt csinálja. Lehetséges hogy megint nem jó a generátor, vagy megint leégett?
U.I: generátor beszerelésénél rámértünk a fesszabályzóra és az új generátorra, tökéletes értékek voltak. Jelenleg akksiról járok, de így ugye a hatótáv nem túl hosszú..
Ha le is sültmegint agenerátor, addig nem akarom kicserélni, amig nem tudjuk hogy miért égett le megint.. Várom az építő jellegű hozzászólásokat! Köszönöm
(K6)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_600-9118343
Képek és ár alapján szimpatikus motor...
Az övé is szalon, vagy az övé is ilyen fiatal és kapott is már eleget az élettől?
Csak azért, mert én ugyanennyi idős krosszmotorom is adtam már el úgy, hogy abszolút beleköthetetlen állapotban volt, mind műszakilag, mind esztétikailag.
Az állításod alapján akkor azt feltételezzem, hogy nem, hogy a 2005-ös, de a fele ennyi idős, tehát 4-5 éves motorok már mind túl vannak már egy-két bukfencen, szalagkorlát alá csúszáson, illetve mindegyiknek kelepel a szelep a blokkjában?
Amennyiben esetleg valakinek lenne egy K9-es modellje eladóban, úgy kérem üzenjen egyet, mert ilyen motort keresek. (természetesen csak kifogástalan állapotú motor érdekel, lehetőleg fehér, vagy kék-fehér színű)
Köszi!
Akkor ezek sajna nem jók neked,mert pályára Max.
a nyakadbaakasztva jók! De azért remélem haragszol!
Sztem ezekért 1.6-1.8 a reális, az enyémet (k6) szeretném majd 1.3-1.4 körül eladni jövőre.
Suzukiból nekem is a kék-fehérek tetszenek a legjobban, de sajnos igazodni kell a piachoz.
A lényeg, hogy akkor a festés nem kanyu és K9-es a modell.
Köszönöm szépen mindenesetre!
Szalon állapotban mi a reális ár ezekért? (a használtautón pár db. van csak)
2010-es GSX-R 600-as létezett ebben a színben gyárilag, vagy ez valami házi festés?
Mennyiért számíthat jó vételnek egy ilyen motor és mikre kell odafigyelni? (19 ezer km van benne, második tulajos, sérülésmentesnek mondott állítólag. Megjelenése mindenesetre kifogástalan, abszolút új motor benyomását kelti)